تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

شب موسیقی و شعر / جشن هنرمندان شهرستان کوهدشت به مناسبت عید غدیر برگزار شد

  • کد خبر : 36515
  • 06 آبان 1392 - 12:52

    هنرمندان رشته های مختلف هنری در شهرستان کوهدشت به مناسبت عید سعید غدیر گرد هم آمدند و در شبی به یاد ماندنی میهمان موسیقی و شعر بودند . به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت ، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امید مملو از […]

133292_orig

 

 

هنرمندان رشته های مختلف هنری در شهرستان کوهدشت به مناسبت عید سعید غدیر گرد هم آمدند و در شبی به یاد ماندنی میهمان موسیقی و شعر بودند .

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت ، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امید مملو از جمعیت بود . هنرمندان و خانواده هایشان آمده بودند ت در ش خاطره انگیز ، هم تجدید دیداری داشته باشند و هم هنرنمایی دوستان خود در انجمن موسیقی و انجمن ادبی را به تماشا بنشینند .

با اینکه برنامه با تاخیری ۴۵ دقیقه ای آغاز شد ، اما سالن همچنان پذیرای سیل دوستداران هنر بود تا جایی که بسیاری از حاضران ، در راه رو های کناری سالن برای خود جایی دست و پا کرده بودند . برنامه با شعر خوانی حجت اله علیپور مجری برنامه آغاز شد و پس از آن شاهپور یوسفی فرد با نوای دلنشین سرنا سالن را به وجد آورد . در ادامه عزت جعفری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت پشت تریبون رفت و ضمن خوش آمدگویی به حاضران ، از تلاش همکاران خود تجلیل کرد و گفت : تمام سعی و تلاش ما بر این است که فصلی نو ، تازه و پر بار را برای هنرمندان و فرهنگ دوستان رقم بزنیم و زمینه را برای حضور پر رنگ و موثر این عزیزان در جشنواره ها ، همایش ها ، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها رقم بزنیم .

مهندس حمزه پور فرماندار شهرستان نفر دومی بود که روی صحنه رفت . وی با اشاره به موفقیت تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران با سرمربیگری روح اله دل انگیز از جوانان خوش آتیه ی کوهدشتی در مسابقات جهانی ، ظرفیت های این شهرستان در زمینه های مختلف را بیشمار دانست و ابراز داشت : جوانان این دیار هر گاه که خواسته اند و امکانات برایشان فراهم بوده ، همیشه بر صدر ایستاده اند و هنرمندان زیادی از کوهدشت موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره های ملی ، منطقه ای و گاه بین المللی شده اند .

مراد درویشی رییس شورای اسلامی شهر کوهدشت نیز که میهمان جشن بود ، چند لحظه ای پشت تریبون رفت و به بیان دیدگاه های خود در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری پرداخت . وی ضمن تاکید بر حمایت گسترده ی مجموعه ی شورای شهر از فعالیت های فرهنگی و هنری ، از ایجاد معاونت فرهنگی در این شورا خبر داد و گفت : بنده به عنوان عضوی از شورای شهر و از طرف سایر اعضا قول می دهم در فعالیت های آتی فرهنگی و هنری شهر حضوری پر رنگ خواهیم داشت و حمایت همه جانبه از هنرمندان را وظیفه ی خود می دانیم .

پس از صحبت های مسئولین نوبت به هنرنمایی نوازندگان و خوانندگان شهرستان رسید که یکی پس از دیگری در بین تشویق و هلهله ی حاضران روی صحنه آمدندو به اجرای برنامه پرداختند . اجرای موسیقی سنتی توسط اکبر خسروی و حسین نوریان ، گروه نوازی کمانچه به سرپرستی داوود رضایی ، اجرای گروه موسیقی سیمره به خوانندگی امیر طرهانی ، حشمت آزادبخت و هادی آزدابخت ، اجرای گروه موسیقی ریویار به سرپرستی علی رضا حیدری ، اجرای موسیقی به صورت پلی بک توسط حمید رضا طرهانی ، اجرای گروه موسیقی نوای سیمره با صدای مهران غضنفری و اجرای گروه موسیقی میرملاس به خوانندگی امین آزادی فر از جذابترین بخش های این رویداد هنری بود .

چیزی که بیشتر از همه توجه حاضران را به خود جلب کرد حضور چهره های جوان و جویای نامی همچون حامد ابراهیمی ، آرمان جوزی پور و سبحان امرایی نوازندگان کمانچه ، سهیل امرایی و محسن الماسی نوازندگان تنبک بود که در کنار هنرمندان کهنه کار موسیقی شهرستان خوش درخشیدند .

حضور آقایان امین عباسیان ، فرشاد سیفی ، حامد فیضیان ، ذبیح اله کردعلیوند و مجتبی رومیانی از هنرمندان نام آشنای موسیقی استان و شعر خوانی آقایان کرم دوستی ، اسد آزادبخت و مرتضی خدایگان از شاعران خوش نام کوهدشتی در این برنامه نیز از نکات قابل توجه جشن بود .

گفتنی است در پایان بخش اول جشن ، و با حضور اعضای شورای شهر و میهمانان برنامه از فعالیت ها و تلاش های چندین ساله و ثمر بخش آقایان علی یوسفی ، مرتضی نعمتی و داوود رضایی تجلیل بعمل آمد .

 

 

133290_orig

 

 

133285_orig

 

 

133289_orig

 

 

133291_orig

 

 

133293_orig

 

عکاس : سجاد درویشی

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام به دوستان عزیزم …خسته نباشید
    جشن خیلی خوبی بود ولی یه سری کم و کاستی داشت ……
    جشن،جشن هنرمندان بود ..منتها در این مراسم یادی از انجمن نمایش نشد ..
    ای کاش عنایتی به انجمن نمایش میشد با این تفاسیر عده ای از هنرمندان آزرده خاطر شدند..
    امید واریم که مسیر را برای انجمن نمایش هموار کنید. .
    باسپاس.

  2. درود بر همه همکاران عزیزم برای تک تک شما هنرمندان آرزوی موفقیت می کنم
    به امید آینده ای روشن و زیباتر برای موسیقی شهرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.