- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار قم : اهتمام جدی شوراهای اسلامی به پیگیری و رفع مشکلات مردم

 
 
 
کرمرضا پیریایی در دیدار اعضای شورای اسلامی استان بر لزوم اهتمام جدی شوراهای اسلامی به پیگیری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار شورای اسلامی استان و شهرستان، وحدت و تعامل هرچه بیشتر شوراهای اسلامی فرادست با شوراهای زیر مجموعه را خواستار شد.

وی با تاکید بر ضرورت التزام منتخبین مردم در شوراهای اسلامی به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، این مهم را فصل‌الخطاب امور عنوان کرد و ادامه داد: به ما مسئولیت داده شده تا در چارچوب قوانین و مقررات و در راستای تامین رفاه و آسایش مردم گام برداریم و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

استاندار قم با اشاره به جایگاه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در اتخاذ تصمیم‌گیری‌های کلان گفت: حضور فعال رئیس شورای اسلامی استان در این جلسه برای طرح و انعکاس‌ دیدگاه‌ها و نظرات سایر اعضای شورا بسیار ضروری است.

پیریایی همچنین با اشاره به وظایف قانونی شوراهای اسلامی در انتخاب شهرداران بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف شهرهای فاقد شهردار استان و نیز صدور احکام قانونی شهرداران منتخب تاکید کرد.

استاندار قم ضمن فراخوانی اعضای شورا به داشتن نگاه و روحیه فرابخشی از ایشان خواست تا با چنین تفکری و با حوصله و تدبیر پیگیر رفع مسائل و مشکلات مردم و تحقق اولویت‌های اساسی استان باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قم، این سفر را زمینه‌ساز خیر و برکت در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: قم هنوز هم از آثار و برکات مادی و معنوی این سفر برخوردار است.