تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

جای خالی لرستان در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

  • کد خبر : 36656
  • 08 آبان 1392 - 16:38

  حاج هادی قبادی /میرملاس نیوز : از هفته گذشته در جریان برپایی چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بودم که اعلام شده بود از ششم تا سیزدهم آبانماه در مصلای بزرگ تهران بر گزار خواهد شد . دیروز سه شنبه هفتم آبانماه ۱۳۹۲ بعد از ظهر رفتم و به مدت سه ساعت همه بخش […]

ghobadi

 

حاج هادی قبادی /میرملاس نیوز :

از هفته گذشته در جریان برپایی چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بودم که اعلام شده بود از ششم تا سیزدهم آبانماه در مصلای بزرگ تهران بر گزار خواهد شد .

دیروز سه شنبه هفتم آبانماه ۱۳۹۲ بعد از ظهر رفتم و به مدت سه ساعت همه بخش های آن را بازدید کردم . در بخشی از نمایشگاه هم جلسه نقد کتاب “روند دفاع مقدس ” نوشته سردار حسین علایی در حال برگزاری بود که نیم ساعتی را هم در آن جلسه شرکت نموده و بهره بردم .

 بسیاری از استان ها کارهای بسیار متنوع و فاخری خصوصاً در مورد شهدا ارائه داده بودند و از دیدن آن آثار بسیار لذّت بردم اما افسوس که استان لرستان در زمره چهار استانی بود که در این نمایشگاه حضور نداشتند .

خیلی دلم گرفت ، امروز با دوست عزیزم آقای حاج ناصر فرید رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان لرستان که خود از جانبازان سرافراز و یادگاران دفاع مقدس هستند تماس گرفتم ایشان فرمودند متولی این نمایشگاه سپاه است ما در جریان نیستیم . گفتم به هر حال بنده شما را می شناسم و خدمتتان ارادت دارم خوب است به آنها گله و شکایت ما و امثال ما را ابلاغ بفرمایید ، فرمودند حتماً مطرح می کنم .

به ذهنم رسید موضوع را به استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید هم منتقل نمایم که امیدواریم ایشان هم که امید بسیاری به او جهت ایجاد تحول به وجود آمده است تدبیری بیاندیشند . 

 

 

82387626122998564462

 

» سرویس: فرهنگ حماسه – حماسه

کد خبر: ۹۲۰۸۰۸۰۴۶۹۸

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ – ۰۹:۴۸

شهدای شهرستان‌ها در غرفه‌های چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا،در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که در حال برگزاری است، ناشرانی از شهرستان‌های مختلف شرکت کرده‌اند. در غرفه‌های ویژه شهرستان‌ها کتاب‌هایی از زندگینامه شهیدان هر استان عرضه می‌شود.

کنگره شهدای استان فارس، کنگره استان کرمان، کنگره استان مازنداران، کنگره استان قزوین از این جمله هستد.

همچنین کنگره شهدای استان‌های زنجان،یزد،گیلان، استان اردبیل، قم، راویان فتح استان قم، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، چهارمحال بختیاری، البرز، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان،سمنان،آذربایجان‌غربی، شهرستان نجف‌آباد، خراسان شمالی، ایلام،هرمزگان، شهر خمینی شهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان،بوشهر و کرمانشاه عناوین دیگر غرفه‌های شهرستان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه ملی هستند.

منبع : وبلاگ یاد نیکان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. سلام از سایت جالبتون خیلی استفاده کردم وشما با افتخار در«پایگاه اطلاع رسانی ائمه جمعه کشور»لینک شدید.به
    ماهم سر بزنید

  2. دست شما دردنکنه بابت این پیگیری و دلسوزی هاتون.

  3. از توجه و عنایت جناب حاج آقا قبادی نماینده ارزشمند و لایق کوهدشتی ها و لرستانیها در مرکز و جماران سپاسگزاریم انتظار داریم در سایر امور پیگیر حقوق مردم این دیار باشد.موفقیت و سلامتی ایشان را از خداوند خواهانیم .

  4. با تشکر از پیگیری دلسوزانه شما
    لرستان جزء استانهای جنگزده و سربلند در جنگ تحمیلی بود امیدوارم مسوولان بیشتر عنایت داشته باشند البته پیگیری افراد دلسوز نیز مهم است

  5. شهید است که مرغ دلش به جایی عروج می کند که بال مرغان قدسی بدان جا می سوزد آنان مرغان آسمان وحدت اند که جز آنان کسی تاب بال گشودن در آن آسمان را ندارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.