- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی : برخی ها عجله کردند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بدون مشورت با نمایندگان انتصاب شد / وضعیت دانشگاه پیچیده شده است

IMG_2523
 
 
 
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: به حاشیه کشیده شدن فضای بهداشت و درمان به سلامت جامعه آسیب می‎رساند.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اینکه در انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان، برخی افراد عجله کردند، افزود: در فضای به وجود آمده وضعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیچیده شده است.
وی با بیان اینکه در بحث انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، وزرا اختیار داشتند و با کسی مشورت نکردند، اضافه کرد: وزرا سرپرست دانشگاه را انتخاب کرد تا با تأمل بتوانند رئیس این دستگاه را مشخص کنند.
آقامحمدی با اشاره به اینکه دانشگاهی مانند علوم پزشکی وضعیت حساسی دارد چرا که با بحث سلامت و درمان مردم سروکار دارد، تصریح کرد: باید عاقلانه فکر وتصمیم‎گیری شود تا دانشگاه علوم پزشکی استان در یک فضای آرام و با انتخاب مدیران شایسته کار خود را انجام دهد، در خصوص انتصاب سرپرست آن با نمایندگان مشورت نشده است.
وی اضافه کرد: در این فاصله که سرپرست علوم پزشکی مشخص شده فرصتی است تا نمایندگان و استاندار یک تصمیم جدی در خصوص دانشگاه اتخاذ کنند.
آقامحمدی با انتقاد از اینکه خبرهای ناخوشی در بحث بهداشت و درمان به گوش می‎رسد، اظهار کرد: متأسفانه پزشکان به سمت کارهای تجاری و اقتصادی سوق داده شدند و فضا به گونه‎ای شده که کار پزشکی، اقتصادی شود و این امر قطعاً به سلامت مردم آسیب می‎رساند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با اشاره به اینکه اگرفضای بهداشت و درمان به حاشیه کشیده شود،‌شاهد آسیب در این حوزه خواهیم بود، یادآور شد: اولویت اول پزشکان، وظیفه و تعهد آنها باید به حرفه پزشکی باشد.