تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

مصاحبه اختصاصی میرملاس با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 36595
  • 06 آبان 1392 - 15:54

  به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مصاحبه مشروحی با جناب آقای نریمانی رئیس اداره آموزش و پرورش کوهدشت داشته ایم . در این مصاحبه سعی برآن بوده تا به مسایل رفاهی فرهنگیان و کیفیت آموزش علم در مدارس کوهدشت پرداخته شود . وضعیت آموزش و پرورش کوهدشت از زبان شما ؟ با عرض سلام […]

243343242-376x300

 

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مصاحبه مشروحی با جناب آقای نریمانی رئیس اداره آموزش و پرورش کوهدشت داشته ایم . در این مصاحبه سعی برآن بوده تا به مسایل رفاهی فرهنگیان و کیفیت آموزش علم در مدارس کوهدشت پرداخته شود .

وضعیت آموزش و پرورش کوهدشت از زبان شما ؟

با عرض سلام خدمت مخاطبان سایت وزین میرملاس  ؛ آموزش و پرورش در سطح کشور دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار قوی می باشدکه مهمترین سرمایه آموزش و پرورش در تمام کشور نیروی انسانی آن است که خوشبختانه در شهرستان کوهدشت نیز نیروهای بسیار خوب ، پر توان ، خلاق و قانونمداری وجود دارد که در حال شناسایی آن ها هستیم و البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که مقداری از آن به مشکلات مالی موجود بر می گردد و بخشهایی از آن هم متوجه مشکلات جغرافیایی منطقه و مسائل قومی موجود در شهرستان می باشد که انشاالله با همدلی و همکاری با فرهنگیان عزیز بتوانیم با مرتفع ساختن مشکلات جزئی آموزش و پرورش آن را به جایگاه واقعی آن برسانیم .

 

 نقش آموزش و پرورش را در پیشرفت جامعه چگونه ارزیابی می کنید؟

بی شک آموزش و پرورش یکی از عظیم ترین و مهم ترین نهادهای فرهنگی و تأثیرگذار کشور است و در سطح شهرستان نیز مهم ترین دستگاه فرهنگی ست. این نهاد را می توان پایه ی همه ی تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به شمار آورد.
اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان از ابتدای سال تحصیلی امسال انجام داده اید را بیان نمائید.
امسال با وجود محدودیت های اعتباری که داشتیم با همدلی و درک مشترک و احساس مسئولیت کلیه ی عوامل به ویژه مدیران محترم مدارس با عزم جدی و تلاش بی وقفه الحمدلله سازماندهی کلی در مقاطع را داشتیم و همچنین با سازماندهی و زیباسازی فضا، تجهیزات و صدور به موقع ابلاغ همکاران می توان گفت که هیچ آموزشگاهی را نمی توان یافت که تغییری هرچند اندک نکرده باشد.

از این پس چه برنامه ای دارید؟ نقش نظارت و ارزیابی در آموزش و پرورش را در پیشبرد برنامه ها چگونه می بینید؟
چندین مؤلفه در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد که چند مورد آن اجرایی شده یا در حال اجراست و إن شاء الله همه ی بدنه ی آموزش و پرورش باید فعال شود. اما امروزه بدون برنامه ریزی و نظارت آگاهانه دست یابی به اهداف آموزش و پرورش و موفق بودن امکان پذیر نیست. در این خصوص نظارت و راهنمایی آموزشی و ارزشیابی همواره در اجرای مؤثر و موفق برنامه های آموزشی نقشی اساسی داشته و دارد و در همه ی نظام های آموزشی به دلیل اهمیت مسأله و تأثیر مطلوب، جزو یکی از مهم ترین وظایف مدیران است. به همین منظور جهت نظارت بهتر و توجیه کلیه ی عوامل به عنوان مثال در ماه منتهی به مهر ماه امسال ۳۴ جلسه ی مختلف با تمامی لایه های آموزشی و پرورشی و اداری، معاونین آموزشی، معاونین اجرایی، خدمتگذاران، سرایداران برگزار شده است. در بحث نظارت بر مراکز آموزشی با وجود امکانات محدود هر ۲۰ روز یک بار تمامی مدارس مورد بازدید قرار می گیرند. در این راستا پنج کارگروه بر اساس شاخص های تخصصی تشکیل شده است که عبارت اند از: کارگروه پرورشی- کارگروه آموزشی- کارگروه اداری خدماتی- کارگروه فناوری،اجرایی و کارگروه سوادآموزی

مشورت در سبک مدیریتی شما چه جایگاهی دارد؟
مشورت موضوعی بسیار مهم و اثرگذار برای یک مدیر است. در همین راستا شورایی به نام “شورای توسعه و نظارت بر آموزش و پرورش” از بین نخبگان، صاحب نظران، مدیران و معاونین قبلی آموزش و پرورش و پیش کسوتان عزیز تشکیل شده که متشکل از ۳۲ نفر است و ماهانه جلسات آن برگزار می شود. دبیرخانه ی این شورا در شورای آموزش و پرورش می باشد.

