تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

اصلاحیه – امید علی پاپی تا تعیین سرپرست جدید به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 35881
  • 23 مهر 1392 - 1:25

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: برخلاف همه ی گمانه زنی گذشته در مورد گزینه های مختلف تصدی پست ریاست   دانشگاه علوم پزشکی و رای اولیه مجمع نمایندگان  و پس از اختلاف های زیاد نمایندگان در روزهای پس از برگزاری  مجمع ، سرپرستی این دانشگاه به مهندس امیدعلی پاپی واگذار شد. وزیر بهداشت ، درمان […]

papi

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

برخلاف همه ی گمانه زنی گذشته در مورد گزینه های مختلف تصدی پست ریاست   دانشگاه علوم پزشکی و رای اولیه مجمع نمایندگان  و پس از اختلاف های زیاد نمایندگان در روزهای پس از برگزاری  مجمع ، سرپرستی این دانشگاه به مهندس امیدعلی پاپی واگذار شد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی مهندس امید علی پاپی را  تا تعیین سرپرست جدید به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

 جناب آقای امید علی پاپی

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

 با سلام؛

اکنون که مقرر گردیده است جناب آقای دکتر اردشیر شیخ آزادی در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تداوم خدمت دهند، ضرورت دارد کلیه ارکان دانشگاه تا تعیین سرپرست جدید تمامی توان خویش را مصروف انجام وظایف محوله نمایند.

در این راستا سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان را به جنابعالی که دارای سوابق ارزنده علمی و اجرایی می باشید محول می نمایم تا با همکاری سایر معاونین، مدیران و اعضای محترم هیأت علمی در دوره مذکور بنحو شایسته تمشیت امور نمایید.

از درگاه پروردگار متعال عزت، سعادت و سربلندی شما را مسئلت می نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیــر

امیدعلی پاپی کارشناس ارشد اپیدمیولوژی،  دارای سوابق علمی و اجرایی نظیر معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه، ریاست دانشکده بهداشت، معاونت بهداشتی، عضو هیات امنای مناطق محروم کشور و معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان را به عهده داشته است.  

 متاسفانه  انتشار این خبر در سایت رسمی وزارت بهداشت و درمان بدون دقت منتشر شده بود که پس از یک روز اصلاحیه این خبر مجدد توسط همان سایت  درج گردید. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 121در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.