تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

طبخ برنج خارجی در هتل‌های لرستان ممنوع شد

  • کد خبر : 38017
  • 28 آبان 1392 - 9:01

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ قاسم قربانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان  گفت: از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان بخش نامه‌ای به مراکز اقامتی و هتل‌های این استان ارسال شده تا از این پس مدیران حق طبخ برنج خارجی را در رستوران ندارند.  وی افزود: این بخش‌نامه […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ قاسم قربانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان  گفت: از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان بخش نامه‌ای به مراکز اقامتی و هتل‌های این استان ارسال شده تا از این پس مدیران حق طبخ برنج خارجی را در رستوران ندارند.
 
وی افزود: این بخش‌نامه در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی صادر شده است.
 
قربانی تصریح کرد: تمام تعرفه‌هایی که برای هتل‌ها اعلام شده با قیمت برنج ایرانی بوده و آنها نباید از برنج خارجی استفاده کنند در صورت مشاهده با آنها برخورد می‌شود.
 
مدیر کل میراث فرهنگی استان لرستان اظهار داشت: استفاده از منوی غذای ایرانی در هتل‌ها و رستوران‌های استان لرستان از این هفته الزامی می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام
    مدیریت محترم سازمان میراث فرهنگی لرستان
    احتراماً فکری به حال این مراکز تالارهای عروسی در شهرستان کوهدشت بفرمایید -این رسم چند نفربا هم غذا خوردن مربوط به دوره ای است که وسایل پذیرایی کم بوده خواهشا رسدگی کنید -بهداشت رعایت نمی شود و…….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.