کد خبر : 35938
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,569 بازدید

گزارش تصویری / کنسرت سالار عقیلی در خرم آباد

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

24

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

25

 

 

26

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

عبدالرضا قاسمی در گفته :

سلام و درود … عالی بود

کاش از حواشی و استقبال مردم هم عکس بزارید … تشکر

[پاسخ]

طریون در گفته :

ده ست نیژی استاد.

[پاسخ]

سوخته در گفته :

سلام .
چقدر بد .
واقعا تاسف آوره . مركز استان يه سالن يا تالار نداره براي چنين كنسرتهايي ؟!!!
هنرمند كشوري رو بايد بياري يه گوشه سالن ورزشي براش سكو بسازي بفرستيش بالا ؟!!
بايد براي همچين برنامه اي مردم رو بنشوني رو صندلي كرايه اي ؟
مردم ما واقعا كم توقع هستند .
بريد يه سري به استانهايي ديگه بزنيد ببينيد اينطور مواقع چطور كنسرت برگزار مي كنند .
من به دست اندركاران اين كار وقتي ميگم خسته نباشيد كه جلوي مردم كشور آبرومون رو بخرن نه اينكه با ديدن اين سن ابتدايي و اين محيط غير هنري بهمون بخندند .
حالا شانس آورديم زمستون نيست چند تا چراغ نقتي هم بذارن جلوي اين بندگان خدا كه سردشون نشه …
يا علي./

[پاسخ]

میرزایی منش پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۰ مهر , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷:

سخت نگیر دنیا که به اخر نرسیده

[پاسخ]

بهزادباقری عبدولی در گفته :

کاربسیارخوبیه. بادعوت ازچهرهای شناخته شده فرهنگی باعث بوجودامدن شورونشاط دربین فرهنگ دوستان میشود.

[پاسخ]

نیایش در گفته :

خیلی خوب بود.یادآور کنسرتهای استادشجریان بود .زنده باد سالار . زنده بادشهریارآواز ایران
استادمحمدرضاشجریان …

[پاسخ]

سیرسیب در گفته :

خوب بود

[پاسخ]

عباس نورمحمدی در گفته :

استادآزادبخت
باسلام وخسته نباشیدخدمت حضرتعالی ودوستان همکارتان
بادیدن این عکس های زیبا برای لحظاتی فکرکردم من هم دراین کنسرت حضورداشتم
کارتان بسیارعالی بود”دست”مریزاد استاد

[پاسخ]

شما در گفته :

میرملاس کارت خوبه . عکس خوب میگیری. خبرت هم بد نیست اما جایی که باید حساس باشی نیستی. یعنی دستور وزارت نیرو برای تعطیلی معشوره کههمه واکنش داشتندو تیتر سیمره و حکمت نیوز و… شده نیاز به انعکاس نداره!؟

[پاسخ]

علی در گفته :

خسته نباشی. ولی ای کاش اینگونه جشن ها و کنسرت های بزرگ را در حیات قلعه فلک الاافلاک برگزار میکردیم. چون فعلا که از داشتن مکان مناسبی محروم هستیم. ای کاش ای کاش…………………………… افسوس

[پاسخ]

سعید در گفته :

خو حالا یه عکسم از ما مینداختی 🙁 خیلی سیستم صوتی ضعیف بود ما قسمت بالکن بودیم صدا خیلی بد میومد . ولی در کل واسه ما عالی بود خوشمان امد 🙂

[پاسخ]

روزبه در گفته :

موجب خجالته به خدا…سالن خیلی سخیف ساده است…این دیگه عمرا برنمیگردن
دست برگزارکنندگان درد نکنه.

[پاسخ]

سعید در گفته :

اهنگ اولی که سالار اجرا کرد اسمش چی بود . هر چی فکر میکنم قسمتی از متنش هم یادم نمیاد دانلود کنم 🙁

[پاسخ]

حقیقت در گفته :

حیف این صدا که تو این سالن پخش شد مرکز استان که سالن مناسب نداشته باشه چرا از این چهرها دعوت میکنن بذارید کمتر ابروی شهر بره والاه

[پاسخ]

میرزایی منش در گفته :

دوستان لرستان ما خیلی چیزا کم داره سخت نگیرد

[پاسخ]

شهروند در گفته :

از این کارا انجام بدید ولی بیشتر

[پاسخ]

عزیز کلهر بنیان گذار شعر وحشت ایران در گفته :

هنرمندان مطرح ایرانی روی خاک هم بنشینند برای بسط فرهنگ ایرانی وظیفه ی خود را اجرا نموده اند ایران وطن آنهاست
فکر می کنم اگر شجریان هم بیاید باید دربرابر فرهنگ لرستان و تاریخ آن زانو بزند که هم این طور هم هست

[پاسخ]

اسماعیل در گفته :

به نظر شخصی من، صدای سالار صدا، استاد عقیلی، از صدای آقای شجریان بسیار بهتره. با وجود سن کم سالار صدا ، ایشون واقعا” فوق العاده هستند.

[پاسخ]