تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

مهندس شاهرخی: بدترین شرایط این است که مصوبات در بایگانی باقی بمانند و جنبه اجرایی پیدا نکنند

  • کد خبر : 38300
  • 30 آبان 1392 - 20:29

  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان عنوان کرد: بدترین شرایط این است که این مصوبات در بایگانی باقی بمانند و جنبه اجرایی پیدا نکنند. به گزارش  میرملاس نیوز ؛  روابط عمومی استانداری لرستان ؛  سید سعید شاهرخی  در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان با تاکید بر اینکه این کارگروه […]

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان عنوان کرد: بدترین شرایط این است که این مصوبات در بایگانی باقی بمانند و جنبه اجرایی پیدا نکنند.

به گزارش  میرملاس نیوز ؛  روابط عمومی استانداری لرستان ؛  سید سعید شاهرخی  در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان با تاکید بر اینکه این کارگروه نقش کلیدی و پایه ای دارد اظهار داشت: اعتقاد عمیق ما بر انجام کار کارشناسی در این کارگروه است.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که راجع به موضوعات بدون بررسی کارشناسی تصمیم گرفته شود عنوان کرد: این کار روشی منسوخ و غیر قابل پذیرش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم تصمیمات در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تاثیر گذار باشد باید مبنای علمی و کارشناسی داشته باشند تصریح کرد: بنا نیست ما ساعتی را کنار هم بنشینیم و تکلیفی را انجام دهیم بدون اینکه توجهی به عواقب و تاثیرات آن داشته باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه باید تصمیمات در این کارگروه به صورت دقیق و کارشناسی گرفته و اجرایی شوند تصریح کرد:  مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید از کارشناسان مجرب خود برای تدوین برنامه ها و فعالیتها استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این امر موجب اخذ تصمیمات کارشناسی و همچنین ایجاد انگیزه بین کارشناسان دستگاههای اجرایی می شود تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی باید زمینه های لازم برای فعال کردن کارشناسان فرهنگی و اجتماعی خود را فراهم آورند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مدیران نباید خود را بی نیاز از نظرات کارشناسان بدانند افزود: به طور حتم با استفاده از تجربیات کارشناسان موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگی به صورت علمی مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

شاهرخی با تاکید بر اولویت بندی موضوعات در کارگروه فرهنگی و اجتماعی بیان داشت: مدیران عضو این کارگروه باید موضوعات و اولویتها را با کارشناسان خود در میان بگذارند و راهکارهای لازم را برای کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی از آنها اخذ و به کارگروه ارائه دهند.

وی با تاکید بر اجرای مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان عنوان کرد: بدترین شرایط این است که این مصوبات در بایگانی باقی بمانند و جنبه اجرایی پیدا نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت ارائه گزارش از سوی مدیران دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه از میزان تحقق وظایفی که بر عهده آنها گذاشته شده است ادامه داد: کمیته های زیر مجموعه کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید فعالتر از گذشته شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از مسئولین استانداری انتظار داریم در زمینه تعیین فرماندار نظر مردم را بر نظر نمایندگان ترجیح دهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.