کد خبر : 36513
تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,147 بازدید

کسب دیپلم افتخار برای سجاد همتی/ از سومین مسابقه، طراحی حروف “سرو نقره ای”

  —– —————————   ————————– با گشایش نمایشگاه آثار زاگ مایستر و بخش بین‌الملل دوسالانه سرو نقره ای 92 برگزیدگان بخش طراحی حروف معرفی شدند. علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ضرورت برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون سرو نقره ای به ویژگی‌های این نمایشگاه اشاره کرد و گفت در طی سه دوره برگزاری، […]

 

—–

561904_1420608711501228_404667797_n

—————————

1381256_1420608174834615_1511893141_n

 

————————–

با گشایش نمایشگاه آثار زاگ مایستر و بخش بین‌الملل دوسالانه سرو نقره ای 92 برگزیدگان بخش طراحی حروف معرفی شدند.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ضرورت برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون سرو نقره ای به ویژگی‌های این نمایشگاه اشاره کرد و گفت در طی سه دوره برگزاری، این اولین بار است با موضوع طراحی فونت فارسی آثاری ارایه شده است. او انجام این کار را عملی کردن وصیت زنده یاد مرتضی ممیز را دانست که بیش از 33 سال نگران بود که در ایران درباره طراحی حروف کاری نکردیم.

مرادخانی گفت، خوشحالم چند مورد از این حروف برای سازمان‌های دولتی و شرکت‌ها انتخاب شده است. تا به حال اهالی صنعت و اقتصاد خودشان در این زمینه بدون دخالت هنرمندان کار را پیش می‌برند. انجام این کار توسط هنرمندان عرصه هنر که عرصه معرفت و شناخت است به بالنده شدن مقوله اقتصاد هنر نیز کمک می‌کند و تجربه‌ای برای حوزه‌ی اقتصادی نیز هست.

در ادامه مهدی سعیدی – دبیر سرو نقره ای 92 – گزارشی از روند برگزاری این بخش از دوسالانه ارایه داد و با معرفی فرزاد ادیبی، اونیش امین‌الهی، پریسا تشکری، علی رشیدی، مهدی سعیدی، کوروش قاضی‌مراد، مریم کهوند، ساعد مشکی در شورای برنامه ریزی این بخش گفت هیات داوری و انتخاب آثار را طارق عتریسی، مصطفی اوجی، صداقت جباری، دامون خان‌جان‌زاده و مسعود سپهر برعهده داشته‌اند.

———–

مهدی سعیدی همچنین گفت برای نخستین بار است که نمایشگاه طراحان فونت فارسی از سوی انجمن طراحان گرافیک برگزار می‌شود که 70 اثر از میان حدود 200 اثر ارایه شده انتخاب شده است.

در ادامه برنامه که اجرای آن را فرزاد ادیبی بر عهده داشت بیانیه هیات داوان بخش طراحی فونت توسط دامون خان جان زاده خوانده شد و برندگان به ترتیب زیر معرفی شدند.

———-

در بخش تیتر دیپلم افتخار ولوح سرو نقره ای 92 به سجاد همتی اهدا شد و جایزه نخست و تندیس سرو نقره‌ای را هاجر سلیمی نمین گرفت.

در بخش متن تندیس سرو نقره ای 92 به رضا بختیاری فر اهدا شد. همچنین به خاطر مجموعه فعالیت ها دیپلم افتخار و لوح سرو نقره ای 92 به معصومه مصلح و دو دیپلم افتخار نیز به عاطفه محمدی و هیربد لطفیان اعطا شد.

———

پاتوق هنری به نوبه خود کسب این افتخار با ارزش را به ” آقای سجاد همتی “ صمیمانه  تبریک گفته و امیدواریم که همیشه اینگونه برای لرستان افتخار آفرین باشند.

———

مخاطبین محترم پاتوق هنری جهت ارسال خبر، نقد و پیشنهادات خود می توانند با آدرس اینترینی 

patoghehonari61@yahoo.com

درارتباط باشید.

