تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

آقامحمدی : برخی ها عجله کردند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بدون مشورت با نمایندگان انتصاب شد / وضعیت دانشگاه پیچیده شده است

  • کد خبر : 36031
  • 26 مهر 1392 - 13:48

      نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: به حاشیه کشیده شدن فضای بهداشت و درمان به سلامت جامعه آسیب می‎رساند. به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اینکه در انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان، برخی افراد عجله کردند، افزود: در فضای به وجود آمده وضعیت دانشگاه […]

IMG_2523
 
 
 
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: به حاشیه کشیده شدن فضای بهداشت و درمان به سلامت جامعه آسیب می‎رساند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اینکه در انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان، برخی افراد عجله کردند، افزود: در فضای به وجود آمده وضعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیچیده شده است.
وی با بیان اینکه در بحث انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، وزرا اختیار داشتند و با کسی مشورت نکردند، اضافه کرد: وزرا سرپرست دانشگاه را انتخاب کرد تا با تأمل بتوانند رئیس این دستگاه را مشخص کنند.
آقامحمدی با اشاره به اینکه دانشگاهی مانند علوم پزشکی وضعیت حساسی دارد چرا که با بحث سلامت و درمان مردم سروکار دارد، تصریح کرد: باید عاقلانه فکر وتصمیم‎گیری شود تا دانشگاه علوم پزشکی استان در یک فضای آرام و با انتخاب مدیران شایسته کار خود را انجام دهد، در خصوص انتصاب سرپرست آن با نمایندگان مشورت نشده است.
وی اضافه کرد: در این فاصله که سرپرست علوم پزشکی مشخص شده فرصتی است تا نمایندگان و استاندار یک تصمیم جدی در خصوص دانشگاه اتخاذ کنند.
آقامحمدی با انتقاد از اینکه خبرهای ناخوشی در بحث بهداشت و درمان به گوش می‎رسد، اظهار کرد: متأسفانه پزشکان به سمت کارهای تجاری و اقتصادی سوق داده شدند و فضا به گونه‎ای شده که کار پزشکی، اقتصادی شود و این امر قطعاً به سلامت مردم آسیب می‎رساند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با اشاره به اینکه اگرفضای بهداشت و درمان به حاشیه کشیده شود،‌شاهد آسیب در این حوزه خواهیم بود، یادآور شد: اولویت اول پزشکان، وظیفه و تعهد آنها باید به حرفه پزشکی باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
  1. آی گل گفتی

  2. خوب زود تر با هم تامل کنید یه رییس خوب انتخاب کنید خودتونو عبدی از مهم ترین ارکان این کار هستید

  3. واقعا انتخاب نابجایی بود.آقای پاپی فوق لیسانس هستن . در صورتی که رقیبان ایشان یعنی اقای مصطفی آزادبخت و اقای ابراهیمی با تجربه های فراوان، برای این پست انتخاب نشدن .یک ننگ بزرگ برای جامعه پزشکی لرستان همین اتفاق نامیمون است.
    یک عده (برادر)راه افتادن رفتن تهران سینه زنی کردن که چرا اقای ابراهیمی برای این پست انتخاب شدن.بعد از اون وزارت هم گفته شما لرستانی ها اقای پاپی به دردتون میخوره .

    • داداش مهم اینه که آقای پاپی عضو هیئت علمی هستن ولی بعضی از رقبا نه
      اگر هم تجربه مهمه که ایشون حدود ۲۰ سال فقط معاون هستن و در کار اجرایی

  4. هرچه سریعتر این افتضاح رو جمش کنید چون به نماینده بودنتون شک کردیم

  5. افرین بر نمایمده شجاع لرستان دکتر اقامحمدی که حقایق را بیان می نماید

  6. اتفاقا گزینه مناسبی انتخاب شده

  7. آقای آزاد بخت واقعا برای این کوتاه فکری شما متاسفم

  8. بخدا همون شیخ آزادی گزینه خوبی بود قدرشو ندونستن

    • داداش رضا میدونیشیخ ازادی چه گرزیزه مین سر دانشگاه زمانی که مدیریت دانشگاه را به ایشان تحویل دادن رتبه دانشگاه ده بود الان چهل است در کشور …….

      • شیخ ازادی رتبه دانشگاه را بالا برد اول تحقیق کن بعد نظر بده

        • تا ۸سال پیش در رنکینگ رتبه علوم پزشکی ما در بین دانشگاههای همتراز یک(رتبه اول) و در کل کشور هفتم بودیم.ولی الان حتی بین ۳۰ دانشگاه اول نیز نیستیم.دوستان عزیز از درج اطلاعاتی که احاطه و شناختی ندارند امتناع ورزند.

      • رتبه دانشگاه سه بود که در زمان دکتر شیخ ازادی و همکارانش به درجه دو ارتقا پیدا کرد در ضمن توجه کنید که آوردن رشته های دندانپزشکی ، تخصص داخلی،داروسازی و… در این برهه اتفاق افتاده ودر کل پیشرفت خوبی داشتیم مغرضانه قضاوت نکنید

  9. آقای سانسوربخت چرا نظرات منتقدانه را درج نمی کنید مگه من چی نوشته بودم که درجش نکردی ؟فقط گفته بودم نمایندگان دست از سر بهداشت ودرمان بردارند وکمتر سهم خواهی کنند.

  10. فقط دکتر روئین تن

  11. سلام
    سه عنصر دروغ ، ریا و حیف و میل بیت المال دست آورد این انتخاب خواهد شد و در نهایت با ادامه این راه دانشگاه علوم پزشکی تبدیل به یک مرکز بهداشتی و درمانی روستایی خواهد شد.

    روحانی مچکریم

  12. ننگ بر همه ی انانی که با انتخاب گزینه های متخصص وکاردان مخالفت میکنند و دنبال گزینه هایی هستند که لیاقت مدیریت خانواده ی خود را نیز ندارند و فقط وفقط به فکر جیب خودشان هستد .حقوقی که اقای پاپی با مدرک فوق لیسانس دریافت مینماید هم اندازه ی حقوق یک وزیر است بدیهی است که همچین فردی فقط وفقط به فکر منافع خود است ونه منافع مردم استان متاسفانه تا وقتی که استان ما در انحصار همچین افرادی است روز به روز وضعمان بدترو بدتر میشود .ای کاش که همه ما هم استانی ها به خود تلنگری بزنیم ویکم به شرایط موجود فکر کنیم تا کارما

    ن خراب تر از این وضع موجود نشده است.

  13. بهترین گزینه انتخاب شده و امیدواریم که ایشون در کارش موفق باشه تا به افراد کوتاه فکر ثابت بشه که از روی ناداتی نظر ندن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.