- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کیوان امرایی: از جایگاه صبا در جدول راضی نیستیم / می‎توانیم به رده‎های بالاتر برسیم


2013081118243041

 

بازیکن لرستانی تیم فوتبال صبای قم معتقد است، تیمش در این فصل لیگ برتر به حقش نرسیده است.

کیوان امرایی در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس ، به رتبه‎ی دوازدهمی صبا در جدول رده‎بندی اشاره و تأکید کرد: هرچند اختلاف امتیازی زیادی با تیم‎های بالاتر نداریم اما با توجه به بازی‎های خوبی که ارایه داده‎ایم از جایگاه صبا در جدول راضی نیستیم. بدشانسی زیاد گریبان‎گیرمان شده و در چند بازی متأسفانه دقایق پایانی امتیاز از دست داده‎ایم.

وی با بیان این‎که تیم ما تقریباً جوان است، تصریح کرد: مشکل صبا جوانگرایی نیست و ناکامی در دقایق آخر بازی‎ها مهمترین مشکل تیم ماست. بازیکنان خوبی داریم و یکی از تیم‎هایی که در این فصل لیگ برتر نمایش خوبی از خود ارایه داده، بدون شک صبا است اما به اندازه‎ای که خوب بازی کرده‎ایم، امتیاز نگرفته‎ایم.

این بازیکن لرستانی با اشاره به نتایج خوب صبا در اوایل فصل، مدعی شد: آن زمان نشان دادیم که پتانسیل بالایی داریم و معتقدم با تیم خوبی که داریم، بازهم می‎توانیم به نیمه بالای جدول برسیم.

بازیکن صبا با اشاره به مشکل مالی این تیم، بیان کرد: متأسفانه در این خصوص مشکل داریم و اگر رفع شود، نتایج بهتری می‎گیریم. یکی از مهمترین مشکلات تیم‎های لیگ برتر بحث مالی است و اگر تیمی این مشکل را داشته باشد، سخت می‎تواند نتیجه بگیرد که امیدواریم با درایت مسوولان باشگاه مشکل مالی تیم حل شود تا با خیال آسوده بازی کنیم.

مهران مریدی / دبیر سرویس ورزشی میرملاس نیوز