چقدر به برنامه ریزی در کار خود اهمیت می دهید؟
تمامی کادر اداری و مدیران مدارس طی سه ماهه تابستان برنامه عملیاتی خود را تنظیم و تحویل مدیریت آموزش و پرورش کوهدشت داده اند.این برنامه شامل شرح وظایف و انتخاب چندین هدف کمی و کیفی متناسب با شرح وظایف هر واحد اداری و آموزشی می باشد و سپس راه های رسیدن به این اهداف مشخص شده که در نوع خود یکی از مهم ترین و مؤثرترین کارها در پیشبرد امورات است و موجب شده یک انضباط گروهی شکل بگیرد. بدون برنامه ریزی و هدف گذاری نمی توان به مقصد رسید و نباید در روزمرگی و امور ارجاعی متوقف شد.

در حوزه ی پرورشی چه اقداماتی داشته و چه برنامه ای دارید؟
با توجه دام های مختلفی که بر سر راه فرزندان ماست و جنگ نرم و هوشمندانه ای که بر اساس لذت طلبی و مادی گری با مدیریت قریب به ۸۰ مؤسسه جنگ نرم توسط غرب راه اندازی شده است، در راستای امور پرورشی و تربیتی امیدواریم که با برنامه ریزی های صورت گرفته امورات و همه ی فعالیت های سال تحصیلی جدید با همت همکاران پرورشی بر محور قرآن مجید به عنوان بزرگترین و مقدس ترین کتاب زندگی باشد. در مرحله ی بعد توجه به سیره ی معصومین (ع) به عنوان الگوهای عملی ما مسلمانان و طرح برگزاری نماز جماعت در همه ی مدارس که به عنوان طرح سه میم (مسجد،مدرسه و منزل) مطرح است و در نهایت حضور همکاران فرهنگی در ۱۰ مسجد سطح شهرستان به هنگام نماز مغرب و عشاء  مورد تأکید ماست. همچنین سازماندهی هیئت های مذهبی دانش آموزی، شناسایی مداحان، توجه جدی به حوزه ی تربیت بدنی و سلامت، حضور هر هفته ۳ آموزشگاه در نماز جمعه، برگزاری نماز جماعت هر سه شنبه در یک آموزشگاه به امامت جماعت امام جمعه ی محترم شهرستان، رگزاری جلسات تفسیر قرآن هر پنجشنبه با حضور امام جمعه ی محترم در محل اداره ی آموزش و پرورش، اجرای طرح نور در راستای حفظ کلام الله مجید، توسعه و ترویج گفتمان های دینی، فعال سازی کمیته های حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در مدارس و … بخشی از برنامه های ما در این حوزه خواهد بود.
با توجه به مشکلات آموزشی موجود در این زمینه چه اقداماتی می خواهید انجام دهید؟ اگر کاری انجام شده ذکر کنید.
در زمینه ی آموزش امسال با برنامه ریزی های انجام گرفته که به صورت مختصر توضیح خواهم داد سالی طلائی از جهت ارتقاء کیفیت آموزشی خواهیم داشت.مدارس شهر و روستا در ۵ قطب تقسیم بندی شده اند. مدارس خاص تیزهوشان، نمونه دولتی،شاهد، مدارس غیرانتفاعی ؛ مدارس دولتی شهری ، مدارس مستقل و همچنین مدارس روستایی و تابع مجتمع های آموزشی و پرورشی که هر قطب با مجموعه ی خودش وارد رقابت ارزیابی و ارزشیابی می شود. ان شاءالله در یک فضای سالم و رقابتی با همدلی فعالیت ها ادامه می یابد. امسال هم راهنمایان آموزشی و هم گروه های آموزشی در جایگاه اصلی خود یعنی مرجعیت علمی و شخصیتی همکاران آموزشی خواهیم داشت و کلاس های متفاوت کارگاهی نیز در نظر گرفته شده است.اعتقاد ما بر این است که حتی یک دقیقه تأخیر در انجام امور بخشیدنی نیست. البته این موضوع را از جایگاه یک همکار گفتیم و همه ی بدنه ی آموزش و پرورش بایستی فعال شود.