 

درج شده توسط : سجاد همتی / دبیر پاتوق هنری " میرملاس "

دیدگاه ها

مهدی محمودی در گفته :

این افتخار رابه شما آقاسجاد عزیز تبریک میگم
انشاالله بازشاهد افتخارات دیگری ازشما وهمچنین علی آقا حسین پور هم باشیم چون شما افتخار ماضرونی ها هستید(بدرود)

[پاسخ]

سرویس هنری پاسخ در تاريخ دوشنبه ۶ آبان , ۱۳۹۲ ۲۳:۲۱:

سپاس مهدی جان شما خیلی لطف داری، امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشی”خاطرات هنرستان هنوز توی ذهنم جاریه”
در پناه حق

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۹ آبان , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۷:

سلام هم اتاقی !!!!!!!!!!!!
یادش بخیر چه روزایی بود در محضر شما وحسین پور باعث افتخار بنده بود سال 1379

[پاسخ]

مریم مهدی پور در گفته :

سجاد عزیز این واست یه دست گرمیه، من منتظر خبرای دیگه ای هستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به امید موفقیت های روزافزون

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) در گفته :

تبریک بسیار به دوست خوب و همشهری هنرمند سجاد عزیز
به امید موفقیت های پی در پی

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۹ آبان , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۸:

متشکرم امین جان
همیشه به بنده لطف داشتین

[پاسخ]

اسدالله آزادبخت در گفته :

سجادهمتی یکی ازسرمایه های هنری این دیاراست . این هنرمندچیره دست با تواضع وفروتنی خاص خود بدون هیچ ادعایی همیشه افتخارآفرین بوده .ضمن تبریک صمیمانه به این عزیزوهمه ی هنرمندان کوهدشت ،آرزوی سلامتی وبهروزی برایشان دارم. ازآقای حسین پور جهت درج این خبر سپاسگزارم.

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۴:

جناب آقای اسدالله آزادبخت ،دایی جان ، امیدوارم بتوانم لایق این ابراز محبت شما باشم. ما همیشه به داشتن عزیزانی همچون شما افتخار می کنیم، همیشه شاد باشید.

[پاسخ]

حسين عليزاده در گفته :

اقاي سجاد همتي هنرمند عزيز بهتون تبريك ميگم اميدوارم همواره موفق باشي

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۷:۵۶:

متشکرم دوست عزیز

[پاسخ]

محمد قنبری در گفته :

با سلام و عرض تبریک بمناسبت کسب افتخار اخیر هنری به شما پسرعموی هنرآفرین: جناب آقای سجاد همتی
داشتن شما جوانان باهنر و کوشا نه تنها برای شهرستان کوهدشت بلکه برای ایران مایه افتخار است
و نیز عرض تبریک خدمت دخترعموی عزیزم:مریم خانم
چه خوش است زر خالص چو به آتش اندرآید *** چون کند درون آتش هنر و گهرنمایی
28 اکتبر 2013 – قزاقستان

[پاسخ]

مریم مهدی پور پاسخ در تاريخ دوشنبه ۶ آبان , ۱۳۹۲ ۱۷:۳۳:

ممنون از شما. امیدوارم همیشه شاد باشید

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۷ آبان , ۱۳۹۲ ۰۱:۴۵:

پسر عموی عزیزم :
از اینکه به بنده لطف دارین سپاسگزارم مطمئنا تشویق ها و دل گرمی های شما ودوستان باعث پیشرفت و تداوم همراه با پشتکار بیشتر و دنبال کردن جدی این مسیر بسیار موثر بوده! متشکرم و آرزوی بهروزی و شادکامی را برای شما آرزو دارم .

[پاسخ]

حمید جلیلیان در گفته :

سلام و عرض ادب خدمت آقای همتی و جامعه هنری کوهدشت ، انشالله منتظر خبر های از موفقیت های آینده شما هستیم

[پاسخ]

طریون در گفته :

بمارکه آقا سجاد،انشاالله همیشه افتخار بارین،ده س خوه ش

[پاسخ]

رستمی در گفته :

با سلام و تبریک به آقا سجاد عزیز
موفقیت های آقای همتی برای ما همشهریانش در کوهدشت باعث افتخار و غرور است . به امید موفقیت های روزافزون برای استاد همتی

[پاسخ]

آدینه فر در گفته :

ضمن تبریک ،ان شااله شاهد موفقیت های روز افزونتان باشیم.

