تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

شاید قید ورزش را بزنم/ زورم به جایی نمی رسد!

  • کد خبر : 37839
  • 25 آبان 1392 - 11:10

  محسن کاییدی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به نایب قهرمانی اش در پیکارهای رکوردگیری کشور، اظهار کرد: فقط در ماده پرتاب وزنه شرکت کردم و چون تمرین آنچنانی نداشتم و قانون نشستن پرتاب هم عوض شده، دوم شدم. این رقابت ها اولین مرحله از آماده سازی برای حضور در بازی […]

 

محسن کاییدی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به نایب قهرمانی اش در پیکارهای رکوردگیری کشور، اظهار کرد: فقط در ماده پرتاب وزنه شرکت کردم و چون تمرین آنچنانی نداشتم و قانون نشستن پرتاب هم عوض شده، دوم شدم. این رقابت ها اولین مرحله از آماده سازی برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی بود و تا شروع مسابقات به آمادگی لازم می رسم.
وی ادامه داد: پس از قهرمانی در پیکارهای جهانی فرانسه و حضور در باشگاه های کشور که یک هزار امتیاز برای لرستان کسب کردم و تنها کسی که این تعداد امتیاز به دست آورد من بودم، تمرین زیادی نداشتم و با آمادگی کامل در رکوردگیری شرکت نکردم.
رکوردار پرتاب نیزه معلولان جهان در ادامه با ابراز نارضایتی از بی توجهی به خودش، تصریح کرد: بعد از این که ۲ نشان طلا و برنز در رقابت های جهانی امسال کسب کردم، کسی از مسئولان، یک تشکر خشک و خالی هم به ما نگفتند. هیچ کاری برای ما نمی کنند و از جیب خودم برای حضور در این پیکارها هزینه کردم اما انگار وظیفه ی ماست قهرمان شویم و مسئولان هم فقط نگاه کنند.
کاییدی تأکید کرد: ماها که باید به فکر دفاع از مدال ها و ارتقای رکوردهایمان باشیم، به فکر اشتغال هستیم و زیاد تمرکز نداریم. دارندگان طلای پارالمپیک طبق قانون باید در دستگاه های دولتی استخدام شوند که در همه ی استان ها این قانون اجرا می شود الا لرستان. قبل از عوض شدن استاندار صحبت هایی در این خصوص شد اما آن هم فقط در حد صحبت بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مدال های ممکن که هر ورزشکاری آرزو دارد آنها را کسب کند، گرفته ام اما با این شرایط شاید قید ورزش را بزنم. راستش بعضی وقت ها با خودم فکر می کنم چرا باید ورزش کنم؟ تا کی از جیب خودم هزینه کنم و زحمت بکشم و مدال بگیرم و در آخر مورد بی مهری قرار بگیرم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خوب شما هم زیادت خودتو نگیر. این زحمت مسولین استان لرستانه که به اینجا رسیدی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.