امسال اوضاع مالی و اعتباری آموزش و پرورش کوهدشت چگونه بود؟
اگر بخواهیم چند جمله ای را در حوزه ی مسائل مالی بیان کنیم بایستی گفت اعتبارات امسال اگرچه در قیاس با سنوات گذشته مشکلاتی داشت ولی با رایزنی هایی که انجام گرفت و دعوت چندین باره از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و مسئولین محترم نوسازی مدارس استان برای بازدید از پروژه هایی که طی سالیان گذشته به طور کلی فراموش شده بودند و عمر بعضی از آن ها نزدیک به یک دهه است و از ردیف اعتبارات استان نیز حذف شده بودند، اعتباراتی جذب شد. از جمله سالن کوثر که بزرگترین سالن برگزاری جلسات شهرستان است و برای تجهیز آن ۱۵۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال اعتبار جذب شده است. همچنین برای تکمیل پروژه ی ساخت زمین فوتبال مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال تخصیص داده شده است. راه اندازی صندوق خیریه ی امام زمان “عج” اقدامی دیگر بوده است. در شهرستان کوهدشت حدود ۴۵۰۰ دانش آموز بی بضاعت و در عین حال مستعد وجود دارد که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند و برای تهیه ملزومات اولیه ی تحصیل با مشکلات فراوان مواجهند. به سبب ارتباط مستقیم جامعه ی فرهنگی با این عزیزان، ایشان بیش از سایر اقشار جامعه دغدغه و نگرانی دانش آموزان را داشته و دارند و از این جهت در
تأمین سرمایه ی صندوق فوق نقش اصلی را داشته و ماهانه مبلغی از حقوق و مزایای دریافتی خود را به این امر خداپسندانه اختصاص داده اند.قابل ذکر است که کلیه ی فعالیت های این صندوق فارغ از مسائل سیاسی، حزبی و انتفاعی بوده و صرفأ در راه کمک به دانش آموزان نیازمند می باشد. امیدواریم بتوانیم با جلب کمک های سایر همکاران عزیز و همچنین اقشار سخاوتمند امکان ادامه ی تحصیل کودکانی را فراهم آوریم که همچون فرزندان خودمان علاقه مند به شادی، تحصیل و پیشرفت اند.
البته به دلیل محدودیتی که وجود دارد از بیان جزئیات عملکرد همکاران در این حوزه خودداری نموده و آن را به مصاحبه های بعدی موکول می کنم.

آقای نریمانی، در حال حاضر آموزش و پرورش کوهدشت با چه کمبودها، مشکلات و نواقصی مواجه است؟
اگر چه در این مجال، کارهای انجام گرفته بیان شد اما بدیهی ست که در این شهرستان ما با مشکلات عدیده ی سخت افزاری مواجهیم که رفع آن ها نیاز به توجه ویژه و همچنین اعتبارات ویژه ی کشوری و استانی دارد. از جمله تخریب و بازسازی بسیاری از فضاهای آموزشی و پرورشی.
احداث اردوگاه دانش آموزی به عنوان مرکزیت غرب استان لرستان از مطالبات ماست. بدون در نظر گرفتن شهرهای همجوار چگنی و پلدختر، اگر فقط جمعیت دانش آموزی شهرستان را در نظر بگیریم حدود ۳۵۰۰۰ نفر می باشد که دومین شهرستان استان از نظر جمعیت دانش آموزی می باشد. مضافاً هوای بسیار مناسب در فصل زمستان و نبود امکانات تفریحی و رفاهی بر ضرورت کار افزوده است.
از دیگر نیازهای شهرستان، احداث هنرستان کشاورزی ست. کوهدشت قطب کشاورزی استان است و ما جهت ارتقای سطح کشاورزی منطقه نیازمند نیروی کار نیمه ماهر هستیم.
همچنین ضرورت دارد دانشگاه فرهنگیان کوهدشت راه اندازی شود. از آن جهت که آمار دانشجویان کوهدشتی این دانشگاه بالاست و کوهدشت با مراکز استان و شهرستان الیگودرز فاصله ی نسبتاً زیادی دارد. از طرفی کوهدشت قبلاً دارای مرکز تربیت معلم بوده است.

