تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع شد/ وی کماکان مشاور رهبر انقلاب است

  • کد خبر : 36719
  • 08 آبان 1392 - 22:51

  میرملاس نیوز /سرویس سیاسی: غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، گفت: آقای ولایتی از سوی آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همکاری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شده است. وی افزود: با توجه به […]

13920321101952510668023

 

میرملاس نیوز /سرویس سیاسی:

غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، گفت: آقای ولایتی از سوی آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همکاری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شده است.

وی افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته و تقسیم کار انجام شده، آقای ولایتی مسئولیت را پذیرفته و به‌زودی فعالیت خود را در این مرکز آغاز می‌کند.

معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک با اشاره به سوابق ولایتی، خاطرنشان کرد: اگر به سوابق مدیریتی و مسئولیت فعلی آقای ولایتی در مشاورت عالی مقام معظم رهبری و آشنایی با رخدادهای بین‌المللی و نیز عضویت در مجمع و سوابق طولانی‌مدت وی در همکاری با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانش علمی و ویژگی‌های اخلاقی و روابط گسترده با فرهیختگان و دانشگاهیان نگاه کنیم، چشم‌انداز خوبی از آینده این مرکز به ما می‌دهد.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. بله ایشان مزد کنار نرفتنش از انتخابات که منجر به شکست اصولگراها شد از دست مبارک هاشمی گرفت

  2. مزد خوش خدمتیشو گرفت

  3. سلام آقای ناشناس
    میشه بپرسم اگه همه ارای اصولگریان رو جمع کنی چقدر می شه که میگید ولایتی باعث شکست اصولگرایان شد؟؟؟؟؟ یه حساب ساده بکن بعد چواب بده!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.