تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

۲۱۰ میلیون تومان تسهیلات برای تکمیل جایگاه سوخت کوهدشت تصویب شد

  • کد خبر : 36600
  • 06 آبان 1392 - 19:14

    مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب ۲۱۰ میلیون تومان تسهیلات برای تکمیل جایگاه سوخت کوهدشت در کارگروه اشتغال خبر داد. حامد ویسکرمی  اظهار داشت: در جریان جلسه اخیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان احداث سه جایگاه سوخت در مناطق مختلف استان به تصویب رسید. وی ادامه داد: این […]

 

 

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان از تصویب ۲۱۰ میلیون تومان تسهیلات برای تکمیل جایگاه سوخت کوهدشت در کارگروه اشتغال خبر داد.

حامد ویسکرمی  اظهار داشت: در جریان جلسه اخیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان احداث سه جایگاه سوخت در مناطق مختلف استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این سه جایگاه سوخت در قالب دو طرح شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان و یک طرح تعاونی به تصویب این کارگروه رسید.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه تسهیلات مورد نیاز برای احداث این جایگاههای سوخت از محل بنگاههای زودبازده پرداخت می شود افزود: بانک عامل برای پرداخت تسهیلات بانک تجارت بوده که طرح ها را مورد بررسی قرار داده است.

ویسکرمی ادامه داد: نرخ سود تسهیلات اعطایی به این طرح ها مطابق بسته سیاسی نظارتی شورای عالی پول و اعتبار ۲۱ درصد خواهد بود و زمان بازپرداخت تسهیلات پنج ساله و در صورت نیاز قابل تمدید تا هشت سال است.

وی با اشاره به احداث یک باب جایگاه سوخت در شهرستان کوهدشت در قالب یک طرح تعاونی بیان داشت: این پروژه در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان اداری و حوضچه های آن تکمیل شده و مخازن سوخت در حال نصب است.

ویسکرمی با بیان اینکه ظرفیت عرضه سوخت این جایگاه ۳۰ هزار لیتر بنزین است، افزود: فاز دوم این پروژه مربوط به عرضه گاز خواهد بود که مجوز این فاز نیز گرفته شده است.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ۲۱۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است، بیان داشت: بهره برداری از این پروژه برای هفت نفر ایجاد شغل خواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.