 

در پایان چه سخنی با مخاطبان میرملاسی دارید؟
بایستی یادآور شوم که ارزیابی از کار آموزش و پرورش بایستی با در نظر گرفتن منابع و موانع از یک سو و امکانات و مقدورات از سوی دیگر و در ظرف زمانی خاص خود باشد. رسالت همه ی ما چه به عنوان اولیاء مدارس چه به عنوان اولیاء خانواده رسالتی خطیر و دو بعدی ست. چه از بعد علمی و چه از بعد فرهنگی. هیچ موقع از لحاظ توسعه یافتگی نباید قانع باشیم و خودمان را متوقف کنیم چراکه باب علم و فرهنگ هیچ حد و مرزی ندارد و همه باید در این ابعاد مشارکت جدی، مشفقانه، همراه با انتقاد سازنده که منجر به رشد و شکوفایی عرصه ی تعلیم و تربیت گردد داشته باشیم. اگر آموزش و پرورش را در رأس و به عنوان مسأله ی اول می شناسیم و برای آن جایگاه ویژه قائلیم، اظهارنظرها و نقدهایمان در بسیاری از موارد کارشناسانه و عالمانه باشد. بحث تعلیم و تربیت و فرهنگ مسأله ای غامض و پیچیده است. به همین دلیل نباید آموزش و پرورش را وارد مناقشات بی اساس کرد. از کاهی کوهی نسازیم و از کوهی کاهی. مرز بین نقد و تخریب را بدانیم و جایگاه خطیر آموزش و پرورش را بشناسیم. اگر هم سئوالی و نقدی داریم اولین جایی که بایستی در آن به پاسخ رسید و رفع ابهام کرد خود آموزش و پرورش است. اگر یکی از ادارات در انجام وظیفه ی خود موفق نباشد یک بخش از کشور زمین گذاشته می شود ولی با اختلال در آموزش و پرورش کار همه ی دستگاه ها معطل می ماند. عیب و نقص در آموزش و پرورش عیب و نقص در همه ی دستگاه هاست.
برای شما میرملاسی ها ، تمامی هم تباران و همکاران آرزوی موفقیت و بهروزی میکنم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 65در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۵
  1. احسنت

    • کوهدشت این مهمه نیروی توانا و بومی دارد ایشان را از کجا آورده اند رییس کرده اند؟

      • تهران قم استان مرکزی کرمانشاه و…..نیروی توانمند ندارند که همشهریان کوهدشتی در انجا پست های بالای دارند چرا جزیره ای فکر می کنید

        • حق با گراوند است، جناب نریمانی با نیروی انسانی کوهدشت هیچگونه آشنایی ندارد ند
          از ایشان بپرسید چند فرهنگی را در کوهدشت می شناسد؟

  2. اقای ریس چرا فکری به حال وضعیت معلمان غیرانتفاعی که ساعتی ۲هزار نمیگیرن بکن به خدا ما هم شرمنده زن و بچه ایم

    • تصمیم گیری در مورد استخدام در صلاحیت وزیر نیست چه برسد به نریمانی بایستی مجلس ردیف حقوقی در اختیار. وزرات

  3. تشکر از برادر نریمانی
    واقعا”اقای نریمانی مدیرفعال وقدری است ازلحاظ فکری-برنامه -جسمانی-اجتماعی-وغیره….
    زنده وسربلند باد

  4. نجابت،متانت وبزرگواری آقای نریمانی ستودنی است.لازم می دانم از حسن نیت ایشان دررابطه با پیگیری وپاسخگویی موضوع مربوط به خود، از ایشان تقدیر وتشکر نمایم.

    • بسمه تعالی
      برادر شیراوند ضمن تشکر از اظهار لطف وحسن نیت حضرتعالی،اینجانب بعنوان عضوی از اعضای جامعه بزرگ فرهنگیان خدمت به زحمت کشان این حوزه را مایه مباهات وافتخار خود دانسته ونیک می دانم که اگر پست مدیریت ماندنی بود هرگز نوبت به بنده نمی رسید وهمیشه باید گفت خدایا چنان کن سر انجام کار ،تو خشنود باشی وما رستگار.

  5. برادران زرنگ کوهدشتی دست رو خوب مهره هایی میذارید اون از یاری اینم از نریمانی حالا ما رو گذاشتید با ویرانه ای به اسم اموزش و پرورش نورآباد

  6. آقای نریمانی با قبول کردن مردودهای زیر صفر وبالا بردن درصد قبولی ساختگی پدر مردم رو در نیارید

    • من خودم مدیرم جناب اقای گراوند تخریب چی اولادر آموزش وپرورش نمره زیر صفرنداریم دوما اگر بپرسی از مدیران شهرستان درجلسه مدیران مدارس نریمانی بسیار تاکید کردند که هرکسی به دانش آموز نمره الکی بدهد خیانت کرده است

