تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

یادنامه شهدای جامعه پزشکی لرستان منتشر شد

  • کد خبر : 35780
  • 22 مهر 1392 - 9:02

    یادنامه شهدای جامعه پزشکی لرستان منتشر شد گروه اندیشه: یادنامه چهار شهید جامعه پزشکی استان لرستان که متعلق به شهرستان کوهدشت بوده‌اند توسط نویسنده لرستانی محمدتقی عزیزیان در انتشارات آیین‌احمد قم منتشر شد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان، در این کتاب شهدای جامعه پزشکی استان لرستان که متعلق به شهرستان کوهدشت […]

شهدای پزشکی

 

 

یادنامه شهدای جامعه پزشکی لرستان منتشر شد

گروه اندیشه: یادنامه چهار شهید جامعه پزشکی استان لرستان که متعلق به شهرستان کوهدشت بوده‌اند توسط نویسنده لرستانی محمدتقی عزیزیان در انتشارات آیین‌احمد قم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان، در این کتاب شهدای جامعه پزشکی استان لرستان که متعلق به شهرستان کوهدشت بوده‌اند به اسامی شهرام عباسی، صادق یارمحمدی، اسدمراد بالنگ و اسماعیل هادیان معرفی شده‌اند.

این چهار شهید در تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) خدمت کرده‌اند و در این کتاب که توسط محمدتقی عزیزیان به رشته تحریر درآمده است زندگی‌نامه و خاطراتی از این شهدا از زبان خانواده و همرزمان آنها بیان شده است.

از این نویسنده لرستانی همچنین کتابی با عنوان «خط پایان» در دست چاپ است که در آن خاطرات جهان‌بخش مرادی آخرین رزمنده لرستانی که خرمشهر را از وی می‌گیرند از زبان خود این رزمنده بیان شده است.

همچنین، از دیگر کتب منتشر شده توسط این نویسنده لرستانی می‌توان به کتاب حوالی آسمان که مهرماه جاری در انتشارات آیین‌احمد قم در ۲۵۳ صفحه با حمایت سپاه ناحیه چگنی منتشر شده است و ضمن آن ۱۴۷ شهید شهرستان چگنی معرفی شده‌اند، اشاره کرد.

در این کتاب خاطراتی از شهدای چگنی از زبان خانواده و همرزمان آنها بیان شده که توسط نویسنده کتاب محمدتقی عزیزیان به رشته تحریر درآمده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام
    اقدام آقای عزیزیان قابل تحسین است و لذا باید به ایشان خدا قوت و دست مریزاد گفت .
    انتظار آنست که مسؤولین استان از اینگونه نویسندگان حمایت جدی نموده تا قدری مظلومیت شهدای استان مرتفع گردد.
    اگر آقای بالنگ هم چند نسخه ای برای دوستان تهیه نمایند بسیار خوب بوده و استفاده خواهد شد .

    • سلام حاج آقا
      پیگیر میشیم اگه ب دستمون برسه چشم حتما

  2. سلام،تشکر از آقای عزیزیان و همت بلندش،توصیه میشود با شورای خرید وزارت ارشاد وارد مذاکره شوید تا نویسنده محترم حمایت شود .شهدای پزشکی شهرستان اسطوره های ایمان وعمل صالح بودند یادشان گرامی.

  3. گمنام نشسته ای کنارم
    آتش زده ای به جسم و جانم
    روشن شده جانم از وجودت
    نامت چه بود که من ندانم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.