تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از صداوسیما

  • کد خبر : 37858
  • 25 آبان 1392 - 14:53

  نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از تلاش رسانه ملی درخصوص پوشش مراسم عزاداری‌های حسینی مردم لرستان تقدیر کردند. به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از فارس ، تلاش رسانه ملی و صداوسیمای مرکز لرستان در پخش مطلوب مراسم و سنت‌های عزاداری مردم سراسر ایران اسلامی به ویژه عزاداری مردم لرستان با بازتاب ویژه […]

 

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از تلاش رسانه ملی درخصوص پوشش مراسم عزاداری‌های حسینی مردم لرستان تقدیر کردند.

به گزارش  میرملاس نیوز به نقل از فارس ، تلاش رسانه ملی و صداوسیمای مرکز لرستان در پخش مطلوب مراسم و سنت‌های عزاداری مردم سراسر ایران اسلامی به ویژه عزاداری مردم لرستان با بازتاب ویژه و گسترده در بین مردم و مسئولان استان لرستان همراه شد.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان طی پیامی به معرفی شایسته ارادت مردم لرستان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط رسانه ملی اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های بی‌بدیل مذهبی و معنوی مردم لرستان و عمق ارادت مردم ولایتمدار این استان به اهل بیت (ع) و آموزه‌های عاشورایی به خوبی توسط صداوسیما در این ایام معرفی شد.

وی ابراز امیدواری کرد: سازمان صداوسیما با همین نگاه، دیگر مناسبت‌های مذهبی در استان را پوشش دهد.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز با حضور در مراسم عزاداری روز عاشورا، تلاش و توجه هنرمندانه رسانه ملی و رسانه استانی در مخابره عزاداری‌ها را تحسین کرد و یاد آور شد: این تلاش هنرمندانه رسانه ملی و رسانه استانی است که عظمت عزاداری‌ها و اصالت سنت‌های عزاداری مردم استان را به کل دنیا مخابره می‌کند و این شیوه پوشش شایسته بهترین تقدیرهاست.

این گزارش حاکیست حجت‌الله سوری رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان هم در گفت‌وگو با روابط عمومی صداوسیمای مرکز لرستان تلاش صداوسیما در به تصویر کشیدن شایسته عزاداری‌های مردم لرستان را باعث وحدت و انسجام هرچه بیشتر مردم کشور و مردم لرستان زیر پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توصیف کرد و گفت: توجه صداوسیما به تمام مناطق و شهرستان‌های استان و حتی پخش عزاداری در روستاها و بخش‌ها نقطه قوت صدا و سیما در پخش این مراسم بود.

حجت الاسلام روح‌الدین دریکوند رئیس شورای هیئت‌های مذهبی نیز طی پیامی تاکید کرد: رسانه ملی با نگاه ویژه ریاست محترم این سازمان و تلاش هنرمندانه همکاران مرکز لرستان، کارنامه درخشانی در پوشش عزاداری‌های محرم از خود به یادگار گذاشت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از مردم لرستان در پوشش غزادارهای محرم از خود به یادگار گذاشت:عزاداری مردم لرستان بازتاب ویژه و گسترده ای در بین مردم سراسر ایران به همراه داشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.