تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

عرضه نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت نابودی سریع بدافزارها

  • کد خبر : 37533
  • 19 آبان 1392 - 18:26

نسخه جدید مرورگر اینترنتی کروم با هدف افزایش حفاظت از کاربران به قابلیت‌های تازه‌ای برای نابودی بدافزارها مجهز شده است. لینوس آپسون معاون گوگل در این زمینه گفته است که عرضه مرورگر مذکور واکنشی به موج جدید حملات سایبری است که مشتریان خدمات مختلف گوگل را هدف گرفته است. به گفته وی، جنایتکاران آنلاین استفاده […]

نسخه جدید مرورگر اینترنتی کروم با هدف افزایش حفاظت از کاربران به قابلیت‌های تازه‌ای برای نابودی بدافزارها مجهز شده است.

لینوس آپسون معاون گوگل در این زمینه گفته است که عرضه مرورگر مذکور واکنشی به موج جدید حملات سایبری است که مشتریان خدمات مختلف گوگل را هدف گرفته است.

به گفته وی، جنایتکاران آنلاین استفاده خود از بدافزارها و نرم‌افزارهای آلوده به کرم و ویروس را به منظور دستکاری مخفیانه تنظیمات مرورگرهای کاربران و سرقت داده‌های شخصی آنها تشدید کرده‌اند. به همین علت کروم به امکانات جدیدی و از جمله دکمه بازگرداندن تنظیمات مرورگر به حالت اول مجهز شده تا کاربران به سادگی بتوانند وضعیت مرورگر را به حالت ابتدایی بازگردانند.

این قابلیت به بخش تنظیمات پیشرفته در بخش تنظیمات مرورگر اضافه شده است. کاربران همچنین با فعال کردن قابلیت killswitch می‌توانند به طور خودکار بدافزارهای دانلود شده به طور ناخواسته از وب‌ سایت‌ها و فایل‌های گوناگون را شناسایی و بلوکه کنند. سرویس یاد شده به قابلیت مرور ایمن یا Safe Browsing افزوده شده که روزانه ۱۰ هزار وب سایت مشکوک را بلوکه می کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام
    چگونه دانلود کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.