- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حضور پررنگ تئاتر لرستان و کسب ۴ مقام / کارگردانی/ موسیقی/طراحی صحنه/نمایشنامه نویسی در بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره

namayesh-copy1

————— 

به گزارش میرملاس : به پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» با حضور محسن مؤمنی شریف؛ رئیس حوزه هنری، مجید مصلحی؛ مدیر امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، رحمت امینی؛ دبیر هنری جشنواره، علیرضا معین‌بخش؛ مدیر امور اداری و مالی حوزه هنری، سید حسین نقوی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، اسمعیل عالی‌زاد؛ دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر و هنرمندانی چون عزت‌الله انتظامی، داوود رشیدی، احترام برومند، اسمعیل خلج، جهانگیر الماسی، حسین پارسایی، حسن دولت‌آبادی و جمع دیگری از مدیران و فعالان عرصه تئاتر در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
در این مراسم، برگزیدگان بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» در بخش‌های مختلف معرفی و از آنها به شرح ذیل تقدیر شد:   
————–

آرا هیات داوران بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره­ ماه «بخش مسابقه» 

————

 در بخش کارگردانی 

لوح تقدیر و جایزه سوم کارگردانی مشترکاً به  امین ابراهیمی برای نمایش «خنکای ختم خاطره» از لرستان و کیوان صباغ  برای نمایش «تار شیشه ای » از خراسان رضوی اهداء شد.

———————                                                          

 موسیقی 
لوح تقدیر و جایزه سوم موسیقی به پیام شریف نژاد برای نمایش « وقتی خدا گریه می­کند»از لرستان اهداء شد.

————-

طراحی صحنه

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول طراحی صحنه به روح الله امامی طراح صحنه نمایش «وقتی خدا گریه می کند» از لرستان اهداء شد.

————-
نمایشنامه نویسی

لوح تقدیر و جایزه دوم نمایشنامه نویسی به اصغر خلیلی و ناصر حبیبیان  برای نمایش «وقتی خدا گریه می کند» از لرستان اهدا شد. 

————-

یادآور می‌شود، بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» به دبیر هنری رحمت امینی از ۲۲ مهر در حوزه هنری آغاز و عصرگاه دوشنبه ۲۹ مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

————

پاتوق هنری به نوبه خود به این دوکارگردان ارزشمند تئاتر آقایان احسان ملکی و  امین ابراهیمی  و تمامی هنرمندان تئاتر«خنکای ختم خاطره» و «وقتی خدا گریه می کند»صمیمانه  تبریک گفته و امیدواریم که همیشه اینگونه برای لرستان افتخار آفرین باشند.

*

منبع: پایگاه خبری حوزه هنری hhnews.ir
————–

مخاطبین محترم جهت ارسال خبر، نقد و پیشنهادت خود می توانند با آدرس اینترینی 

patoghehonari61@yahoo.com

 درارتباط باشند.