تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

بازدید سرزده استاندار لرستان از پروژه های عمرانی شهر خرم آباد

  • کد خبر : 35962
  • 24 مهر 1392 - 19:57

    استاندار لرستان، صبح امروز به صورت سرزده از پروژه های عمران شهری درحال اجرای شهر خرم آباد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرا و فعالیت های کاری این طرح ها قرار گرفت. به گزارش میرملاس نیوز ؛  روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس  هوشنگ بازوند دراین برنامه از پروژه های عمران شهری […]

0 (5)

 

 

استاندار لرستان، صبح امروز به صورت سرزده از پروژه های عمران شهری درحال اجرای شهر خرم آباد بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرا و فعالیت های کاری این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش میرملاس نیوز ؛  روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس  هوشنگ بازوند دراین برنامه از پروژه های عمران شهری تقاطع غیرهمسطح کوی جهادگران، ساماندهی دریاچه کیو، بلوار ۶۰ متری و طرح احداث تقاطع غیرهمسطح در این محور و پروژه پل ارتباطی انتهای بلواز شصت متری(در محدوده ورودی شهرک پارسیلون) و طرح احیا و ساماندهی پل شکسته بازدید کرد.

استاندار لرستان در بازدید از محور ارتباطی ۶۰ متری و تقاطع های موجود دراین مسیر، طرح احداث یک تقاطع غیرهمسطح در محل تقاطع خیابان ناصرخسرو با بلوار ۶۰ متری را به منظور تسریع در تردد ، روان سازی ترافیک با توجه به افزایش ترددهای این مسیر در آینده نزدیک مورد تاکید  قرار داد.

دراین بازدید که معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و شهردار خرم آباد و مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند، شرایط و نحوه اجرای این طرح و اهمیت آن مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس بازوند در ادامه با حضور در محل اجرای طرح پل و تقاطع غیرهمسطح جهادگران، ضمن گفتگو با مجریان پروژه ، وضعیت این طرح نیمه تمام شهری را مورد بررسی قرار داد.

استاندار لرستان با توجه به گزارش شهردار خرم آباد از روند اجرا و تعطیلی پروژه به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی پیمانکار و طولانی شدن زمان اجرا، بر انتخاب و معرفی یک پیمانکار جدید و توانمند به منظور فعال کردن دوباره پروژه و بهره برداری سریع و برنامه محور طرح تاکید کرد.

مهندس بازوند همچنین از روند اجرای پروژه پل ارتباطی انتهای بلوار شصت متری(در محدوده ورودی شهرک پارسیلون) نیز بازدید کرد.

استاندار لرستان دراین بازدید خواستار همکاری و مساعدت جدی دستگاههای متولی به ویژه شهرداری و معاونت عمرانی در فراهم کردن بستر مناسب اجرای سریع و بهره برداری زودتر از این پروژه تاکید کرد.

مهندس بازوند همچنین در ادامه از روند اجرای طرح ساماندهی دریاچه کیو و احداث محور ارتباطی جدید و جایگزین در محدوده خیابان حافظ و بافت قدیمی شهر خرم آباد بازدید کرد.

بازدید از طرح احداث و بهسازی میدان تختی و کوی فلسطین از دیگر برنامه های استاندار لرستان در جریان این برنامه کاری بود.

استاندار لرستان در ادامه با حضور در محدوده پل تاریخی شکسته، از طرح اجرایی احیا، ساماندهی و بهسازی این اثر تاریخی بازدید کرد.

مهندس بازوند دراین بازدید گفت: اجرای این طرح باید با هدف توسعه و رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگر بیشتر به استان با توجه به قابلیت های ویژه لرستان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری باشد.

مهندس بازوند در این بازدیدها خواستار تلاش جدی و موثر مسئولان در راستای بهره برداری هرچه سریعتر از طرح ها به ویژه پروژه های نیمه کاره شهر شد.

استاندار لرستان ، همچنین با حضور در بیمارستان شفا خرم آباد ، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز درمانی، از تعدادی از بیماران بستری دراین مرکز عیادت کرده و روند ارائه خدمات درمانی به بیماران را مورد بررسی قرار داد.

 

0 (4)

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. کوهدشت به فرماندار مقتدر و بومی نیاز دارد، کسی که با نیروهای اصلاحطلب و امام جمعه شهر هم رابطه مناسبی داشته باشد

  2. اسم دکتر محمدی آزادبخت را برای منصب فرمانداری کوهدشت شنیدم واقعا خوشحال کننده است که این شهر هم یک انسان اخلاقی را به خود ببیند
    سالها پیش شاگرد ایشان بوده ام
    امیدوارم نیروهای اصلاحطلب شهرستان با هم هماهنگ باشند

  3. آفرین بر این استاندار، انتظار داریم تا روز آخر همین طوری پیگیر کارهای عمرانی استان باشی
    برای پست های کلیدی استانداری و فرمانداری ها از افراد منفعت طلب استفاده نکن تا بتوانی موفق شوی

  4. هر وقت اسم کسی را میبینم برای فر مانداری یا شهرداری اینجا نوشه میشه احساس میکنم که خودش نوشته یا سفارش داده.لطفا اسم کسی را ننویسید فقط معیارها را بگید

  5. البته بازدید و سرکشی از پروژه های عمرانی شهری وظیفه هراستانداری هست و اگر تااتمام پروژه ها همچنان پیگیری و جدیت باشد کاریست قابل ستایش.
    ۱۸ اکتبر ۲۰۱۳ – قزاقستان

  6. انشاله حاج پرویزفرمانداربشه جاده مشکلش حل حل میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.