تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

نصیری همچنان شهردار خرم آباد است

  • کد خبر : 36831
  • 11 آبان 1392 - 12:19

    سهراب فرشاد / میرملاس نیوز : وجود اعلام برخی خبرگزاریها یه نقل از مهرابی رئیس شورای شهر خرم آباد مبنی بر انتخاب محمد حسین پور از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد به سمت شهرداری مرکز استان و تماس با تعدادی از اعضای این شورا خبر منتشره تکذیب شد و اعلام گردید نصیری […]

80100396-2495633

 

 

سهراب فرشاد / میرملاس نیوز : وجود اعلام برخی خبرگزاریها یه نقل از مهرابی رئیس شورای شهر خرم آباد مبنی بر انتخاب محمد حسین پور از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد به سمت شهرداری مرکز استان و تماس با تعدادی از اعضای این شورا خبر منتشره تکذیب شد و اعلام گردید نصیری کماکان شهردار این شهر است. برخی از این اعضاء با تأکید بر عدم حضور و امضا صورتجلسه در لحظه تنظیم و تائید خبر انتخاب حسین پور را با دوازده رأی از سیزده رأی ممکن کذب محض دانستند.

این تعداد از اعضاء شورا که به گروه شش نفره موسوم اند و اظهار داشته اند به مطالبه و خواست مردم در تثبیت شهردار عمل خواهند نمود با انتقاد از شیوه اقدام یکجانبه ارسال صورتجلسه ای امضاء نشده و مبتنی براظهارنظر شفاهی بعضی اعضاء به فرمانداری، شنبه یازدهم آبانماه با حضور در فرمانداری مراتب اعتراض و اعلان بی اعتباری متن مورد نظر رئیس شوراء را به استحضار مسئولین خواهند رساند. اصرار برخی اعضاء با مخالفت ابقای ایشان در شهرداری منجر به بلاتکلیفی آغاز دوره جدید مدیریت شهری در مرکز لرستان شده است رویه ناپسندی که به بهانه ارتقاء وضع موجود و تعیین شهردار بر اساس اصول مدیریت نوین و اصطلاحاتی از قبیل آنچه ذکر شد و از سوی مخالفان مدیر خوش ذوق شهرداری خرم آباد مطرح می شود این دوره را وارد سومین ماه خود نموده است.

در حالیکه تا کنون اعضاء شوراها در اغلب شهرهای کشور و تمام مراکز شهرستانهای استان، شهرداران مورد نظر خود را انتخاب نموده اند. شورای اسلامی شهر خرم آباد که از همان مرحله مقدماتی تشکیل آن و اعلام نتایج انتخابات دوره چهارم با چالش مواجه بود و طیف گسترده ای از کاندیداها به شیوه های جمع آوری آراء و شمارش آن بشدت معترض بودند، اینک با چالش جدی عدم کارامدی در تعییبن شهردار مواجه شده است.

در مدت سپری شده ابتدا شیوه فراخوان و سپس مناظره مطرح شده و د نهایت به اعلام انتخاب یکی از نمایندگان شهر در شوراء به شهرداری خرم آباد منجر گردیده است. این در حالیست که در دو مرحله نخست برتری موقعیت، جایگاه و عملکرد هرمز نصیری در شهرداری نسبت به دیگران محسوس بود. به نوعی که وقتی فردی با مدرک دکترای شهرسازی را بعنوان گزینه مورد نظر منتقدان شهردار فعلی مطرح نموده و تا مرحله نهایی انتخاب پیش بردند با اندک تحقیقی دریافتیم نامبرده در طول مدت کوتاه مدیریت خود در شهرهای کوچک نسیم شهر، کمال شهر و شهر تاریخی نهاوند با مشکلات اساسی مواجه بوده که هم استعفاء در کارنامه عملکردش به ثبت رسیده و هم استعفاء و کناره گیری و حواشی دیگر که ضرورتی به پرداختن آن در مقطع کنونی وجود ندارد.

حال طیف منتقد ناتوان در معرفی شهردار توانمندتر از نصیری دست به دامان یکی از همکاران خود شده تا با قرار دادن دیگر اعضاء در گزینش یکی از همکاران عضو شوراء و ایجاد شرایط رودربایستی و جلب آراء لازم او را جایگزین نصیری نمایند. شیوه ای که پیش بینی می شود به تکرار سرنوشت مهندس خدامی برای حسین پور منجر خواهد شد. شاید بهترین تدبیر برای حسین پور، شورای شهر و سرنوشت شهر خرم آباد کناره گیری حسین پور به نفع نصیری باشد تا با تداوم برنامه های عمرانی و اجتماعی شهرداری به نوعی مهندس حسین پور هم در روند پیشرفت شهر بیشتر تأثیر داشته باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. دورود بر نصیری سلام بر میرملاسیان حق گو

  2. مردم کوهدشت خاطره خوبی از شهرداری نصیری دارند او را انتخاب کنید

  3. این عکس را این ۶ نفر برای داشتن عکس یادگاری با نصیری شهردار قبلی گرفته اند نه بخاطر حمایت از ایشان . اگر طرفدار نصیری بودید چرا حسین پور با ۱۲ رای انتخاب شد؟

  4. باسلام واحترام به مردم فهیم خرم آباد باید بعرض برسانم آقای نصیری لیاقت شهرداری درکلان شهرهای کشور ازجمله اصفهان ومشهد رادارد اعضای محترم شورای شهرخرم آباد هم این مطلب راتایید میکنند

  5. کاملا آقای محمدی درست فرمودند

  6. مهندس نصیری شهر خرم آباد را متحول نمودند ایشان مستحق تداوم مدیریت شهر هستند

  7. شورا سه ماه است نتوانسته شهردار خرم آباد را انتخاب کند چطور خواهد توانست وظایف دیگر خود را انجام دهد

  8. نصیری با عملکرد خودش خار چشم بعضی سیاسیون شده. اونها می ترسن شهردار رقیبشون در انتخابات دور آینده مجلس باشه

  9. از حساسیت میرملاس و آقای فرشاد در پرداختن به موضوع تعیین تکلیف شهردار خرم آباد سپاسگذاریم

  10. جناب فرشاد از تاش شما در بیان حقایق شورای شهر سپاسکزارم

  11. مهرابی سه دوره سابقه عضویت در شورا را دارد. حضور پیاپی او در شورای شهر دلیل محبوبیت و کارایی اش دارد

  12. اقا چرا انقد این اتخاب شهردارو سختش میکنید یه نگاهی به شهر اصفهان کنید هیچی نداره تا چشم کار میکنه بیابونه ولی مسولینش ازش چی ساختن مردم خرم اباد تا کی باید چوب اشتباهات شمارو بخورن باباجان چرا شهرک سازی نمیکنید که شهر بزرگ شه همه خرم اباد به چشم یک ابادی میشناسن همش که پارک نمیشه اقای نصیری کارت حرف نداره ولی شهرو بزرگ کن خدا وکیلی چون سر ما لرستانها همش پاینه پیش هم دانشگاهی هامون به امید ابادی خرم اباد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.