تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: از هر دو جوان لرستانی یک نفر بیکار و فاقد شغل است/لرستان در شش سال اخیر رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است

  • کد خبر : 38355
  • 02 آذر 1392 - 9:38

    ˈهوشنگ بازوندˈ در دیدار با مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی افزود: متاسفانه استان لرستان در شش سال اخیر رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده که این تایید کننده فرصت سوزی ها در این استان است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از گزارش ایرنا، […]

0 (9)

 

 

ˈهوشنگ بازوندˈ در دیدار با مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی افزود: متاسفانه استان لرستان در شش سال اخیر رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده که این تایید کننده فرصت سوزی ها در این استان است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از گزارش ایرنا، استاندار لرستان  اظهار کرد: نرخ بیکاری در میان جوانان استان لرستان حدود ۵۱ درصد و از هر دو جوان لرستانی یک نفر بیکار و فاقد شغل است.

بازوند گفت: یکی از راهکارهای موثر برای رفع مشکلات ناشی از بیکاری در استان، گسترش خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی است که موجب افزایش امید و نشاط در جامعه می شود.

وی اظهار داشت: تأمین اجتماعی به عنوان بازوی توانمند نظام همواره یاری دهنده بخش صنعت و از عوامل موثر در حمایت از قشر مولد و فعال جامعه بوده است.

بازوند افزود: استان لرستان یکی از استانهای برخوردار از ظرفیت های مناسب رشد و توسعه است که برغم اینها متاسفانه در ردیف استان های محروم و توسعه نیافته قرار دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. استاندار محترم استان لرستان جناب آقای بازوند
    ما جوانان بیکار استان لرستان که متاسفانه دارای مدرک کارشناسی بهداشت می باشیم و بعلت داشتن مدرک کارشناسی در آزمون استخدامی استانداری ما را رد کردند و به رغم پیگیری های مکرر و چندین ملاقات با حضرتعالی در روز دوشنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۲ و طرح مشکل و نظر موافق جنابعالی که اگر تنها ایراد، داشتن مدرک تحصیلی بالاتر است،ایراد و مشکلی نیست و ارجاع آن به زیردستان خود که متاسفانه با کارشکنی آنها هیچ اقدامی صورت نگرفت.طی ملاقات با نمایندگان محترم استان و نظر موافق آنها در این مورد که گرفتن مجوز استخدامی کارآسانی نیست و طی نامه های مکرر نوشته شده از طرف ما ، در نهایت در روز شنبه مورخ ۲۵/۸/۹۲ بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی جلسه ای سوری که نتیجه آن را قبلا آقایان رشنو و صفدری تعیین کرده بودند که ما دنبال یک راه حل برای عدم تایید این کارشناسان هستیم.آقایان صفدری و رشنو به جای اینکه به فکر مشکل اشتغال جوانان باشند و نگذارند این پستها بسوزند،چوب لای چرخ ما می گذارند و مخالف جذب ما هستند و گفتند که اگر پیگیر قضیه باشید،دستور میدهیم شما را چندین سال محروم کنند.ما چه هیزم تری به این آقایان فروخته ایم.همچنانکه انرژی هسته ای حق مسلم ماست ولی متاسفانه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در کارمان کارشکنی میکنند و نمی گذارند مردم به حق مسلمشان برسند. استاندار محترم جناب آقای بازوند شما نماینده دولت تدبیر و امید در استان محروم لرستان هستید و در برنامه هایتان اشتغال جوانان در اولویت قرار داشت ولی متاسفانه هیچ کاری برای ما انجام ندادید. ما از شما هیچ گله ای ندارم و شما را همچنان دوست داریم و دوست نداریم شما را آزرده خاطر کنیم. شاید توان شما در همین حد باشد و نه اینکه نخواهید مشکل ما را حل کنید . با آمدن شما امید در دل ما جوانان ناامید بهداشت زنده شد. لطفا امید ما جوانان را ناامید نکنید.کماکان از لطف بی دریغ شما نسبت به ما جوانان بیکار استان،کمال تشکر را داریم .

  2. پس چرا اگر آقای استاندار خودت به این حرفها اعتقاد داری چرا در عزل مدیران بخش اشتغال و اقتصاد اینقدر تعلل می کنی چرا هر کسی که به این استان می آید فقط شعار می دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.