تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

معطلی طلای کثیف در چهار راههای کوهدشت/ زباله هایی که از ماشین جا ماندند!

  • کد خبر : 37194
  • 14 آبان 1392 - 18:11

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر ؛ کیسه های زباله چند روز است که معطل آمدن ماشین های حمل زباله روی هم تلنبار شده اند تا بالاخره به دست جستجوی معتادی یا به چنگ گربه ای سمج ، از هم دریده و درست مقابل پای گذر عابران پخش شوند.  کافی است در […]

IMG09584471

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر ؛ کیسه های زباله چند روز است که معطل آمدن ماشین های حمل زباله روی هم تلنبار شده اند تا بالاخره به دست جستجوی معتادی یا به چنگ گربه ای سمج ، از هم دریده و درست مقابل پای گذر عابران پخش شوند.

 کافی است در خیابان ها و کوچه های کوهدشت چرخی بزنی تا متوجه تپه های پخش شده زباله هایی شوی که روزهاست روی هم تلنبار شده و گویا منتظر رسیدن مامور حمل زباله ای مانده اند تا کیسه های پاره شان را به ماشین حمل زباله ای بسپارد.

IMG09595571

 

گاه دیده می شود که سرچهارراهی یا درست سرکوچه ای که محل عبور گاه و بی گاه رهگذران است کیسه های زباله چندروز پیش آن قدر روی هم تلنبار شده اند که بالاخره به دست جستجوی معتادی یا به چنگ گربه ای سمج ، از هم دریده و روی زمین و درست مقابل پای گذر عابران پخش شده اند به گونه ای که بوی بد ناشی از آن ها گذر آسان را از هر رهگذری گرفته است.

 

IMG10000825

 

بیشتر کوچه ها و خیابان های کوهدشت فاقد سطل مخصوص زباله است تا جای ریختن زباله های مردم باشد به همین خاطر مردم عادت کرده اند تا کیسه های زباله خود را به امید آمدن ماشین های مامور حمل زباله، شبانه مقابل در خانه های شان یا سر کوچه ها و خیابان بگذارند اما ماموران شهرداری متاسفانه با گذشتن سرسری از برخی کوچه ها کیسه های زباله را روزها به حال خود وامی گذارند تا بوی بدشان، زندگی راحت را از ساکنان بگیرد.

 

IMG09594180

 

گزارش برخی همشهریان و مشاهدات  حاکی از آن است که برخی زمین های خالی و ساخته نشده درکوهدشت به سطل بزرگ زباله تبدیل شده اند و هنوز چاره ای برای این معضل عفونی در کوهدشت اندیشیده نشده است.

مالک یکی از زمین هایی که زمین ساختمانی اش به محل ریختن زباله تبدیل شده است به خبرنگار مهر می گوید: چند بار است به شهرداری مراجعه می کنم و خواستار ساماندهی وضعیت موجود هستم اما هنوز جواب قانع کننده ای نشنیده ام.

IMG09592657

 

وی ادامه می دهد: من نمی توانم شب و روز کنار زمینم بایستم تا کسی آن جا آشغال نریزد این کار وظیفه شهرداری است که باید چاره ای بیندیشد.

سرپرست شهرداری کوهدشت در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش نظارت بر عملکرد ماموران حمل زباله خبر داده و می گوید: به طور حتم به متولیان حمل زباله شهرداری تاکید خواهیم کرد که زباله ای را جانگذارند.

 

IMG10000535

 

کامران کوشکی ادامه می دهد: طبق گزارش های ماموران حمل زباله تمام زباله ها جمع آوری می شوند اما شخصا از معابر کوهدشت بازدید خواهم کرد تا در صورت مشاهده مشکلی در این زمینه، ماموران جمع آوری زباله را افزایش دهیم.

