کد خبر : 37793
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,195 بازدید

گزارش تصویری / روز عاشورای حسینی در کوهدشت

                                                          عکاس : حمید آدمی / دبیر سرویس شیعه پاتوق میرملاس نیوز    

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

عکاس : حمید آدمی / دبیر سرویس شیعه پاتوق میرملاس نیوز

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

کوهدشتی ساکن سمنان در گفته :

با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، از دست اندرکاران سایت میرملاس خصوصا از حمیدآقا آدمی بخاطر عکس های خوب و متنوعی که گرفته و حال و هوای عزاداری در کوهدشت را برای ما مجسم کرده اند ، تقدیر و تشکر می کنم . اجرکم عندالله

[پاسخ]

رها در گفته :

ممنون خوب بودن
اگه عکسای بیشتری میذاشتین بهتر بود

[پاسخ]

سعید بالنگ / دبیر سرویس شهدا ( دلاوران لرستان ) در گفته :

دست مریزاد حمید جان

[پاسخ]

سیروس شیراوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳۰ آبان , ۱۳۹۲ ۰۵:۲۲:

سلام سالار
نه خسته

[پاسخ]

رحیم جعفری در گفته :

تشکر از آقا حمید آدمی وسایت میرملاس .جالب بود موفق باشید

[پاسخ]

محمد در گفته :

با سلام . اگه میشه از عکسهای آقای امامعلی امرایی عکاس قدیمی شهرمان هم بگذ ارید

[پاسخ]

میرزایی منش در گفته :

دستتون درد نکنه …….اقایان رضایی بانیان هیت متوسلین حضرت زهرا انشالله که حضرت زهرا کمکتون کنه بخاطر هیت خوب و منظم و منسجمتون ……..یل حسین شهاعت ما را در ان دنیا بکن

[پاسخ]

میرزایی منش پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۹ آبان , ۱۳۹۲ ۰۸:۰۷:

شفاعت

[پاسخ]

هادی قبادی در گفته :

با تشکر از دوست گرامی آقای آدمی
عزاداری همه عزیزان مقبول درگاه الهی . به امید آنکه یک قدم دیگر به سیدالشهدا نزدیک تر شده باشیم .

[پاسخ]

ج -نظریان در گفته :

باسلام وتشکرازسایت وزین میرملاس وآقای آدمی عزیز.انشاالله این شورحسینی با شعورحسینی همراه باشدکه بسیاری ازمشکلات حل می شود.اللهم ارزقناشفاعه الحسین(ع)

[پاسخ]

مهدی احمدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۶ آبان , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۶:

انشالله

[پاسخ]

مرتضي در گفته :

به جاي روز عاشورا در كوهدشت، ميزديد روز عاشورا در هيئت الزهرا
چون هيچ عكسي از ساير هيئت ها نزديد

[پاسخ]

CR7 پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۷ آذر , ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷:

حالا دیگه هیئت متوسلین دستی بر میرملاس هم دارن؟جالبه …

[پاسخ]

حمید آدمی در گفته :

باسلام و عرض ادب خدمت کلیه عزیزان که نظر داده اند، از لطف شما ممنون هستم و تشکر می کنم..ان شا الله بتونیم همه با هم ادامه دهنده هدف امام حسین (ع) و معصومین(ع) باشیم.
آن روز که شهر، از تو پُر غوغا بود
در خشم تو هیبت علی پیدا بود
آن خطبه پُر شور تو در کوفه و شام
فریادِ بلند و سرخِ عاشورا بود
” در مدح امام سجاد(ع)”

[پاسخ]

همشهری در گفته :

زیبا بود ممنون،کاش منم کوهدشت بودم بافرهنگ خودم عزاداری میکردم

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ شنبه ۲۵ آبان , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۳:

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۶ آبان , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۱:

آقای مهدی حرفتون کاملا” متین، ولی غربت و غریبی چیز بدیه مخصوصا” اگه روز عاشورا هم باشه وگرنه میدونم همه جا میشه عزاداری کرد بدونید هیچ جا مثل شهر خودآدم نمیشه……………….!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

هفت اقلیم در گفته :

از مسئولین امر خواهش میکنم طرح تجمیع تکایا در روز عاشورا رو مثل بقیه کشور و استان انجام بدن

[پاسخ]

تورج آزادبخت/سرويس سياسى در گفته :

اجر تون با امام حسين
تصاوير قشنگى گرفتيد
با هفت اقليم موافقم تجميع هيئت ها طرح بسيار عالى و موفقى ست.

[پاسخ]

امیر در گفته :

اجرت با امام حسین (ع) ولی یه گلگی دارم اونم اینه که چرا از یک دسته بخصوص عکس گرفتین و از بقیه مردم و هیئتهای سینه زنی و زنجیر زنی تصویری نیست

[پاسخ]

ماهان ازادبخت در گفته :

حسین بیشتراز اب تشنه لبیک بود

اما افسوس به جای افکارش

زخمهای تنش را نشانمان دادند

وبزرگترین درد او را بی ابی معرفی کردند

[پاسخ]

اگه از مردم عادی بیشتر عکس میگرفتید بهتر بود……..

[پاسخ]

یاسر جلیلیان در گفته :

هنوز جایی برای این فیض ، بهتر از کوهدشت ندیدم .

[پاسخ]

عاشق حسین در گفته :

زینب جان شرمنده ایم که حسینی شدن ما به قیمت بی حسین شدن تو بود
و شرمنده تر انکه تو بی حسین شدی وما حسینی نشدیم

[پاسخ]

کمیر در گفته :

سلام بر حسین و 72 یار باوفایش
-ای کاش جهت حفاظت بیشتر از محیط زیست راه کار بهتری بویژه در فصل زمستان برای جلوگیری از سوزاندند درختان بلوط استفاده کنیم-مطمئنا امام حسین از هر اقدامی که مضر به حال طبعیت باشد خشنود نخواهند شد.

[پاسخ]

میرزایی منش پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۹ آبان , ۱۳۹۲ ۰۸:۰۹:

حالت خوبه دوست عزیز

[پاسخ]

سیروس شیراوند در گفته :

آجرک الله

[پاسخ]

ای کاش تصاویر دیگر هیئت های کوهدشت را در سایت درج میکردید..

[پاسخ]

علی وردی در گفته :

عشق ماندگار یعنی حسین

[پاسخ]

زهره .خ در گفته :

به نام خدا
و با سلام

عرض سپاس و ادب دارم خدمت شما جناب آقای آدمی ،به دلیل عکسبرداری زیبا و بادقتتان و سپاسی دیگر بابت اینکه شور عاشورایی را برای ما کوهدشتیان ساکن شهرهای دیگر به معرض نمایش گذاشته اید . انشاالله که بتوانید مراحل پیشرفتتان را به صورت صعودی ادامه دهید .
خواهش :لطفا صحنه های بیشتری را عکس برداری فرمایید
با تشکر

[پاسخ]

محمد نجاتی در گفته :

ضمن عرض تسلیت در ایام محرم وتشکر از مدیر سایت خیلی عالی بود.

[پاسخ]