تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

انتخابات مجلس در حوزه‌های ابطال شده، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

  • کد خبر : 3648
  • 22 فروردین 1391 - 21:07

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسنعلی نوری جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: انتخابات در حوزه‌هایی که صحتشان از سوی شورای نگهبان تایید نشده است به صورت میان دوره‌ایی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برگزار خواهد شد.  وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره دلیل […]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسنعلی نوری جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: انتخابات در حوزه‌هایی که صحتشان از سوی شورای نگهبان تایید نشده است به صورت میان دوره‌ایی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برگزار خواهد شد. 

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره دلیل باطل شدن نتیجه انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه گفت: این که شورای نگهبان نتیجه انتخابات در این حوزه‌ها را به علت تخلف، تقلب و یا تبانی و یا علت‌هایی دیگر باطل کرده است، را باید از شورای نگهبان پرسید. 

سخنگوی شورای نگهبان اخیرا از ابطال آرای حوزه انتخابیه «تنکابن، رامسر و عباس‌آباد» و «دماوند و فیروزکوه» خبر داد. 

همچنین بر اساس اظهارات کدخدایی با بررسی‌های نهایی درباره حوزه انتخابیه «سمیرم» آرای نفر اول این حوزه ابطال شد و نفر دوم و سوم به دور بعد راه یافتند. در حوزه انتخابیه «زابل، زهک و هیرمند» نیز آرای نفر دوم ابطال شد و نفر سوم و چهارم به مرحله دوم رفتند. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.