به هرحال موضوع تجمع زباله ها در معابر کوهدشت به اندازه ای وخیم است که صدای اعتراض و انتقاد همشهریان کوهدشتی را بالا آورده و باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. خداقوت دست گلت بابت مشکل زباله هادردنکنه درکنارکارفرهنگی که بایدقبل ازهمه اصحاب قلمو ورسانه اطلاع رسان ان باشندتوجه درعمل مسولین محترم رومطلبدکه شوربختانه عزمو همتی تابحال نبوده بعنوان نمونه انتهای خیابان بوعلی درازوپهنترین خیابان کوهدشت مسیر دانشگاه ازادشهرستان محل ترددروزانه دهااستادودانشجوی بومی وغیربومی انتهای بوعلی قبل ازچشم اندازدانشگاه کوهی ازانبوه زباله ریخته شده که علاوه برامراض گوناگون منظره بدی درچشم مترددین دارد

  2. خدایش صبح با شور نشاط می خوای یه روز خوبی رو شروع کنی اما چشت به این زباله ها می افته حالت خراب می شه و تمام انرژی مون به هدر می ره.

  3. دوست عزیز خسته نباشی ،گزارش جالبی بود

    • سلام خدمت سید بزرگوار، مهندس عزیز و متعهد
      مستحضرید که تصاویر بسیار زیادی در این باره در دست دارم که میشه باهاش یک نمایشگاه راه انداخت ( بیش از ۷۰۰ قطعه عکس در فصول مختلف سال) اینها نمونه ای از آنهاست که توسط دوستان خبرگزاری مهر تهیه شده است. ان شالله سر فرصت نمایش داده میشن.

  4. اقامرسی ولی کو گوشه شنوا

  5. درود بر همه میرملاسیهای شجاع ،خسته نباشید

  6. احسنت بر میرملاس
    لطفا از این نوع گزارش ها که در شهر ما زیاد هستند، بازهم تهیه کنید
    خسته نباشید عالی بود

  7. بنده های خدا
    کارکنان شهرداری انگیزه کار ندارند،چون چندین ماهه که حقوق نگرفتن.البته بودجه یک وزارت خونه را میخوان برای حقوق،میدونید چرا؟چون تعدادشان قریب به ۵۰۰ نفر است

    • این موضوع یا معظل مربوط به مسئولین و سیستم مدیریتی شهرداری ست ما هم منکر زحمات زحمتکشان بخش خدمات شهرداری نیستیم.

  8. جالب بود خسته نباشید اما تصحیح کنید زباله طلاى کثیفه و نفت خام طلاى سیاه

  9. چشم سید عزیز حتما در خبرهای بعدی رعایت میشه

  10. قابل توجه اقای معاون خدمات شهری لطفا به جای جوسازی و مهندسی شایعات وفراری دادن افراد متخصص ودلسوز از شهرداری کمی به خاطر خدا ومردم فهیم وبالیاقت کوهدشت به وضع خیبان های شهر وبه خصوص نحوه جمع اوری زباله برسید از بچه ای خدوم و دلسوز میرمللاس نیوز هم به خاطر اطلاع رسانی به موقع متشکرم

  11. شهرداری کوهدشت فقط بلده خیابان جلوی شهرداری رو گل ریزونی کنه من نمیدونم از وقتی که یادمه از ۲۰ سال پیش این شهرداری همیشه بدهکار بودو یه برنامه جامع نداشت راستی ما چرا موقع انتخابات شورای شهر مون این قدر سر ودست میشکنیم کی انتخاب بشه. مسئول محترم سایت یه زحمت واستون دارم یه سری به خیابان جلوی بیمارستان هم بزنید ویه گزارش تصویری از اون خیابان وخیابان باغچه بان هم بگیرید که ۲۰ساله مردم ودانش آموزان عزیز خیابان باغچه بان گل لگد میکنن. راستی اداره راه هم یادتون نره که جلوی خود ادارش پر از دست اندازو چاله چوله نمیدونم اداره راهی که جلوی اداره خودشو درست نمی کنه چه جوری میخواد واسه مردم راه سازی کنه راستی رئیسش کیه که توخواب و هیچ اقدامی نمی کنه ..؟؟؟؟؟؟ ای کاش ما هم یه سر زده ی۲۰:۳۰ میداشتیم که پیش مسولین این ادارات میرفت وجواب سوالهای مردم میگرفت.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. اگه به این عکس ها خوب نگاه کنیم میفهمیم که این زباله ها سر کوچه ها هستن یعنی مردم به جای اینکه شبا اشغال هاشونو بیرون بزارن ساعت ۱۰ از خواب بیدار میشن میبرن سر خیابون میزارن که اینجوری شه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.