- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شب موسیقی و شعر / جشن هنرمندان شهرستان کوهدشت به مناسبت عید غدیر برگزار شد

133292_orig

 

 

هنرمندان رشته های مختلف هنری در شهرستان کوهدشت به مناسبت عید سعید غدیر گرد هم آمدند و در شبی به یاد ماندنی میهمان موسیقی و شعر بودند .

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت ، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امید مملو از جمعیت بود . هنرمندان و خانواده هایشان آمده بودند ت در ش خاطره انگیز ، هم تجدید دیداری داشته باشند و هم هنرنمایی دوستان خود در انجمن موسیقی و انجمن ادبی را به تماشا بنشینند .

با اینکه برنامه با تاخیری ۴۵ دقیقه ای آغاز شد ، اما سالن همچنان پذیرای سیل دوستداران هنر بود تا جایی که بسیاری از حاضران ، در راه رو های کناری سالن برای خود جایی دست و پا کرده بودند . برنامه با شعر خوانی حجت اله علیپور مجری برنامه آغاز شد و پس از آن شاهپور یوسفی فرد با نوای دلنشین سرنا سالن را به وجد آورد . در ادامه عزت جعفری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت پشت تریبون رفت و ضمن خوش آمدگویی به حاضران ، از تلاش همکاران خود تجلیل کرد و گفت : تمام سعی و تلاش ما بر این است که فصلی نو ، تازه و پر بار را برای هنرمندان و فرهنگ دوستان رقم بزنیم و زمینه را برای حضور پر رنگ و موثر این عزیزان در جشنواره ها ، همایش ها ، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها رقم بزنیم .

مهندس حمزه پور فرماندار شهرستان نفر دومی بود که روی صحنه رفت . وی با اشاره به موفقیت تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران با سرمربیگری روح اله دل انگیز از جوانان خوش آتیه ی کوهدشتی در مسابقات جهانی ، ظرفیت های این شهرستان در زمینه های مختلف را بیشمار دانست و ابراز داشت : جوانان این دیار هر گاه که خواسته اند و امکانات برایشان فراهم بوده ، همیشه بر صدر ایستاده اند و هنرمندان زیادی از کوهدشت موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره های ملی ، منطقه ای و گاه بین المللی شده اند .

مراد درویشی رییس شورای اسلامی شهر کوهدشت نیز که میهمان جشن بود ، چند لحظه ای پشت تریبون رفت و به بیان دیدگاه های خود در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری پرداخت . وی ضمن تاکید بر حمایت گسترده ی مجموعه ی شورای شهر از فعالیت های فرهنگی و هنری ، از ایجاد معاونت فرهنگی در این شورا خبر داد و گفت : بنده به عنوان عضوی از شورای شهر و از طرف سایر اعضا قول می دهم در فعالیت های آتی فرهنگی و هنری شهر حضوری پر رنگ خواهیم داشت و حمایت همه جانبه از هنرمندان را وظیفه ی خود می دانیم .

پس از صحبت های مسئولین نوبت به هنرنمایی نوازندگان و خوانندگان شهرستان رسید که یکی پس از دیگری در بین تشویق و هلهله ی حاضران روی صحنه آمدندو به اجرای برنامه پرداختند . اجرای موسیقی سنتی توسط اکبر خسروی و حسین نوریان ، گروه نوازی کمانچه به سرپرستی داوود رضایی ، اجرای گروه موسیقی سیمره به خوانندگی امیر طرهانی ، حشمت آزادبخت و هادی آزدابخت ، اجرای گروه موسیقی ریویار به سرپرستی علی رضا حیدری ، اجرای موسیقی به صورت پلی بک توسط حمید رضا طرهانی ، اجرای گروه موسیقی نوای سیمره با صدای مهران غضنفری و اجرای گروه موسیقی میرملاس به خوانندگی امین آزادی فر از جذابترین بخش های این رویداد هنری بود .

چیزی که بیشتر از همه توجه حاضران را به خود جلب کرد حضور چهره های جوان و جویای نامی همچون حامد ابراهیمی ، آرمان جوزی پور و سبحان امرایی نوازندگان کمانچه ، سهیل امرایی و محسن الماسی نوازندگان تنبک بود که در کنار هنرمندان کهنه کار موسیقی شهرستان خوش درخشیدند .

حضور آقایان امین عباسیان ، فرشاد سیفی ، حامد فیضیان ، ذبیح اله کردعلیوند و مجتبی رومیانی از هنرمندان نام آشنای موسیقی استان و شعر خوانی آقایان کرم دوستی ، اسد آزادبخت و مرتضی خدایگان از شاعران خوش نام کوهدشتی در این برنامه نیز از نکات قابل توجه جشن بود .

گفتنی است در پایان بخش اول جشن ، و با حضور اعضای شورای شهر و میهمانان برنامه از فعالیت ها و تلاش های چندین ساله و ثمر بخش آقایان علی یوسفی ، مرتضی نعمتی و داوود رضایی تجلیل بعمل آمد .

 

 

133290_orig

 

 

133285_orig

 

 

133289_orig

 

 

133291_orig

 

 

133293_orig

 

عکاس : سجاد درویشی