تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

بی‌پولی گهر را به تعطیلی کشاند/احمدزاده به انزلی برگشت‌

  • کد خبر : 38020
  • 28 آبان 1392 - 9:10

    به گزارش میرملاس نیوز ، تیم گهر دورود به عنوان تنها نماینده استان لرستان در لیگ یک کشور از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، به نحوی که بازیکنان این تیم تا هفته دهم لیگ حتی یک ریال از قرارداد خود را از این تیم دریافت نکرده‌اند […]

0 (15)

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ، تیم گهر دورود به عنوان تنها نماینده استان لرستان در لیگ یک کشور از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، به نحوی که بازیکنان این تیم تا هفته دهم لیگ حتی یک ریال از قرارداد خود را از این تیم دریافت نکرده‌اند و این تیم برای هزینه‌های سفر خود با مشکلات بسیاری مواجه بود.

این مشکلات مالی بالاخره گریبان تیم گهر را گرفته و طبق شنیده‌ها پس از بازی روز گذشته مقابل فولاد یزد این تیم را به تعطیلی کشاند و محمد احمدزاده به انزلی رفت.

این اتفاق درحالی رخ داد که حتی شنیده می‌شود، این تیم برای تأمین مخارج سفر خود به یاسوج برای برگزاری بازی مقابل شهرداری یاسوج در هفته آینده نیز به مشکل خورده است، مشکلاتی که ناشی از عدم حمایت برخی مسئولان از تیم گهر است.

طی هفته‌های گذشته بازیکنان تیم گهر در مصاحبه‌های گوناگون خود اغلب به مشکلات مالی گریزی زده‌اند حتی برخی اذعان کرده بودند که پولی برای اصلاح موی سر خود ندارند، بازیکنانی که اغلب در همان ابتدای فصل با مبلغ قراردادهای پایین‌تر از سایر تیم‌های لیگ یکی به گهر پیوسته‌اند.

در هفته‌های گذشته و پس از آمدن حیدرپور به عنوان مدیرعامل باشگاه و قول‌های استانداری مبنی بر حمایت مالی از تیم گهر شاهد بودیم که این تیم از چهار بازی خود توانست با دو برد و دو تساوی هشت امتیاز کسب کند و روند بسیار خوبی را از نظر نتیجه‌گیری داشته باشد.

اسماعیل حیدرپور در مصاحبه‌های خود با فارس طی هفته‌های گذشته اعلام داشته است که در جلساتی که با استاندار لرستان برگزار شده مقرر شده است که استانداری لرستان از تیم گهر حمایت کند، تا در طول فصل به مشکل مالی برنخورد.

اما امروز شاهد آن هستیم که بی‌پولی و عدم حمایت مسئولان باعث شده است، گهر در زمانی به تعطیلی کشیده شود که در بهترین فرم نتیجه‌گیری خود قرار داشت.

اگرچه هفته قبل شنیده شد که از سوی استانداری لرستان مبلغ ۴۰ میلیون تومان به تیم گهر کمک شده است، اما باید این موضوع را در نظر گرفت که این مبلغ می‌تواند پاسخگویی چه میزان از مخارج سفر و برگزاری بازی‌ها، البسه و کفش بازیکنان باشد.

امیدواریم این روزها که گهر توانسته است، شایستگی‌های خود را در زمین نشان دهد، شاهد آن باشیم، با کمک و حمایت همه مسئولان استانی و شهرستانی، تنها سرمایه فوتبال لرستان از این مشکلات رهایی یابد.

باید منتظر ماند و دید که این تعطیلی و بی پولی‌ها تا کجا ادامه دارد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حالا نماینده دورود کجاست که با تعصب بی جای خودش پارسال نزاشت تیم بیاد خرم اباد تا بودجه اش تامین بشه واقعا باید ابتکار اقای قاند رحمت را در تاریخ نوشت

  2. اگه گهر تا اینجا هم دوام اورد به خاطر یه پرسپولیسی به نام اقای هدایتی بود اگه این بزرگوار نبود مطمن باشید الان گهر وجود نداشت.خواهشن مسولین استان هم واسه این تیم یه کاری بکنند.تا ابروی لرستان نرفته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.