- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سپهروند : تعامل با رسانه ها از اولویتهای روابط عمومی استانداری لرستان است

 

 

مشاور استاندار لرستان تعامل با همه رسانه ها را از اولویتهای روابط عمومی استانداری لرستان دانست.

رضا سپهروند در گفتگو با مهر از برنامه های روابط عمومی استانداری لرستان برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت همه رسانه ها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی رسانه ها و مطبوعات استان در مسیر رفع چالشها و مشکلات پیش رو تصریح کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری لرستان تمام تلاش خود را برای ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها به کار خواهد بست چرا که اعتقاد داریم تعامل متقابل رسانه ها و روابط عمومی می تواند منجر به تولید اخبار، گزارشها و تولیدات خبری مستند شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ارتقا سایت اطلاع رسانی استانداری را از دیگر اولویت های خود ذکر کرد و بیان داشت: این امر می تواند به ارتباط موثرتر با رسانه ها و تسهیل در روند اطلاع رسانی کمک کند.

سپهروند همچنین از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه برای ارتقا فعالیتهای روابط عمومی استانداری لرستان استقبال کرد و بیان داشت: تعامل دو طرفه رسانه های لرستان و روابط عمومی می تواند در مسیر دستیابی به اهداف مشترک که همانا توسعه استان و همچنین اطلاع رسانی موثر و شفاف به مردم است نقش قابل توجهی داشته باشد.

بنابر این گزارش رضا سپهروند طی روزهای اخیر به عنوان نخستین انتصاب هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان در مسئولیت مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان معرفی شد.

وی دارای فوق لیسانس علوم سیاسی، روزنامه نگار و مدرس دانشگاه است و علاوه بر چاپ یک عنوان کتاب در حال حاضر دو عنوان کتاب دیگر را نیز در دست چاپ دارد.

فعالیت در صدا و سیمای مرکز لرستان، رئیس اداره روابط عمومی امورآب استان خوزستان، رئیس حراست امور آب استان خوزستان، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی، دبیری شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی و ریاست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از جمله مسئولیت های قبلی سپهروند بوده است.

پیش از این مسئولیت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان بر عهده نورمحمد آریان پور بود.