تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
7

ساخت انیمیشن خصایص‌الرسول(ص) در بروجرد

  • کد خبر : 35792
  • 22 مهر 1392 - 9:24

  انیمیشن خصایص‌الرسول(ص) در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای در شرکت فیلم‌سازی رهاسازان رویا در بروجرد در دست ساخت است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مریم حجتی، مدیر روابط عمومی شرکت فیلم‌سازی رهاسازان رویا از ساخت سه مجموعه انیمشین در شرکت فیلم‌سازی رهاسازان رویا در بروجرد خبر داد و گفت: فیلم ابوریحان بیرونی […]

 

انیمیشن خصایص‌الرسول(ص) در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای در شرکت فیلم‌سازی رهاسازان رویا در بروجرد در دست ساخت است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایسنا، مریم حجتی، مدیر روابط عمومی شرکت فیلم‌سازی رهاسازان رویا از ساخت سه مجموعه انیمشین در شرکت فیلم‌سازی رهاسازان رویا در بروجرد خبر داد و گفت: فیلم ابوریحان بیرونی از جمله این فیلم‌هاست که در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه داستان‌های ماندنی در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و فیلم خصایص‌الرسول در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای از دیگر تولیدات در دست ساخت است، اضافه کرد: نمایش برخی از تولیدات این شرکت در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باعث شده تا برخی کشورها تمایل خود را برای مشارکت در تولیدات این شرکت نشان دهند.

حجتی افزود: این شرکت به‌خاطر تولید محصولات ملی و بین‌المللی که طی سال‌های گذشته داشته است، امسال در رقابت با کارخانجات صنعتی به‌عنوان کارآفرین برتر شناخته شد.

وی یادآور شد: این شرکت تاکنون سریال‌های آسان بدانیم، داستان های شنیدنی، داستان راستان، پکیج فیلم‌های کوتاه را ساخته و در حال مذاکره با کشورهای دیگر برای شرکت در جشنواره‌ها و فروش تولیدات است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.