- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قدردانی استاندار لرستان از همراهی و حضور ارزشمند مردم در برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان

0 (13)

 

 

استاندار لرستان ضمن قدردانی از همراهی باشکوه مردم استان در برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان در خرم آباد، گفت: حضور ارزشمند مردم لرستان در جریان برگزاری این مسابقات، وظیفه مسئولان در راستای برنامه ریزی برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی در سطح لرستان را دو چندان کرد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری لرستان، در پیام تشکر مهندس هوشنگ بازوند خطاب به مردم استان لرستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و ماندگار مردم همیشه در صحنه استان، آمده است: این حضور ارزشمند فرصتی شد تا گامی هرچند کوچک را در جهت تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در خصوص توجه و توسعه ورزش همگانی و پهلوانی را برداریم.

دراین پیام تصریح شده، حضور گسترده و با ارزش مردم لرستان در جریان برگزاری این مسابقات علاوه بر بیان توجه و اهمیت مردم این دیار به امر ورزش و سلامت جامعه، رسالت و وظیفه مسئولان در راستای برنامه ریزی برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی در سطح لرستان را دو چندان کرد.

در پیام استاندار لرستان تاکید شده، به طور یقین این حضور وهمراهی ارزشمند در برگزاری باشکوه این رویداد ورزشی، موجب جدیت همگان در تداوم این برنامه ها و زمینه سازی برای حفظ نشاط و شادابی مردم استان خواهد شد.

مهندس بازوند در این پیام ضمن تشکر از تلاش همه دست اندرکاران و مسئولان استانی و کشوری در برگزاری این مسابقات به ویژه دستیار ویژه رییس جمهور ، رییس فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ایران، از همکاری و همراهی علی دولتشاهی مسئول برگزاری این مسابقات به عنوان یک حرکت ماندگار و ارزشمند در استان صمیمانه قدردانی کرده است.