تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

خیبر لرستان زنده می‎شود / توافق استاندار با کفاشیان برای حضور خیبر در لیگ ۲

  • کد خبر : 37647
  • 21 آبان 1392 - 16:58

  تیم خیبر خرم‎آباد پس از این‎که سال‎های زیادی دور از فوتبال بود، با کمک حسین هدایتی بار دیگر می‎خواهد وارد صحنه فوتبال شود. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، در این خصوص اظهار کرد: بازوند استاندار لرستان با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال توافق کرده‎اند که یک سهمیه لیگ دسته […]

-لرستان-66در-سال

 

تیم خیبر خرم‎آباد پس از این‎که سال‎های زیادی دور از فوتبال بود، با کمک حسین هدایتی بار دیگر می‎خواهد وارد صحنه فوتبال شود.

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، در این خصوص اظهار کرد: بازوند استاندار لرستان با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال توافق کرده‎اند که یک سهمیه لیگ دسته دوم به خیبر اختصاص داده شود تا این تیم بار دیگر وارد عرصه فوتبال کشور شود. قرار شده مبلغی برای این سهمیه به فدراسیون پرداخت شود.

رضا محمدی‎اصل با اشاره به پیشینه خیبر، تصریح کرد: واقعاً حیف است تیمی با قدمت خیبر جایی در فوتبال نداشته باشد و باید از حضور چنین تیم‎هایی استقبال شود.

وی با اشاره به کمک ۲۰۰ میلیون تومانی هدایتی برای احیای خیبر، ادامه داد: از هدایتی برای این اقدام خیرش و کمک به جوانان فوتبالیست تشکر می‎کنم. ورزش کشور به امثال وی نیاز دارد.

محمدی‎اصل تأکید کرد: برای احیای این تیم باریشه از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کنیم. خوشبختانه استاندار جدید ورزشی است و با وجود وی به پیشرفت ورزش لرستان خیلی خوشبین هستیم.

لازم به ذکر است، خیبر در اوایل دهه ۶۰ تأسیس شد و در کارنامه این تیم نایب قهرمانی سال ۶۵ در جام حذفی به چشم می‎خورد که برای صعود به فینال در آن سال با تک گل رضا محمدی‎اصل، پرسپولیس را در ورزشگاه تختی خرم‎آباد شکست داد.

مهران مریدی / دبیر سرویس ورزشی میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلیها بااین تیم خودرا بالا کشیدند .شایدنردبان ترقی بعضیها شد.وچون به اوج رسیدندفراموششان شد ازکجابه کجارسیدند…این تیم ثمره تلاشهای بزرگمردی چون ایرج سلیمانی بود که وی نیز فراموش شد …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.