[پاسخ]

حمیرااااسدی در گفته :

تبریک میگم خوشحال شدیم..ب امیدموفقیتهای دیگر……

[پاسخ]

مریم در گفته :

پسر دایی عزیز بهت تبریک میگم و به داشتن شما عزیزان هنرمند افتخار میکنیم .
به امید موفقیتهای شما عزیزان در عرصه های بین المللی

[پاسخ]

مسعود ضرونی در گفته :

سجاد عزیز انشالله همیشه در تمام مراحل زندگیت این گونه موفقیت آمیز باشی …

[پاسخ]

سکینه آدینه وند در گفته :

استاد عزیزم ، تبریک و صد هزار تبریک برای شما دست بوستان هستم

[پاسخ]

علی دوست رضایی فرد در گفته :

ضمن تبریک موفقیت های آقای همتی و دیگر هنرمندان شهرمان برای ما باعث افتخار و غرور است ،به امید موفقیتهای شما در عرصه های بین المللی.

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۰۰:

دوستان عزیزم:
آقایان حمید جلیلیان/ طریون/رستمی/آدینه فر/مسعود جان و دوست هنرمندم علی دوست رضایی فرد و خانم سکینه آدینه وند و حمیرا اسدی و مریم خانم از ابراز محبت همیشگی شما سپاسگزارم

[پاسخ]

محمد يوسفي ريكا در گفته :

با عرض تبريك به آقاي همتي عزيز،خوشحالم كه با تلاش بي بايان وهمجنين بستري كه مهيا شده شما توانستيد بار ديكربراي كوهدشت افتخار آفريني كنيد،سالها قبل هنرمندي در روستاي ريكا همكان را متوجه هنر بي نظرخود كرد،عزيز كرم يوسفي كه هنر انكار تو خونش بود خط و نقاشي آبرنكش هنوز به يادها هست كه وقتي اسم هنر در اين روستا مياد همه ياد عزيز مي افتن.ولي متاسفانه به دلايل كوناكون مالي واجتماعي بستري فراهم نشد كه امروزه كنار شما هنرمند عزيز افتخار آفريني كند،شايد شما بشناسيدش آقاي همتي!! الان راننده اتوبوسه خط وليعر از6صبح تا 12شب كارميكنه به نظرتون مجالي براي هنر باقي ميمونه

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۱۶:

به عالم گوهری همچون هنر نیست هنر هرچند جز خون و جگر نیست
دوست عزیزم جناب آقای محمد یوسفی ریکا ممنونم از اینکه به بنده لطف دارین
درمورد دوستی که اشاره کردین (کرم یوسفی ) خیلی متاثر شدم استعدادهای بسیاری در بین همه ما هست که در نبود امکانات و ناملایمات زندگی تباه می شوند . هنر به معنای واقعی خون و جگر خوردن است و در پی فرصت یافتن بستر در بدترین شرایط است و ما باید بتوانیم از این ظربات سهمگین روزگار به عنوان نکات مثبت بنگریم نه در دام آنها بیافتیم .امیدوارم آقای یوسفی بتواند خود را بیابد و دنبال استعداد ذاتی هنری ،که خداوند نصیب هر کسی نمی کند را بگیرد. بنده نیز به سهم خود اگر کاری بتوانم بکنم کوتاهی نخواهم کرد.
به امید موفقیت برای تمامی هنرمندان خود ساخته این دیار

[پاسخ]

آرش فروغی در گفته :

تبریک صمیمانه به دوست و برادر عزیزم سجاد همتی افتخارآفرینی مجدد از دلاوران کوهدشت شاد و پیروز باشید

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۱۷:

آرش جان ممنونم
ما به وجود شما افتخار می کنیم .

