تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جشنواره عکاسی «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 37028
  • 12 آبان 1392 - 13:27

  مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: به همت معاونت فرهنگی جهاد جشنواره عکاسی با موبایل با عنوان «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود. امین آزادبخت ، از برگزاری جشنواره عکاسی با موبایل ویژه ماه محرم با عنوان مَحرم مُحرم خبر داد و افزود: این جشنواره به همت کانون دانشجویی قرآن و عترت جهاد دانشگاهی […]

21586806091549437524

 

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: به همت معاونت فرهنگی جهاد جشنواره عکاسی با موبایل با عنوان «مَحرم مُحرم» در لرستان برگزار می‌شود.

امین آزادبخت ، از برگزاری جشنواره عکاسی با موبایل ویژه ماه محرم با عنوان مَحرم مُحرم خبر داد و افزود: این جشنواره به همت کانون دانشجویی قرآن و عترت جهاد دانشگاهی لرستان و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه و همچنین ثبت سند هویت و اصالت عزاداری باشکوه مردم لرستان برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را تا هشتم آذرماه امسال اعلام کرد و افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۱۰ اثر را تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه جشنواره واقع در جهاد دانشگاهی لرستان ارسال کنند.

آزادبخت ادامه داد: اندازه آثار ارسالی ۸۰۰ در ۱۰۰۰ پیکسل باشد و از دستکاری عکس‌ها توسط نرم‌افزارهای گرافیکی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را از طریق لوح فشرده و یا ایمیل به نشانی khtjdl@yahoo.com و یا آدرس دبیرخانه ارسال فرمایند.

مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی mahrammoharam.blogfa.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۶۱ ۳۲۱۷۴۷۷ تماس بگیرند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.