  7. بنده بعنوان یک همکار فرهنگی و شهروند کوهدشتی از دقت ،برنامه ریزی، پیگیری و جدیت مدیر محترم، ارزشی و پر تلاش آموزش و پرورش صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

  8. سلام برانان که لایق سلام اند/یکرنگ ویکدل ویک مرام اند /هم گل اند وگنجینه ،هم دوست هر جه از انان تعریف کنی نیکوست .تقدیم به حا ج بهمن نریمانی مدیر لایق آموزش و پرورش کوهدشت

  9. بطور کلی آموزش و پرورش زیر بنای اجتماع و آینده اجتماعی کشور است و نمی توان آنرا بصورت تصادفی اداره کرد وضرورت برنامه ریزی برای هر سازمان و موسسه به اندازه ای روشن است که نیاز به تبیین و توجیه ندارد و برنامه ریزی برای سازمان به اندازه تنفس برای یک موجود زنده اهمیت دارد .بنده به عینه شاهد برنامه ریزی و جدیت ایشان در آموزش و پرورش هستم و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و کادر همکارانش دارم.

  10. بدون تردیدآقای نریمانی یکی ازبهترین وفعالترین مدیران استانی می باشد که لیاقت پستهای بالاتر مثل استانداری را داردمن شخصاً چندین سال درخدمت ایشان بوده ام و پیگیری وتلاش ایشان را درانجام امورات دیده ام که بسیار فعال میباشد امیدواریم که درآینده این مدیر تواناوارزشی را درپستهای بالاتر ببینیم ویک پیشنهاد برای شما میرملاسی ها دارم که کارهای این مدیر توانمند را بیشتر انعکاس دهید وتعصب بیجا را کنار بذارید وببینید که این مدیر برای شهرستان کوهدشت بسیار تلاش میکند

  11. با سلام و تشکر بابت ترتیب دادن این مصاحبه ی نسبتاً دقیق و کامل.
    بهمن نریمانی، مدیری توانمند، کاردان و دارای علم مدیریت و برنامه ریزی ست. ایشاد از نظر اعتدال سیاسی به زعم حقیر مدیری منحصر به فرد در آموزش و پرورش لرستان است. ریزبینی و دقت در امور و آگاهی کامل از وظایف و اختیارات تمام واحدهای تحت مدیریت از دیگر ویژگی های بارز ایشان است. مدیری که برای جذب اعتبار و کمک خیرین خود رأساً و مکرراً به استان های مختلف کشور سفر می کند و مدام در حال رایزنی ست شایسته ی تقدیر است. از دیگر وجوه بارز شخصیتی وی همکاری کردن و احترام قائل شدن برای رسانه های چاپی و مجازی لرستان است. مهرماه ۹۲ مهری متفاوت و ماندگار با تفاوت فاحش نسبت به سنوات قبل بود. چه از نظر ساماندهی نیروی انسانی چه از نظر تحول در شکل ساختاری مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم. همه ی این موارد با وجود کمبود اعتبار شدید و تحت لوای مدیریت ایشان اتفاق افتاد.
    این مطالب را نه از سر حوائج شخصی که از سر قدردانی و واقع بینی عرض کردم.

    • ایشاد در سطر دوم ” ایشان” شود.

    • اجرکم عنداله چقدرآدم واقع بینی هستی.مهم نیست اسمت رانوشته ای! خداازسرتقصیرهمه خواهدگذشت.
      شماپرسنلی ات راهم مینوشتی بدنبود.آخه نیازه آدمهابایدبامشخصات کامل مطالب رابنویسند.گناه داره .بنویس عزیزیزم مثل همین ایشاداصلاحیه بفرست ممکنه ۲مهدی دوست محمدی باشه به حساب کی بره!

      • با سلام دوست عزیز و با کمال احترام، شما اگر اهل حقیقت و فرهنگ هستید ابتدا دنبال نام های مستعار نروید! در خصوص ادعاهایم حاضرم مستند و رودر رو با شما مناظره و صحبت کنم.
        آدرس: واحد حقوقی و معاضدت قضایی آموزش و پرورش کوهدشت.
        اگر دوستان ما در میرملاس تأیید کنند!

