تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

شهردار خرم آباد در کش و قوس انتخاب

  • کد خبر : 36970
  • 12 آبان 1392 - 0:29

    امین آزادبخت / میرملاس نیوز : این روزها انتخاب شهردار خرم آباد به عنوان نقل مجالس و محافل شهر شده به گونه ای که بین آمدن و نیامدن شهردار فعلی و انتخاب شهردار جدید کشمکش هایی وجود دارد که آیا نصیری می ماند و حسین پور می آید؟ سوالی که بیش از دو […]

1426395_352837438194639_1764260356_n

 

 

امین آزادبخت / میرملاس نیوز : این روزها انتخاب شهردار خرم آباد به عنوان نقل مجالس و محافل شهر شده به گونه ای که بین آمدن و نیامدن شهردار فعلی و انتخاب شهردار جدید کشمکش هایی وجود دارد که آیا نصیری می ماند و حسین پور می آید؟
سوالی که بیش از دو ماه ذهن اعضای شورای شهر را به خود مشغول کرده و هر روز تصمیم گیری آنان منجر به تغییراتی می شود و یک روز همه به گزینه نصیری می اندیشیدند و امروز گزینه ای دیگر برای شهرداری خرم آباد تعیین می شود.
یک روز شش نفر از اعضا به دنبال انتخاب نصیری هستند و دیگر اعضا حسین پور را مطرح می کنند و در این کش و قوس ذهن خود را درگیر این مساله کرده اند.
به یکباره و پس از گذشت چند جلسه کاری، ۱۲ نفر موافق برای حسین پور و یک نفر مخالف، کار را یکسره می کنند و حسین پور به عنوان شهردار شهر خرم آباد به فرمانداری معرفی می شود.
اما آیا انتخاب فردی شایسته، توانمند، متخصص، کارآمد و… برای شهرداری تا این حد مشکل بود که حدود سه ماه تلاش آنان به نتیجه ای منجر شد که اکنون برخی دیگر از اعضا از این انتخاب خود ناراضی هستند.
خود نمی دانند که این انتخاب آنان صحیح بوده یا نه؟ مانده اند که کاش از سوی فرمانداری تایید نشود و برخی می گویند کاش تایید شود تا زودتر تکلیف شهرداری خرم آباد مشخص شود.
به این موضوع که به صورت عمیق بیندیشی ضعف در تصمیم گیری از مهمترین معضل در حیطه کاری اعضای شورای شهر می بینی، ضعفی که باید مردم چهار سال با آن دست و پنجه نرم کنند.
آری واقعیت این است که کسانی که خود برای تصمیم گیری به شورای شهر خرم آباد آمده اند امروز در تصمیمی که گرفته اند، بلاتکلیف مانده اند و در سردرگمی محض به سر می برند.
چه می شود کرد، دگر بار باید منتظر تصمیم فرمانداری خرم آباد بمانیم تا تکلیف شورای شهر خرم آباد مشخص شود.
باز هم این سوال پیش می آید که آیا انتخاب شهردار از میان یکی از اعضای شورای شهر کار شایسته ای است یا می بایست فرد دیگری برای تصدی این پست معرفی می شد؟
کاش اعضای شورای شهر خرم آباد پیش از انجام هر کاری به وضعیت شهر خرم آباد می اندیشیدند و مشکلاتی که اکنون دیگر به معضل اجتماعی در شهر تبدیل شده اند را می دیدند و سپس با نگاهی مثبت تر به انتخاب شهردار فکر می کردند.
آیا شهری که نه خرم و نه آباد است، اکنون تنها مشکلش انتخاب شهردار است؟ پس چه زمانی به کوچه های خاکی، آسفالت های بسیار نامناسب، خیابان های بدون خط کشی، مبلمان شهری نامناسب، ورودی و خروجی های خجالت آور و… توجه می شود؟
شاید هر چند ماه یکبار نیز یک موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر قرار می گیرد و تا تصمیم گیری و تصمیم سازی آنان به نتیجه برسد، چهار سال مفید از عمرشان و انجام ندادن کارهایشان سپری می شود.
کاش ای کاش…….

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=36970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خودکرده را تدبیر نیست . آقایان ۶ نفر وقتی که به حسین پور رای دادید و ایشان با ۱۲ رای انتخاب شد باید فکر این روز رو می کردید . تا کی می توانید با بازی با افکار عمومی خود را طرفدار نصیری نشان بدهید . رای شما به حسین پور را قبول کنیم یا طرفداری زبانی از نصیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • میرملاس نیوز که خبر “تعیین انتخاب شهردار خرم آباد” را رد کرد!
      گفتی که هنوز هیچ خبری نیست؟ الآن به خودت افتادی که متمه اش را به فرمانداری هم داده اند؟

  2. آیا شهری که نه خرم و نه آباد است، اکنون تنها مشکلش انتخاب شهردار است؟ پس چه زمانی به کوچه های خاکی، آسفالت های بسیار نامناسب، خیابان های بدون خط کشی، مبلمان شهری نامناسب، ورودی و خروجی های خجالت آور و… توجه می شود؟

    واقعا دیدگاه شما رو دوست دارم آقای آزاد بخت این دوستان کی میخوان خدمت کنن؟ با افتتاح چندین باره یکی دو بوستان خدمتگذار بودن به مردم معنی پیدا نمی کنه

  3. به نظر شما بهتر این نیست که یک فرد تحصیل کرده غیر بومی وارد شهرداری بشه چون وضعیت این شهر برای ما عادی شده ولی خرم اباد از دید دیگران واقعا عنوان شهر نداره. شاید دیگران کاری کنند. چون اگه میبینید فلان اقا بوستان ترمیم میکنه نه برای شهره نه برای مردم. برای انتخاب بعدی مجلسه. اقایان با دید بازتر ببینید.

  4. نمایندگان شورای شهر خرم آبادو فرماندار نیز در برابر مردم مسول هستند وباید کسی را به عنوان شهردار معرفی کنند که کارآمد ومتخصص باشددرلرستان فرصتی برای آزمون وخطا وازدست دادن فرصتهانیست.

  5. شورا اصلیترین معضل شهر شده …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.