- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرعمادی : آثار به جامانده از ستاد عتبات عالیات برای همیشه تاریخ ماندگار است

 

0 (6)

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: آثار به جا مانده از مسوولان ستاد عتبات عالیات به وسیله کمک های مردمی برای همیشه تاریخ ماندگار است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمدی میرعمادیˈروز شنبه در نخستین همایش تکریم از خیران خادم عتبات عالیات لرستان افزود: اجرای طرح های بازسازی شده عتبات عالیات در کشور عراق به طور یقین به عنوان طرح های ایرانی اسلامی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نظام خدمات بسیار ارزشمندی برای بازسازی عتبات در کشور عراق انجام داده است، اظهار داشت: این مهم به عنوان بالاترین افتخار برای نظام به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ما دین خودمان را به اهل بیت (ع) ادا کرده ایم، تصریح کرد: ستاد عتبات عالیات تلاش های جدی در این عرصه داشته به طور یقین قابل تقدیر و قدردانی جدی از سوی مسوولان اجرایی کشور است چرا که با این فعالیت ها پایه های دین و شعائر الهی را در عتبات عالیات تحکیم کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: با این اقدامات برای همیشه بناهایی ایجاد شده که عظمت شیعه به رخ جهانیان کشیده شده و مساله ساخت صحن حضرت زهرا (س) یکی دیگر از فعالیت های موثر مردم است که به واسطه کمک های مردمی این اقدام نیز صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی چهرها و علمای برجسته ای به عنوان خادمان و سربازان در عتبات عالیات همکاری می کنند، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین و اصلی ترین پایه اسلام محبت اهل بیت (ع) است چرا که محبت اهل بیت جایگاه خیلی والایی دارد.

امام جمعه خرم آباد گفت: برای محبت اهل بیت (ع) راههایی نظیر دوست داشتن اهل بیت، تبعیت کردن از آنان و بذل مال نیاز است که باید مردم در این زمینه بیشتر توجه داشته باشند.