تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

مهندس بازوند : صیانت از حقوق مردم به ویژه اقشار محروم وظیفه اصلی تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 35851
  • 22 مهر 1392 - 19:08

    استاندار لرستان گفت: تامین اجتماعی باید از حقوق بیمه شدگان به خوبی صیانت کند و در این راستا یکی از وظایف مهم این سازمان خدمات رسانی مطلوب به افراد تحت پوشش به ویژه اقشار محروم است . به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس هوشنگ بازوند در دیدار […]

0 (9)

 

 

استاندار لرستان گفت: تامین اجتماعی باید از حقوق بیمه شدگان به خوبی صیانت کند و در این راستا یکی از وظایف مهم این سازمان خدمات رسانی مطلوب به افراد تحت پوشش به ویژه اقشار محروم است .

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی لرستان، افزود: سازمان تامین اجتماعی صندوقی مشترک بین کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران است که باید حق مخاطبان و مشترکان اجتماعی خود را به خوبی حفظ و از آن دفاع کند.

مهندس بازوند تصریح کرد: از آنجا که برنامه ریزی و تصمیم گیری مبتنی بر اصول کارشناسی باعث رونق و شکوفایی اقتصاد خواهد شد ، تامین اجتماعی نیز باید فعالیت های خود را برنامه محور و هدفمند کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تامین اجتماعی نویدبخش آینده ای امیدبخش و دلگرم کننده برای بخش مولد جامعه است، اظهار داشت: این سازمان در حوزه پشتیبانی و ارتقای شاخص ها و در حوزه افزایش دامنه فراگیری افراد تحت پوشش اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

مهندس بازوند در ادامه ضمن حمایت از واحدهای تولیدی برای پرداخت مطالبات به این سازمان و رفع چالش های پیش روی جامعه کارگری، کارفرمایی و تامین اجتماعی قول مساعد داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت یکایک عوامل خدمت گذار استان لرستان .
    عزیزان نزدیک آقای بازوند لطف کنند سفارشات لازم در خصوص اولویت دادن امورات فرهنگی لرستان رو به این عزیز داشته باشند .
    هرچند خود آقای بازوند در کارشون استاد هستند و نیازی به گفتن اینطور مسائل نیست اما هیچ چیزی نمیتونه بر فرهنگ سازی درست و جا انداختن آداب شهر نشینی در سطح استان ما اولویت داشته باشه .
    کارهای فرهنگی رو راه بندازید و اداره های ارشاد شهرستانها و متولیان فرهنگ رو اونقدر تحت فشار بذارید که هرکس کارکردن رو بلد نیست و ذوقی برای کار نداره میدون رو خالی کنه و جاش رو به آدمای توانمند بده.
    تا فرهنگ جایی درست نشه کار عمرانی و ساخت و ساز بی فایده خواهد بود .
    متولیان فرهنگی لرستان واقعا کم کار کردن و برای جبران این کم کاری ها فعالیت مستمر، مدون، برنامه ریزی شده و شبانه روزی لازم است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.