تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تقدیر علی لاریجانی از عملکرد کرمرضا پیریایی در اجرای مصوبات سفر رهبری

  • کد خبر : 36377
  • 03 آبان 1392 - 12:11

    به گزارش میرملاس نیوز به نقل از جریان ، دکتر علی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: قم پایگاه اصیل تشییع و محل فهم واقعی مکتب اهل بیت(ع) است. وی با ابراز خرسندی از گزارش مدیران استان از چگونگی اجرای مصوبات […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از جریان ، دکتر علی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: قم پایگاه اصیل تشییع و محل فهم واقعی مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با ابراز خرسندی از گزارش مدیران استان از چگونگی اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم از تلاش های پیریایی استاندار قم و مدیران استان تقدیر کرد و گفت: کمبود اعتبارات که در برخی از پروژه‌ها بدان اشاره شده است چیز عجیبی در وضعیت اقتصاد فعلی کشور نیست و البته امیدواریم با تلاشهای مدیران استان و آقای استاندار که در پیگیری این امور متضلع (خبره ) هستند شاهد اتمام کامل این مصوبات باشیم .

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عدم تخصص اعتبارات پروژه‌های عمرانی در استان‌ها آفت بزرگی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در بودجه سال آینده ردیفی برای تأمین اعتبارات پروژه‌های سفر رهبری به قم اختصاص یابد که این مسئله باید در کمیسیون برنامه و بودجه مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مترو برای قم ضروری است افزود: با توجه به رشد جمعیتی قم، راه اندازی و ساخت مترو ضرورت دارد که این پروژه در ده کلان شهر پر جمعیت کشور اجرایی خواهد شد و بودجه‌هایی خاص نیز برای احداث آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش جریان، کرم‌رضا پیریایی هم در سخنانی اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری در زمان خشکسالی اعتبارات کمک خوبی به استان قم کرد و به پروژه‌های عمرانی رونق بخشید.

استاندار قم، نتایج مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم را چشمگیر دانست و ابراز داشت: انتقال آب به قم از مهم‌ترین پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب بود که برای تکمیل آن و ساخت سد کوچری نیازمند تعامل بین استانی هستیم.

پیریایی، ساخت مترو در قم را مهم توصیف و از آن به عنوان مکمل زیرساخت استانی یاد کرد و افزود: حفاری‌های این پروژه با حضور رئیس مجلس در ماه‌های گذشته آغاز شده که این پروژه نیز نیازمند حمایت است.

وی با بیان اینکه کار‌ها در استان قم باید با وحدت و همدلی پیش رود، افزود: اصل خبری که در خصوص متوقف شدن یکی از پروژه‌ها بیان شد نادرست بوده و مسئولان نیز باید در موضع گیری‌های خود ملاحظات همه جوانب را داشته باشند.

استاندار قم، در ادامه با تقدیر از مواضع دکتر لاریجانی در نطق‌های پیش از دستور مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نطق‌های استراتژیک ایشان در خصوص مسائل خارجی و داخلی  موجب اقتدار مجلس و مایه افتخار مردم قم است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. رییس مجلس پیریایی راخبره دانسته وزیر کشور دولت روحانی هم میگویداستاندارقم بحران راخوب مدیریت کرد جالب اینجاست دولت میخواهد امثال آقای پیریایی را کنار بگذارد بابا ایول!

    • ایو به جمالت آقای کوشکی
      کسی در توانمندی آقای پیریایی شک نداره بالاخره از اول انقلاب جاهای مختلف مدیر بوده و موفق ، منتها این دولت هم حق داره هم فکرها و هم مسلک های خودشو بیاره سر کار دیگه …

      • تعریف لاریجانی از پیریایی خیلی جالبه ظاهر قضیه این بود که خیلی با هم خوب نباشند ولی مثل اینکه واقعیت ها با اونچیزی که تو رسانه ها منعکس میشه خیلی متفاوته به هر حال ما از رفاقت نیروهای سیاسی کشور ناراحت نمیشویم کاش همه با هم دوست و یکی بشوند.

