تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

مجتبی ملکی به عنوان مشاور استاندار لرستان در امور برنامه ریزی و بودجه منصوب شد

  • کد خبر : 35915
  • 24 مهر 1392 - 18:36

  با صدور حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان مشاور وی در امور برنامه ریزی و بودجه منصوب شد. ، با صدور حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان، مجتبی ملکی به عنوان مشاور استاندار در امور برنامه ریزی و بودجه منصوب شد. استاندار لرستان در این رابطه گفت: با توجه به شناختی که […]

IMG20163221

 

با صدور حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان مشاور وی در امور برنامه ریزی و بودجه منصوب شد.

، با صدور حکمی از سوی هوشنگ بازوند استاندار لرستان، مجتبی ملکی به عنوان مشاور استاندار در امور برنامه ریزی و بودجه منصوب شد.

استاندار لرستان در این رابطه گفت: با توجه به شناختی که از آقای ملکی داشتم و همچنین تجربیات و سوابق در امور بودجه و برنامه ریزی وی را به عنوان مشاور در این حوزه منصوب کردم.

بازوند ادامه داد: همچنین با توجه به تشکیل ستادی برای تدوین بودجه سال ۹۳ و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت بودجه امسال از تجربیات آقای ملکی در این ستاد استفاده خواهد شد.

وی از همه دستگاههای مرتبط خواست تا با وی همکاری لازم و جدی را داشته باشند و بیان داشت: همچنین اطلاعات مورد نیاز در این حوزه باید از سوی دستگاههای مختلف به این ستاد ارائه شود.

استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت حضور مدیران در جلسات این ستاد بیان داشت: باید به گونه ای عمل شود که در بودجه سال ۹۳ به جایگاه واقعی خود برسم.

 گفتنی است مجتبی ملکی برادر شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان می باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. جناب آرادبخت عریر بنده سابقه ای در کار خبرنگاری یا کار در روزنامه با وبسایت ندارم و انجام هم ندادم ولی اینو به جرات میتونم بگم یک روزنامه خوان حرفه ای هستم تا همین الان ندیده بودم که خبر انتصاب مشاور استاندار اونم نه مشاور ارشد بلکه در امور بودجه را کار کرده باشه و از عجایب دیگر خط آخر خبرتون درباره برادر ایشون است! بعنوان یک خواننده دایمی و روزانه وبسایت شما در خارج از کشور منتظر پاسخ شما هستم. ومن الله التوفیق

  2. برادر گرامی جناب یاری با سلام – من در کالیفرنیا هستم. قرار می گذارم یک روز شما رو ببینم – به صرف قهوه.مشکل شما این است که کوهدشت را با نیویورک در یک سبد قرار دادی.آقای آزادبخت همینطوری هست.ارادتمند جناب آزادبخت هم هستم .شما هم ناراحت نشو برادر اینجا آمریکاست.مرگ بر آمریکا.

    • برادر گرامی،آقا سیاوش خدا وکیلی خودت فهمیدی چی گفتی؟
      -قرار می گذاری که چی بشه؟
      -آقای آزادبخت همینطوری هست،یعنی چی؟
      -یک خبر وقتی ارزش خبری نداشته باشد چه ربطی به کوهدشت یا نیویورک دارد؟
      -مرگ بر امریکا چه ربطی به قضیه داشت؟
      در ضمن منظور آقا مهدی این بود که این گونه اخبار زیاد مهم نیستند که در سایت مهم و پربیننده میرملاس یا هر سایتی درج شوند.خبر باید ارزش این را داشته باشد که به اطلاع عموم برسد.

  3. انتصاب استادفرهیخته دانشگاه جناب آقای مجتبی ملکی راتبریک وازحضرت حق جل جلاله برای ایشان آرزوی موفقیت وسربلندی رادارم

  4. انتصاب جناب آقای مجتبی ملکی استاد فرهیخته دانشگاه را به عنوان مشاور استاندار تبریک میگویم

  5. سلام میشه سوابق آقای شهرام ملکی رو بذارید ?

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.