[پاسخ]

احسان ملکی در گفته :

تبریک و درود به دوست و هنرمند عزیزم جناب آقای همتی…همیشه سربلند و پیروز باشی

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۱۸:

درود بر احسان عزیز. سپاسگزارم به امید موفقیت برای شما

[پاسخ]

امین آزادی فر در گفته :

سلام و عرض تبریک خدمت دوست عزیزم هنرمند فرهیخته جناب آقای سجاد همتی امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشی

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۰:

درود بر امین عزیز.متشکرم
کنسرت موفقیت آمیز جدیدتو بهت تبریک می گم . افسوس که افتخار حضور نداشتم

[پاسخ]

یاسر جلیلیان در گفته :

درود بر سجاد همیشه سبز

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۰:

ممنونم یاسر جان

[پاسخ]

کیومرث سلگی در گفته :

سجاد عزیز
بازهم صمیمانه به شما تبریک میگم
با آرزوی بهترین شاد باش ها برایتان .

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۱:

سپاسگزارم استاد عزیز ،همیشه به بنده لطف داشتین

[پاسخ]

کریم دوستی در گفته :

مبارکتان باشد.

[پاسخ]

ع.ف خسروی در گفته :

متشکریم اقاسجادعزیز همیشه باعث افتخاری سالار

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۲:

دوست هنرمندم سپاسگزارم از لطف شما

[پاسخ]

اسماعیل حیدری مقدم در گفته :

دایی جان تبریک میگم بازم گل کاشتی.

[پاسخ]

مریم همتی در گفته :

پسرعموی عزیزموفقیت شماباعث افتخارماست بهت تبریک میگم.

[پاسخ]

سمیراهمتی در گفته :

پسرعمو جان بهتتبریک میگم..بازم مثه همیشه سجاد برنده میشه@

[پاسخ]

زهرااهمتی در گفته :

بهت تبریک میگم خیلی خوشحال شدم ب امید موفقیتهای بعدی……..

[پاسخ]

كرم ع در گفته :

استادعزيز لوح زرينت مبارك باشه .انشاالله كه درتمام مراحل زندگي وميادين بين المللي سربلندباشي

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۴:

اسماعیل حیدری خواهر زاده عزیزم و دختر عموهای عزیزم از ابراز محبت همه شما بی نهایت سپاسگزارم

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۵:

جناب آقای کرم ع از لطف شما ممنونم

[پاسخ]

سالارنصيري قرعليوند در گفته :

سجادجان تبريك عرض نموده وتوفيق روزافزونتان را از خداوند منان خواستارم .

[پاسخ]

سجاد همتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ آبان , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۰:

جناب آقای نصیری از اینکه بنده رو مورد لطف خود قرار دادین بی نهایت سپاسگزارم .
اردات بی نهایت بنده حقیر را پذیرا باشید و آرزوی بهروزی و شادکامی برای شما وخانواده محترمتان را از خداوند منان خواستارم.

[پاسخ]

فاطمه فیاض بخش در گفته :

خیلی خیلی تبریک میگم استاد.واستون آرزوی موفقیتای بیشتر و بالاتر رو دارم……

[پاسخ]

معصوم همتی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۴ آبان , ۱۳۹۲ ۰۱:۵۴:

ایول پسرعموجونم،،،،،خیلیییییییییی خوشحال شدم……..

[پاسخ]

آقا سجاد اگه تونستید با دوستان هنرمندتون یه تلاشی برای سر و سامان دادن به نوشتار لکی بکنید،ممنون

[پاسخ]

فهيمه كوشكي در گفته :

باعث افتخار
چشم به راه موفقيت هاي بيشتر شما هستيم

[پاسخ]

م .حيدرپور در گفته :

درود بر دوست عزيزم سجاد.دست مريزاد.

[پاسخ]

داريوش جعفري در گفته :

سلام
و تبريك به دوست ارجمندم جناب آقاي سجاد همتي

[پاسخ]

امیرحسین کولیوند در گفته :

تبریک میگم دوست هنرمند
و خدارا شاکرم از پیشرفت هنرمندان هم استانی.
امیدوارم همیشه موفق باشید.

[پاسخ]

محمد مهدی پور در گفته :

سلام و عرض خسته نباشید به استاد سجاد همتی
امیدوارم همیشه موفق و موید باشی
خدانگهدار استاد

[پاسخ]

فاطمه همتی در گفته :

تبریک میگم داداش جونم.همیشه مایه افتخاری واسه همه ما….

[پاسخ]

معصوم همتی در گفته :

ایووول پسر عموجونم… خیییلی خوشحال شدم.

[پاسخ]