  2. درود بر پیریایی

  3. موفقیت های جناب پیریایی در عرصه های مختلف مایه ی افتخار است او شخصیتی مقبول و توانمند است که در دوره های مختلف از توانش استفاده شده امید که همه هم استانیهای قابل و موفقمان موفقتر باشند

  4. آقای پیریایی فردی توانمندو مقتدر می باشد انشااله با این رضایت کاری که رئیس مجلس و وزیر کشور از ایشان دارند در همان پست ابقاء گردد

  5. کاشکی بری – عده ای- کوهدشتی بریم در دراخل وزارت کشور و ریاست جمهوری بگیریم تا عوضش نکنن.بینم خیرت یه دیرینو شما که میخواستین وزیر استیضاح کنید.وژت و نو خیرتو

  6. ایشون مستحق تقدیر هستن

  7. اندیشه پیریایی محصور قراءت های تک صدایی نیست!
    حتما افراد مدیر با وسعت نگاه ایشان قابل تقدیرند!
    البته در این برنامه باید از آقا تعریف وتقدیر کرد همانطور که پیریایی تشریح کرده!
    ولی معرف باید اجل واعلی ار معرف باشد ودر تقدیر هم اینگونه است
    ولذا کسی نمیتواند از جایگاه جود از ولی تقدیر کند اعمال آقا به وجه الهی ثبت است و ماجور!
    هرجا آقا سفر کردند لطف الهی شامل حال اون خطه شد ومردم ولایی شاکر نعمت ولایت!
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المو منین (ع)

    • سربازهای ولایت شاکر خدا هستند که آنهارا به این تمسک ازمحور رهبری معظم منعم ساخته تشکرپیریایی از آقا هم سپاس استاندار ولایی قم ازولی امر است.ما از این که کسی از خطه انقلابی کوهدشت(قم لرستان) چنین جایگاهی درمرکز جهان تشیع دارد خوشحالیم

  8. درود خدابرپیریهیای کوهدشت ودرودمابرتمامی کوهدشتیهای که دغدغه بهترزیستن مردم منطقه ی خودرافریادمیزنند فعلن که چیزکی هم نصیب ما نشده خداراچه دیدی

  9. سلام خسته نباشید لطفا در مورد تصادف اتوبوس تعاونی شماره هشت کوهدشت در محور توره دیشب اطلاع رسانی کنید۰اطلاعات دقیق)

  10. میرملاس پرطرفدار و موفق است یک امکان خوب برای ما مردم کوهدشت است بشرط اینکه قدرش رو بدونیم جناح های سیاسی توی کامنت هاشون خودبینی نکنن ظرفیت های شهرمان کم نیست خود همین سایت هم ظرفیتی است اگرکوته بینها خرابکاری نکنن میتونیم ازفرصتهامون استفاده کنیم فرقی نمیکنه آقای پیریایی باشه یاهر کوهدشتی موفق دیگه یادمان باشه باید دست به دست هم بدیم ۰

    • آقای گراوند: ۱-قبول داریم میر ملاس محبوب وموفق است۲-بخیل بودن وتنگ نظری هم مانع رشد است این هم درست ۳-امایادتان نرود که خود جناح های سیاسی هم می توانند فرصت باشند والبته هستند هر نوع نظر آنها نباید با بدبینی رد شود ومنفی به حساب آید۴-آقای پیریایی از نظر سیاسی نسبتا مسیر درستی را طی کرده است واز این جهت اگر مورد تایید بزرگان جریان اصولگرایی باشد مطلب خیلی تازه ای نیست اگر چه دراین خبر تایید آقای لاریجانی از ایشان تاییدکاری واجرایی است بنابر این به نظر من اینکه گفته ایید فرقی نمی کند. حرف درستی نیست. حتما فرق میکند آینده نزدیک ثابت می کند که ما باید اصل سرمایه گذاری مان را روی افراد برجسته ای صرف کنیم که اولا راه نظام ورهبری را ترجیح دهندوثانیا تجربه توانایی ولیاقت آنها ثابت شده باشد .

  11. خبر مهم این بوده که اتوبوس کوهدشت به تهران تصادف کرده ومیرملاس هنوز در خوابه من به کشته شدگان تسلیت میگم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.