تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

افزایش قیمت ها در بازار پلدختر/ نظارت به فراموشی سپرده شد

  • کد خبر : 3831
  • 28 فروردین 1391 - 23:52

   امام جمعه پلدختر با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار پلدختر گفت: گویا نظارت بر روند قیمت ها در این شهرستان به فراموشی سپرده شده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختربا بیان اینکه مردم در مرحله […]

 

 امام جمعه پلدختر با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار پلدختر گفت: گویا نظارت بر روند قیمت ها در این شهرستان به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختربا بیان اینکه مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس حماسه دیگری خلق می کنند، اظهار داشت: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود، ضمن تکمیل حماسه ۱۲ اسفند، حماسه جدید دیگری در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت مجلس و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده در پای صندوقهای اخذ رای، حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است و به طور قطع ملت ایران و مردم فهیم حوزه انتخابیه شهرستان پلدختر، وظایف خود را به خوبی می شناسند و با مشارکت گسترده در ۱۵ اردیبهشت بار دیگر عظمت و قدرت خود را نشان می دهند.

حجت الاسلام لروند، بی تقوایی و پخش شب نامه ها و سخنرانی های خارج از معیارهای اسلامی و بد اخلاقی انتخاباتی را مورد نکوهش قرار داد و از مسئولان شهرستان خواست انتخاباتی در خور شان و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنند.

امام جمعه پلدختر از وضعیت موجود در بازار و ضعف نهادهای نظارتی شهرستان انتقاد کرد و گفت: نظارت به فراموشی سپرده شده است و قیمت کالاها در هر ساعت تغییر می کند.

وی با تاکید بر دقت و رسیدگی دستگاههای نظارتی برای کاهش فشار تورم بر بازار، اظهار داشت: نباید مردم زیر بار گرانی و تورم قرار گیرند زیرا مطالبه فوری مردم و رهبری، رسیدگی به مسئله گرانی است.

حجت الاسلام لروند افزود: برخی از مغازه داران در این شهر گرانفروشی می کنند و اجناس را به دو برابر قیمت به فروش می رسانند که مسئولان ذی ربط در زمینه گرانی افسار گسیخته فکری و تدابیری بیاندیشند و با گران فروشان برخورد قاطع کنند.

وی از مسئولان و ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان که با برنامه ریزی رضایت مسافران و میهمانان و گردشگران را فراهم کردند تقدیر کرد.

امام جمعه معمولان نیز در این جلسه لازمه پیشرفت هر جامعه را توجه به مسایل فرهنگی دانست و گفت: مشکلات زیادی در بخش فرهنگی وجود دارد و برای اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان بر کشور ایران اسلامی سیطره پیدا نکند باید در زمینه فرهنگی کار کرد.

حجت الاسلام عابدینی کمبود روحانی، نداشتن مسکن، نبود دادگاه، نبود دیواره ساحلی را از مهمترین مشکلات بخش معمولان بر شمرد.

وی گفت: در بحث مسکن مهر در شهر معمولان با اداره منابع طبیعی مشکلاتی وجود دارد که این امر موجب شده که فعالیت در این زمینه با رکود مواجه شود که نیاز به بررسی دارد.

امام جمعه معمولان از فرماندار شهرستان پلدختر خواستار سرکشی و بازدید از بخش معمولان شد و گفت: از مسئولان امر انتظار می رود با اختصاص اعتبارات توجه ویژه ای برای رفع مشکلات این شهر داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=3831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.