- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لرستان، میزبان هفتمین همایش ملی تخصصی زمین شناسی

 

هفتمین همایش ملی تخصصی زمین شناسی به میزبانی دانشگاه پیام نور لرستان آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم  ، هفتمین همایش ملی تخصصی زمین شناسی دانشگاه پیام نور آذر ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور لرستان برگزار می‌شود.

این همایش به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب به‌منظور ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی در زمینه های مختلف زمین شناسی و نیز بحث و تبادل نظر در ارتباط با پروژه های تحقیقاتی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز لرستان برگزار می‌شود.

ارتباط هرچه بیشتر و نزدیک تر بین مراکز دانشگاهی، صنعتی و پژوهشی کشور به منظور فراهم   نمودن تسهیلات لازم برای مشارکت صنایع مختلف، ارائه دستاوردها و محصولات خود در زمینه های مرتبط با زمین شناسی  نیز از دیگر اهداف این همایش است.

در این همایش ملی علاوه بر ارائه مقاله، کارگاه های تخصصی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با برخی محورهای پترولوژی، زمین شناسی اقتصادی،  زمین شناسی نفت و مخازن هیدروکربوری، زمین شناسی زیست محیطی و زمین شناسی پزشکی و آب شناسی و آلودگی منابع آب برگزار می‌شود.

این همایش به مدت سه روز ازاز امروز ۲۹ آبان تا یکم آذرماه امسال با حضور معاون وزیر، رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و مسئولان پیام نور سراسر کشور برگزار می‌شود.