تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سپهروند : نگاه روابط عمومی استانداری لرستان به رسانه های استان سیاسی نیست

  • کد خبر : 37936
  • 26 آبان 1392 - 15:09

  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: نگاه این مجموعه به رسانه ها و فعالان خبری استان سیاسی، حزبی و جناحی نیست. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ رضا سپهروند  در آیین رونمایی از سایت جدید اطلاع رسانی استانداری لرستان افزود: استانداری لرستان شعار و اعتدال در عرصه رسانه ها […]

 

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: نگاه این مجموعه به رسانه ها و فعالان خبری استان سیاسی، حزبی و جناحی نیست.
به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ رضا سپهروند  در آیین رونمایی از سایت جدید اطلاع رسانی استانداری لرستان افزود: استانداری لرستان شعار و اعتدال در عرصه رسانه ها را به عنوان مبنای کار خود قرار داده و برای توسعه استان از تمامی رسانه های گروهی لرستان نیز حمایت می کند و تمامی رسانه ها می توانند پیشنهادات و نظرات خود را جهت توسعه فعالیت های این سایت ارائه نمایند.
وی با تاکید بر فعالیت منصفانه و دلسوزانه رسانه های لرستان تصریح کرد: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ، در راستای اعتلای همه جانبه استان بدون هرگونه نگاه حزبی و جهت گیری سیاسی فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
وی همچنین در خصوص سایت جدید روابط عمومی استانداری لرستان گفت: خلا فضای مجازی در حوزه خبر و اطلاع رسانی در استانداری استان به عنوان یک امر محرز بود که براساس بررسی های انجام شده متاسفانه از نظر درجه بندی استانداری لرستان در رتبه پایین کشور قرار دارد.
وی اظهار داشت: برای رفع این مشکل و براساس برنامه ریزی های انجام شده یک سایت جدید طراحی شد که تا با همکاری وزارت کشور و رسانه های گروهی این خلا جبران شود.
وی با اشاره به اینکه استانداری لرستان از تمامی خبرنگاران با داشتن هر گرایش سیاسی به صورت ویژه حمایت می کند، تصریح کرد: اخبار استانداری ها در سایت آنان به عنوان مرجع قابل قبول در سایت وزارت کشور استفاده می شد که به دلیل برخی مشکلات در حوزه فضای مجازی، استان لرستان به عنوان یکی از استان های محروم در حوزه اطلاع رسانی در کشور محسوب می شد.
وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این سایت و به روزرسانی سایت اطلاع رسانی بتوان بخشی از مشکلات موجود را جبران کرد تا با همکاری رسانه های گروهی لرستان بتوان در راستای توسعه فعالیت های خبری و اطلاع رسانی و افزایش رتبه استانداری لرستان در سایت وزارت کشور گام های موثری برداشته شود.
وی سایت جدید را یکی از سایت های بسیار مناسب از نظر طراحی عنوان کرد و گفت: با حمایت های جدی رسانه ها و به روز رسانی آن بخشی از خلا موجود در فضای مجازی جبران خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=37936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام ………..نشان از تجربه بالای این مدیر لایق لرستانی دارد ….درود بر فرزند لرستان

  2. سلام . با وجود آقای سپهروند انشاا… شاهد پیشرفت امورات در زمینه روابط عمومی و مطبوعات لرستان خواهیم بود .
    کسانی که تا حالا به هر نحوی کارشکنی داشته اند بخاطر خدا با دید مثبت ایشان را همراهی کنند تا شاهد باشیم پیشرفت و سلامت در کار را و بچشیم طعم داشتن محیط دوستانه و صمیمی و هم صدا داشتن را در راستای اعطلای شهر و دیارمان .
    آقای سپهروند قبل از این هم در استان مرکزی از مدیران کارآمد و با درایت بوده اند و مطمئنن اینجا که وطنشان است هم سنگ تمام می گذارند .

  3. از نمایندگان استان انتظار داریم در زمینه موضوع تعیین فرماندار با اکثریت مردم “ساز مخالف” نزنند و همراه موکلان خود باشند.
    از استاندار هم انتظار داریم به صدای اکثریت مردم بیشتر از صدای “چند تن خاص” احترام بگذارد و نظر جمع را تعیین کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.