تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندار : برقراری پروازهای زیارتی عتبات عالیات از فرودگاه خرم آباد منوط به استقبال مردم و وجود مسافر در استان است

  • کد خبر : 37437
  • 18 آبان 1392 - 18:27

  استاندار لرستان گفت: در صورت استقبال و وجود تقاضا برای سفر به عتبات عالیات از طریق فرودگاه خرم آباد، موضوع برقراری پرواز به مقصد عتبات عالیات از این فرودگاه از طریق شرکت های هواپیمایی داخلی قابل پیگیری و انجام است. به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند  روز شنبه در حاشیه نخستین همایش تکریم […]

0 (11)

 

استاندار لرستان گفت: در صورت استقبال و وجود تقاضا برای سفر به عتبات عالیات از طریق فرودگاه خرم آباد، موضوع برقراری پرواز به مقصد عتبات عالیات از این فرودگاه از طریق شرکت های هواپیمایی داخلی قابل پیگیری و انجام است.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند  روز شنبه در حاشیه نخستین همایش تکریم از خیران خادم عتبات عالیات لرستان در جمع خبرنگاران ، افزود: برقراری پرواز هوایی از جانب شرکت های هواپیمایی مستلزم وجود مسافر و تقاضای مناسب سفر و داشتن توجیه اقتصادی می باشد که در صورت علاقه مندی و استقبال مردم استان لرستان از انجام پرواز به مقصد عتبات عالیات، می توان در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برقراری پرواز از فرودگاه خرم آباد به شهرهای زیارتی کشور عراق را اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه دراین زمینه با شرکت هواپیمایی تابان مذاکراتی انجام شده، اظهار کرد: البته همکاری و همراهی ستاد عتبات عالیات و سازمان حج و زیارت دراین زمینه بسیار مهم و قابل توجه است.

مهندس بازوند ضمن اعلام آمادگی استانداری لرستان برای پیگیری موضوع سفرهای هوایی از فرودگاه خرم آباد به عتبات عالیات، تصریح کرد: در صورت همکاری و همراهی ستاد عتبات و سازمان حج و زیارت، شرایط لازم برای انجام و برقراری پرواز از فرودگاه خرم آباد به شهرهای نجف و کربلای فراهم خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین از برنامه ریزی در راستای برقراری پرواز به مقصد مشهد مقدس از طریق فرودگاه خرم آباد خبر داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.