  12. چرا این همه از این آقا چاپلوسی می کنید؟ چه مدیریتی؟ ما که از ایشان چیزی ندیده ایم، البته قطعا کارهای مثبتی داشته ولی ضعف این جناب را هم ببینید

    • ا کثر کامنت ها بدون اسم ویا اسامی مستعاره پس هم چاپلوسی نیست. دین ما اینه میگه کسی که ازمخلوق. تتشکر نکنه از خالق خودش

  13. باسلام وعرض خسته نباشید خدمت جناب آقای نریمانی مدیر توانامنظم ودلسوزمن یک انتقاد نسبت به شما دارم واون اینکه چرا یک شخصی را به حراست شهرستان نورآباد آوردید که واقعادرحق فرهنگیان این منطقه محروم ظلم میکند آقای نریمانی من درزمان شما نه پستی گرفتم فقط یک معلم ساده بودم ولی بزرگترین اشتباهتون این بوده

  14. ما نگفتیم نریمانی نیروهای غیرانتفاعی را استخدام کنه ایشون پل ارتباطی باشنبا رده بالاتر جهت اگاه نموندن مسولین بی فکر و موسسین محترم مدارس که نیروهای ازاد را به معنی واقعی کلمه استعمار کرده اند وساعتی ۱۵۰۰-۲۰۰۰ پرداخت می کنن شواهد زیادی هم داریم از عدم رعایت حرمت نیروهای آزاد از سوی برخی موسسان و مدیران.لطفا آقای نریمانی پاسخگو باشن چرا نظارت صورت نمی گیرد

  15. با سلام به اقای ازادبخت چرا اخبار اموزش وپرورش کمتر استفاده میکنی از زمان معارفه نریمانی تاکنون اموزش و پرورش خبر انچنانی نداشته من در متن مصاحبه دقت کامل کردم انصافا ایشان احاطه کامل در این حوزه رادارند وما خوشحالیم که بالاخره از بین مدیران شهرستان مدیری توانمند وبا نجابت سکان این اداره حساس را بر عهده گرفته و ارامشی نسبی همراه با رضایت حاکم شده است

  16. باسلام آقای نریمانی بزرگوار هرجا که باشی: دعام هریسه خدایارت بو،اربابم حسین (ع) نگهدارت بو ،امام زمون هر بو وکه ست ، اقا ابوالفضل بگره دست . امیدوارم موفق باشی

  17. سلام
    اقای نریمانی عزیز: انان که بودنت را قدر نم دانستند تازه می فهمندمدیرلایق داشتن یعنی چه؟ ای بارزترین مصداق مدیر لایق ،توانمندو با اخلاق .هرجا که هستی دست حق یارتو > کوهدشتی ها ی خوش شناس قدر اقای نریمانی را بدانید.

  18. درود بر نریمانی که مدیریتش واقعا مثال زدنی است ومن خود شاهدم که بعضی ازکارمندانش خارج از وقت اداری گاهی تا پاسی از شب را در اداره سپری می کنند واین در حالیست که از از اضافه کاری هم خبری نیست پس این است درس محبت ….

  19. با سلام و احترام خدمت همه دوستان و همکاران عزیزم درمدارس غیرانتفاعی شهرستان، در پاسخ به گله مندی دوست عزیزمان از مبلغ حق التدریس مدارس غیر انتفاعی باید عرض کنم که: اولا: بخشنامه ای در مورد میزان حق التدریس مدارس غیر انتفاعی با مبلغی خاص صادر نگردیده است ثانیا:مبلغ حق التدریس بر اساس توافق طرفین(دبیر و مؤسس) می باشد ثالثا: تقاضای بیش از حد بسیاری از عزیزان بخاطر کسب سابقه تدریس در مدارس غیر انتفاعی(و استخدام احتمالی) نیز مزید بر علت شده است.
    در پاسخ به گله مندی از برخی مدیران و مؤسسین مدارس غیر انتفاعی نیز انتظار می رود موارد اعتراض بصورت مکتوب ارسال ، تا انشاء الله اقدام مقتضی صورت گیرد.

  20. با سلام اقای نریمانی اکثر فرهنگیان نورآباد همه افسوس میخورن که مدیری توانمند و مقتدر و کاردانی مثل شما را از دست دادند دوران طلایی آموزش پرورش در زمان مدیریت جنابعالی بود صبر و بیان شیوا و توانمندی شما زبان زد همه بود هر کجا که هستید سربلند موفق باشید

  21. از اقدامات اولیه( پروژه مهر) که انجام دادن اقای نریمانی معلومه که مدیر لایق و کارشته ای هستن اما انگار مدیر کل هستن که باید ۲ساعت منتظر بمونی تا موفق شی با ایشان ملاقات داشته باشی

    • علت طولانی بودن مدت زمان ملاقاتشان پاسخگو نبودن معاونانش ومراجعه تمامی ارباب رجوع به دفترشان

