تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

سازمان حفاظت محیط زیست خسارت دامدار لرستانی را پرداخت می کند

  • کد خبر : 37563
  • 20 آبان 1392 - 10:22

    معاون سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: خسارات وارده به دامدار لرستانی که از شلیک به پلنگ حمله ور به گله اش خودداری کرده، به زودی به او پرداخت می شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست […]

 

 

معاون سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: خسارات وارده به دامدار لرستانی که از شلیک به پلنگ حمله ور به گله اش خودداری کرده، به زودی به او پرداخت می شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از  مهر، سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با تقدیر از اقدام ارزشمند چوپان لرستانی که علیرغم مورد حمله قرار گرفتن گله اش توسط پلنگ حاضر به شلیک به سمت پلنگ نشده، گفت: بلافاصله مراتب از مدیرکل استان لرستان پیگیری شد و ایشان با تایید این گزارش اعلام کرد که نوروز حیدری دامدار لرستانی و از علاقمندان به محیط زیست این اقدام قابل تقدیر را انجام داده است.

مجابی افزود: بلافاصله بنده طی نامه ای از  مدیر کل استان خواستم که سریعا میزان برآورد خسارات وارده به این دامدار محترم انجام گرفته و پرداخت شود.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: افزون بر پرداخت خسارت گوسفندان، از مدیرکل استان خواسته شد به نحو شایسته ای از این چوپان فهیم قدردانی و تشکر شود تا این اقدام به عنوان یک عمل ارزشی و شایسته در حفاظت محیط زیست مورد توجه تمام طرفداران و دوستداران محیط زیست قرار گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. درود بر نوروز فداکار با معرفت خوش فکر-نوروز سرآغاز روزی نو برای تغییر باورهای نادرست ملت ایران در باره طبعیت است

    • اگر امکان داره شماره حساب آقای نوروز حیدری را جهت جبران خسارات ایشان توسط دوستداران مردمی محیط زیست داخل سایت بیاورید

  2. با سلام به نوروز عزیز و فهیم باید گفت این اقدام چوپان با گذشت و فهیم علاوه بر تغییر نگاه مردم به محیط زیست و توجه دادن همگان به اهمیت حفاظت از گونه های نادر از وحوش موجب تغییر نگاه مردم ایران زمین نسبت به مردم استان لرستان خواهد شد پس درود بر نوروز

  3. دورد بر دامدار لرستانی فهیم
    و درود بر خانم ابتکار که دستور پرداخت خسارت رو دادن .

    احسنت بر مردم و دولت تدبیر و امید

  4. بیایید ما هم با تغییر در روش عزاداری در ایام محرم در حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست اقدام کنیم در لرستان به خاطر درست کردن گل در روز عاشورا علاوه بر تخریب خاک درختان زیادی قطع می شود ( برای درست کردن آتش و گرم کردن عزادارانی که در گل افتاده اند)به خدا امام حسین راضی به این عمل نیست همانطور که جدش پیامبر فرمود قطع هر شاخه درخت قطع بال فرشتگان است مهم نیت و دل ماست که حسینی باشد و شناخت راه حسین مهم تر از این نوع عزاداری است اجر شما با امام حسین

  5. بعد بعضی ها قوم با فرهنگ لر مسخره میکنن.واقعا به این میگن فرهنگ.قوم اصیل .البته خودمون هم بی تقصیر نیستیم .باید فرهنگ واصالت خودمون و به همه نشون بدیم .

    • درست فرمودی اتفاقا بیشتر خودمانیم که مسائل و مشکلات خودمان برای خندیدن دیگران طرح می کنیم .بنده به شدت با کوچکترین گفته ای بنام جوک در مورد هر قومیتی باشه بشدت مخالفت می کنم و سعی می کنم دیگران توجیح که این کار آنها تیشه به ریشه خود زدن است.

  6. افرین بر تو چوپان فداکار

  7. به این اقدام خوب میگن تدبیر جانم

  8. درود بر نوروز فهیم.

  9. به حق حرکت ایشان قابل تقدیر است . واگر امکان داشته باشد در سطح ملی و کشوری رسانه ای شود.

  10. به نظرم این عمل انسانی نوروز باید به عنوان الگویی در جهت حافظت از محیط زیست در کتابهای درسی این مرز بو م درج شود تا نوروز عزیز مثل دهقان فداکار در اذهان بماند

  11. در کتابها مثل ریزعلی دربارش بنویسند نوروز فداکار

  12. درود بر فرهنگ غنی این چوپان فهیم وبا عاطفه چرا که با خوشنت جلم یکی از رموز راز زیبای بقا را نگرفت .مگرنه بزودی این گله توسط ما انسانها به نیستی می گرایید.حیواناتی که در بیابان حق مسلم همین جانداران زیبا وکمیابند!!!!!!!!!!!!

  13. به سادگی ازکناراین قضیه نگذریم تا سریع ازاذهان عمومی جامعه حذف نشود . ریزعلی خواجوی تا قیام قیامت ماندگارشد، کاش خاطرات این چوپان زاگرس نشین درصفحه ای ازکتاب فارسی دوره ابتدایی به یادگاربماندتا فداکاریش درس عبرت وغیرتش عبرت نسل های بعد شود.

  14. ای کاش افراد با سواد درحفظ محیط زیست مثل این چوپان فکر میکردند درود خدا بر این چوپان

  15. احسنتم. درود بر شما چوپان فداکار

  16. واثعا این فداکاری چوپان فداکار بایستی در کتب درسی دانش آموزان به عنوان یک درس لحاظ شود.

  17. با سلام
    احتراما از zagweb.ir بازدید فرمایید . در مورد ثبت اقدام چوپان فداکار نظر دهید.
    سربلند باشید.
    محمد حسین زارعیان

  18. ترحم بر پلنگ تیز دندان#ستم کاری بود بر گوسفندان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.