تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مهندس بازوند : پروژه ۴ خطه ی کوهدشت خرم آباد،یکی از پروژه های حیاتی لرستان است

  • کد خبر : 35969
  • 25 مهر 1392 - 13:30

به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند در آیین بازدید از پروژه های راهسازی در دست اجرای شهرستان کوهدشت افزود: این طرح ،یکی از طرح های عمرانی زیربنایی و زیرساختی شهرستان کوهدشت است که در راستان جذب سرمایه گذار و رشد و توسعه این شهرستان نقش تاثیر گذاری دارد.
وی افزود: در حال حاضر ۸۰ کیلومتر از این محور در دست ساخت است ودر این زمینه هیات کارشناسی مراحل و راههای چگونگی …

N80862639-5026648عکس : امین آزادبخت

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  هوشنگ بازوند در آیین بازدید از پروژه های راهسازی در دست اجرای شهرستان کوهدشت افزود: این طرح ،یکی از طرح های عمرانی زیربنایی و زیرساختی شهرستان کوهدشت است که در استان جذب سرمایه گذار و رشد و توسعه این شهرستان نقش تاثیر گذاری دارد.
وی افزود: در حال حاضر ۸۰ کیلومتر از این محور در دست ساخت است ودر این زمینه هیات کارشناسی مراحل و راههای چگونگی تکمیل این پروژه مهم را بررسی کرده و تا یکی دو هفته آینده نتایج را اعلام خواهند کرد.
بازوند در این رابطه از زحمات شهرام ملکی مدیر کل راه و شهر سازی استان و الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگیری و حمایت از این پروژه قدر دانی کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با سلام و احترام . آقایان نزدیک به استاندار محترم لطف کنید در خصوص معرفی نیروهای جوان جهت استفاده و بکارگیری در تیم های کاری استان سفارشات لازم را داشته باشید .
    در سطح کشور و در استانهایی دیگر کم نداریم جوانان با استعداد، مستعد، فعال، پر تلاش و جسوری که عملکردهای مثبتی در کارنامه هاشون دارند و کار برای منطقه و زادگاه و استان خودشان جزء آرزوهایشان است .
    یکی از اولویت ها می تواند سازماندهی جوانان استان و شروع کارهای زیر بنایی بطور دقیق و حساب شده باشد بطوری که برای سالهای آینده کادر سازی مناسب انجام شود .

  2. خواهشاًًً زودتر این طرحو تکمیل کنید،جون خیلیا به وسیله ی این جاده گرفته شده.

  3. با سلام
    استاندار محترم جناب آقای بازوند
    ما جمعی از کارشناسان بهداشت استان طی ملاقات با حضرتعالی در خصوص استخدامی استانداری و نظر موافق شما در این مورد که داشتن مدرک بالاتر اشکال ندارد و ارجاع دادن نامه به آقای صفدی مدیر کل منابع انسانی ، آقای صفدی مخالف جذب ما جوانان بیکار استان هستند و می خواهند پستها خالی بماند. لطفا ما را یاری دهید.

  4. باسلام

    استاندار محترم جناب آقای بازوند

    لطفاً سری به ورودی شهر خرم آباد در جنوب هم بزنید وضعیت و نمای نامناسبی دارد درضمن روستا ها حتی آب آشامیدنی و آسفالت ندارند همین روستای جنب فرودگاه خرم آباد (روستای میانگلال ) کوچه هایش حتی شن ریزی نشده اند ما تقاضای بررسی داریم اما دهیاریها واقعاًکم کارند و کوتاهی می کنند لطفاً به درخواستهای مارسیدگی کنید هزینه برای جدول کشی روستا ۵۰میلیون بوده ام نصفه خیابان رو جدول کشی کرده و می گویند بودجه تمام شده این موارد را بیشتر زیر نظر بگیرید

  5. میرملاس جان این عکس مربوط به منطقه علی اباد خرم آباد است آقای بازوند و ملکشاهی و شهرام ملکی در سکوت خبری به کوهدشت سفر کردند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.