تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فردا؛بررسی صلاحیت چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش در مجلس

  • کد خبر : 37840
  • 25 آبان 1392 - 10:59

  مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی فردا یکشنبه برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بررسی می کند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان  ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد. رئیس جمهور یکشنبه هفته گذشته  پس از اینکه سجادی […]

 

مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی فردا یکشنبه برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بررسی می کند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر ، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان  ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد.
رئیس جمهور یکشنبه هفته گذشته  پس از اینکه سجادی از مجلس رای اعتماد نگرفت ، درنامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی محمود گودرزی را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد . 
گودرزی چهارمین وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان است که در دولت یازدهم برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.
محمود گودرزی استاد تمام رشته علوم ورزش دانشگاه تهران است و ازسال از ۱۳۸۷ تاکنون، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران را برعهده داشته است.
پیش از این آقایان ، سلطانی فر ، امیری صالحی و سجادی موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان نشدند.

بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در جلسه بررسی رای اعتماد به وزیرپیشنهادی ، مجلس هیچ دستور دیگری نخواهد داشت و ابتدا رئیس جمهور یک ساعت فرصت دارد تا از وزیر پیشنهادی خود دفاع کند و در ادامه دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف هر کدام به ترتیب مخالف – موافق به مدت ۱۵ دقیقه دیدگاه های خود را درباره وزیر بیان خواهند کرد.

وزیر پیشنهادی نیز ۳۰ دقیقه فرصت دارد تا برنامه های خود را تشریح و یا به سئوالات مطرح شده نمایندگان پاسخ دهد و در نهایت رای گیری انجام خواهد شد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای اخذ رای اعتماد از مجلس نیاز به رای نصف به علاوه یک نمایندگان حاضر در جلسه را دارد.

درصورت کسب نکردن رای اعتماد ، رئیس جمهور باید فرد دیگری را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نمایندگان استان تلاش و رایزنی بکنند تا انشاءاله یک وزیر لرستانی به کابینه یازدهم راه یابد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.