تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

“کلاه گیس هوشمند” هم به بازار می آید + عکس

  • کد خبر : 38342
  • 01 آذر 1392 - 23:58

انتظار می رود که تکنولوژی های پوشیدنی طی چند سال آینده به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرده و عده بیشتری از مردم از آنها استفاده کنند. کمپانی هایی چون گوگل با عینک هوشمند خود و سامسونگ و سونی با ساعت های هوشمند در بازار اینگونه محصولات حضور دارند، اما در آینده شاهد محصولاتی جدیدتر نیز […]

انتظار می رود که تکنولوژی های پوشیدنی طی چند سال آینده به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرده و عده بیشتری از مردم از آنها استفاده کنند. کمپانی هایی چون گوگل با عینک هوشمند خود و سامسونگ و سونی با ساعت های هوشمند در بازار اینگونه محصولات حضور دارند، اما در آینده شاهد محصولاتی جدیدتر نیز خواهیم بود. سونی قرار است در آینده محصولی پوشیدنی و هوشمند با نام کلاه گیس هوشمند داشته باشد، محصولی که اطلاعات مربوط به پتنت آن منتشر شده است.

smartwig

کلاه گیس هوشمند یا SmartWig سونی با استفاده از موی اسب، موی انسان، پشم، پر، پشم گاو میش و موادی مشابه آنها تولید می شود و مداری الکترونیکی درون آن قرار می گیرد. این مدار الکترونیکی این قابلیت را دارد تا به دستگاههایی چون اسمارت فون ها و تبلت ها متصل شده و هنگام دریافت ایمیل یا پیام متنی به کاربر هشدار دهد. SmartWig سونی احتمالا این آگاه سازی را با لرزش انجام میدهد.

به گفته Engadget، این محصول دارای یک اشاره گر لیزری و یک دوربین نیز می باشد که احتمالا در مواردی چون سخنرانیها مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال باید دید این محصول سونی چه زمانی به مرحله تولید می رسد و کاربردهای آن دقیقا چیست؟ 

منبع: engadget

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مرسی از زحماتتون جناب مهندس ابراهیمی جالب بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.