      است

  22. با سلام وخسته نباشید خدمت مدیر ….یک سوال چرا مکان اموزش پرورش را به مدرسه ای که برای دانش اموزان ساختند جابجا کردید ………..خدا وکیلی چه دلیلی داشت مگه گناه دانش اموزان چیه که نباید توی یک مدرسه نو و شیک درس بخونن

    • یکی از بهترین تصمیماتی که نریمانی گرفته همین جابجایی بود اطلاع دقیق دارم که با کارشناسی انجام گرفته هم به نفع دانش آموزان بوده وهم معلمی چون آموزش وپرورش فضای اداری نداره وفضای قبلی دقیقنا دو آموزشگاه. بوده که تعداد کلاسهاش هم بیشتر است فضای قبلی ۱۲۰۰ دانش اموز درس می خواندن ولی فضای فعلی۴ آموزشگاه. میباشد باتوجه به اینکه امسال مقطع ابتدایی به دو دوره سه ساله تقسیم میشد بهترین فضا برای تصمیم فضای قبلی اداره بود حالا. بگذریم که چهار هزار فرهنگی برای پارک خودروهایشان مشکل داشتند

  23. جا دارد از زحمات جناب اقای نریمانی تقدیر و تشکر شود انشااله که در این راستا موفق و سربلند باشسید

  24. جا دارد از زحمات جناب اقای نریمانی تقدیر و تشکر شود انشااله که در این راستا موفق و سربلند باشید

    • به نظرمن بایدچرغعلی یاری ونریمانی راجزء مدیران برترجهان بدانیم نشان لیاقت وشجاعت برشمامبارک باد.

  25. آقای نریمانی واقعاضمدیر توانمدی ایت خداوند پشت وپناهشان باشد

  26. ببخشید حسرت درسته اشتباه تایپی بود

  27. با سلام و احترام. تقدیر و تشکر بی پایان دارم از کلیه همکاران و عزیزانی که از شهرستان های دلفان و کوهدشت از این طریق نسبت به حقیر ابراز لطف و محبت نموده اند.
    مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت دست نیاز خود را به سوی تمامی علاقه مندان به نظام تعلیم و تربیت و دغدغه مندان رشد و اعتلای فرزندان مستعد این سرزمین دراز کرده و آمادگی خود را جهت پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهادی از سوی همشهریان و هم استانی های عزیز اعلام می دارد. ضمن پذیرش معایب و کاستی های موجود، بر این باورم که نقد و نقدپذیری کلید ورود بشر به ساحت سعادت و موفقیت است. سعادتمند و موفق باشید.

  28. با سلام خدمت همه کاربران محترم .. از دیگر توانمندیهای اقای نریمانی مسلط بودن به دروس و رشته های دیگر از جمله حقوق.. الهیات .فقه .و علم اصول می باشد که بنده در جلسات و مباحث زیادی که با ایشان داشتم به توانمندی ایشان پی بردم درک صحیح از مسایل روز سیاسی قدرت تجزیه و تحلیل بالا در علم مدیریت از دیگر خصایص ایشان میباشد که هرجا که خدمت کرده اند به وضوح تغییرات مثبت در زمینه های مختلف مشاهده میگردد امیدوارم همیشه در پست های مختلف موفق باشند

  29. خسته نباشید حاجی نریمانی عزیز

  30. باسلام،مدیریت جناب نریمانی سبب گشته تا نظم وآرامشی خاص برفضای آموزش وپرورش حاکم شود.افرادزیادی رابرکرسی مدیریت آموزش وپرورش دیده ایم اما سعه صدر واحترام متقابل همراه با شفافیت درعرصه مدیریت ازفاکتورهای مثبت ایشان است. آرزو توفیق برای ایشان دارم.

  31. آقای رضایی شما که وکیل آقای نریمانی شده اید می فرمایید که معا ونینش جوابگو نیستند بگو چه کسی این معا ونین را انتصاب کرده این نشانه ی توانمندی ایشان است که خودش تنها به همه جواب بدهد .

  32. عملکرد نریمانی راباید از مدیران قبلی پرسید چون درزمان مدیریت مدیران قبلی دربهترین وضعیت مالی آثار چشمگیری نداشتن اما درزمان مدیریت خلاقانه وصادقانه ی آقای نریمانی باپیگیری وجدیت بیشتر پروژه های ناتمام را دردستور کار تکمیل قرار دادند پس چه فرقی دارد که مدیر بومی باشد یاغیر بومی مهم مدیریت ودلسوزی مدیر است که آقای نریمانی این خصیصه داشته ودارند

  33. شهر من برایت می گریم……..

