تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

آقامحمدی : وضعیت استخدام ها در لرستان افتضاح است / بحران بیکاری، جوانان استان را افسرده و نا امید کرده است

  • کد خبر : 36026
  • 26 مهر 1392 - 17:43

    نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی:در زمان استاندار قبلی سهمیه استان لرستان درجذب نیروها در دستگاههای اجرایی ۲هزار نفر بوده است که با رایزنی مجمع نمایندگان این تعداد به ۵هزار نفر افزایش یافت. به گزارش میرملاس نیوز ، ابراهیم آقای محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان لرستان […]

113582

 

 

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی:در زمان استاندار قبلی سهمیه استان لرستان درجذب نیروها در دستگاههای اجرایی ۲هزار نفر بوده است که با رایزنی مجمع نمایندگان این تعداد به ۵هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش میرملاس نیوز ، ابراهیم آقای محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان لرستان در ۱۵سال گذشته رتبه نخست بیکاری رادر کشور دارد اظهار داشت: وضعیت استخدام ها در استان واقعا افتضاح است ،متاسفانه پارتی بازی و بی عدالتی در بحث استخدامها در دستگاههای دولتی لرستان بیدادمی کند  .

وی درادامه گفت:به دلیل بحران بیکاری تعداد زیادی از جوانان با افسردگی و نامیدی مواجه​اند.

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پارتی بازی امید به اشتغال بسیاری از جوانان متخصص را از بین می برد. امروز وقتی از جوانان می پرسی برای آینده چه برنامه ای دارند بسیاری از آنان پاسخ می دهند: بدون بند “پ” کاری از پیش نمی رود.

وی درادامه افزود:در زمان استاندار قبلی سهمیه استان لرستان درجذب نیروها در دستگاههای اجرایی ۲هزار نفر بوده است که با رایزنی مجمع نمایندگان این تعداد به ۵هزار نفر افزایش یافت.

آقای محمدی درادامه عنوان کرد:متاسفانه با تاخیر مسولین استان لرستان در روند برگزاری آزمون این تعداد به یک هزار نفر کاهش یافت و در این زمینه ظلم بزرگی به مردم استان لرستان شد.

وی درادامه تصریح کرد:بیشتر استانها از این فرصت استفاده کردند و با برگزاری آزمون نیرو های مورد نیاز را جذب کردند ولی استان لرستان از این فرصت بی بهره ماند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:برخی از مدیران با پارتی بازی اقوام خود را در دستگاههای اجرایی استخدام می کنند وبه توانمندی های نیروها توجهی ندارند.

وی گفت: امیدوارم با انتصاب آقای بازوند به عنوان استانداری شاهد شکوفایی و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری دراستان باشیم

وی در بخش دیگر از سخنانش اخذ مجوز کارخانه اوره و آمونیاک ورق گالوانیزه،افزایش ۲۵%درصد سهمیه جذب برای دانشگاههای استان، جذب ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای گاز رسانی به روستاها،پیگیری کارخانه کشت و صنعت و دهکده المپیک و…را از بهترین برنامه وی در زمان نمایندگی خود عنوان کرد.

مردم ازنحوه پرداخت تسهیلات بانکهاراضی نیستند

وی درادامه این نشست با بیان اینکه بانکها به تعهدات شان عمل نمی کنند گفت:در ثبت نام وام ازدواج سایت بیشتر بانکها عامل بسته است و زوجین با مشکلات فراوان مواجه هستند.

وی ادامه داد: این درحالی است که هر کدام از این بانک‌ها دارای ردیفی برای پرداخت تسهیلات ازدواجی هستند.

وی بیان این که عدم پرداخت وام ازدواج از سوی بانک‌ها به‌تدریج به یک معضل تبدیل شده است تأکید کرد: مسئولان کشوری باید برای احیای حق مردم و جلوگیری از بروز تخلف بانک‌ها، اقدام سریع انجام بدهند. 

وی اظهار داشت:توسعه و عمران فرودگاه به عنوان مرکز ورودی هر منطقه بی‌شک نقش به‌سزایی در تحقق اهداف منطقه خواهد داشت.

وی درادامه عنوان کرد:فرودگاه ها از با ارزش ترین زیر ساخت های جوامع پیشرفته محسوب می شوند و به دلیل برخورداری از پتانسیل های مختلف، به ایجاد توسعه پایدار نقش مهمی دارند.

وی درادامه خاطر نشان کرد:با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه و برخورداری فرودگاه خرم آباد از این همه پتانسیل باید مورد توجه و حمایت بیشتری قرار گیرد.

ابراهیم آقا محمدی با اشاره به اینکه بی‌نظمی در پروازهای فرودگاه شهر خرم آباد از زمان تاسیس تا به حال ادامه دارد، اظهار داشت: علت عقب ماندگی این استان بی‌توجهی به توسعه فرودگاه است.

نماینده مردم خرم آباددر مجلس شورای اسلامی به سابقه چندین ساله تاسیس فرودگاه این شهراشاره کرد و گفت: در فرودگاه خرم آباد فقط یک پروازدر روز و ۶ پرواز در هفته انجام می شودکه با توجه به در حال رشد بودن این استان این تعداد پرواز کافی نیست.

وی درادامه افزود: مجمع نمایندگان استان در تلاش هستند که پرواز فرودگاه خرم آباد در روز به دو پرواز افزایش بدهند

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. پس چرا دولت قبلی آخرای کارش می خواست استخدام کنه اولین نفر شما بودید که به این روند اعتراض کردید.چرا؟

  2. با سلام
    جناب آقای آقا محمدی از ۱۰۰۰ نفر استخدامی استانداری ۳۰ نفر کارشناس بهداشت قبول شدن ولی آقای صفدری مدیر کل منبع انسانی استانداری آنها را بعلت داشتن مدرک بالاتر رد کردند.استاندار محترم موافقت کردند و فرمودند که داشتن مدرک بالاتر اشکال ندارد ولی آقای صفدری در جواب نامه استاندار محترم به مخالفت برخاستن. آنها می خواهند پستها خالی بماند و اقوام خود را جایگزین کنند. لطفا پیگیری نمایید.

  3. درود به تو که شفاف به مردم گزارش میدهی برخی دیگر از آقایان که خود به دنبال خرید سهام کارخانه و خرید زمین و … هستند. ضمنا اگر قبلا مصاحبه کرده و مخالف بوده با پیگیری و گرفتن سهمیه استخدام چند هزار نفری جبران کرده انشالله استاندار قبلی و همکاراشون در روز قیامت جوابگوی این همه جوان بیکار لرستانی هستند…

  4. آقای عبدی و آقامحمدی حالا فهمیدید مجلس جای بزرگان است و امثال شما هیچ کاره هستید . مردم حالا قدر ملکشاهی راد را فهمیده اند

  5. آفرین برشما نماینده خرم اباد همه چیز را بدون وا همه میگی …

  6. ای کاش ملکشاهی راد و رحیمی نسب به اندازه یکصدم تو جرات داشتند و شفاف حرف میزدن خاک برسر ما که امثال ملکشاهی راد رو میفرستیم مجلس

  7. وضعیت استخدام در کرمانشاه فوق افتضاح است….همینشم پارتیه بازیه…….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.