  34. سلام آقای نریمانی اینهایی که اسم مینویسندوازشماتعریف میکنندجزء همان هایی هستندکه …ولی اگرمیخواهی میزان محبوبیت خودرابسنجی یک صندوق بگذارتامعلمان برایت اظهارنظرکنند.آنوقت خواهی دیدکه چکارکرده ای خوبی یا بد.

  35. “باغ بانا زخزان بی خبرت می بینم”
    بر جناب نریمانی درود میفرستم و او را به شنیدن سخنان تلخ دعوت می کنم
    بنده شما را انسان مدیری می بینم ولی برایم جای سوال است چرا دیگران نسخه پیش شما هستند؟ چرا دست بعضی ها را در انجام “هر کاری” آزاد گذاشته اید؟ البته با شما هم عقیده ام که کسانی که “رای” نداده اند نباید “منصبی بگیرند” ولی جای سوال اینجاست که این همه نیروی توانا و کاردان و متخصص و “هم رای” که در این شهر هستند در اداره شما کجایند؟ شاید جواب این باشد که شما نیروی انسانی کوهدشت را “عمیق” نمی شناسید. قبول، ولی چرا از عینک چند نفر “منفعت طلب” کنارتان برای شناختن نیروی انسانی استفاده می کنید؟
    حقیر بعضی از همکاران را می شناسم که “بحق” و “انصاف” از مسئولیت پذیرترین افراد این شهر هستند ولی چون “ادعایی در قبال رای شان ندارند” و “عزت نفس خودشان را برای کسب منصبی” لگدمال نمی کنند وظیفه خود را در آموزش انجام می دهند و این شهر را از حس مسئولیت پذیری خود بی نصیب کرده اند.
    به راستی جناب نریمانی چرا هرکسی بخواهد به شما کمک کند و باری از دوش شما بردارد و مدیر یا معاون و یا حتی مسئول آزمایشگاه مدرسه ی شود باید چاپلوسی کند تملق دیگران را بکند تا “پست صدر اعظمی” را به او ببخشند.
    در این نوشتار کوتاه میخواستم که شما را آگاه کنم که در این شهر افراد عزتمند و کاردان “هم رایی” کم نیستند ولی برای “منصب” حاضر نیستند “ذلت” بکشند. به تعبیر مولا علی به مالک اشتر نخعی، افراد کاردان و منتقد و مسئولیت پذیر را در ردس امور و کارها استفاده کن واز متملقان و چاپلوسان به دور باش که زیان آنها بسیار است.
    والله المستعان

  36. دردم کاریه معنای استعنارز اقای مشارکتها یعنی شب گرسنه خوابیدن ۱۵سال حق التدریسی در کجای دنیا دیدید

  37. ازآقایانی که فرهنگی هستندواحیانآبه خاطررضای خداتعریف وتمجیدی مینویسندخواهش میکنم شماره پرسنلی خودشان راهم قیدکنند.برای سهولت کاراقدامات بعدی عرض کردم.

  38. سلام برکوهدشت شهرنخبگان شهربزرگان.

  39. برایت میگریم ای کوهدشت بزرگ.بااین همه نخبگانت.بخداحیف است حیف!!!!!!!

  40. درمورد صندوق خیریه بسیار تصمیم خوب وخدا پسندانه ای است درود خدا بر نریمانی. لوهمکارانش من شما ره حساب نحوه کمک را می خواستم بدانم. لطا راهنمایی بفرمایید

  41. با سلام خدمت آقای نریمانی مدیر محترم ودلسوز اینجانب یکی از اهالی روستای کوله مرز سفلی نورآباد نه فرهنگی ونه کارمند میباشم وهیچ نیازی به این تعریف وتمجیدها ندارم درجواب آقای واقع نگرفکرنکن اینها را بخاطرخود شیرینی وچاپلوسی بیان میکنم ولی بنده تلاش وکوشش این مدیر (آقای نریمانی)را دردررفع مشکلات دبستان روستای خود دیده ام وچندبار نیز که به خدمت ایشان رسیده ام واقعا تلاش وکوشش شبانه روزی ایشان دررفع مشکلات مناطق محروم ودور افتاده را دیده ام که اکنون بچه های روستای ما با پیگیریهای شبانه روزی آقای نریمانی دارای مکان مناسب اموزشی می باشند وبا خیال راحت درس میخوانند آقای نریماین هرکجا که هستید خداوند نگهدارتان باشد ومااهالی روستای کوله مرز سفلی همیشه برای موفقیت شما دعا میکنیم

  42. جناب اقای نریمانی ملاک انتخاب مدیر مدارس شما چیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.