- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: از هر دو جوان لرستانی یک نفر بیکار و فاقد شغل است/لرستان در شش سال اخیر رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است

0 (9)

 

 

ˈهوشنگ بازوندˈ در دیدار با مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی افزود: متاسفانه استان لرستان در شش سال اخیر رتبه نخست بیکاری کشور را به خود اختصاص داده که این تایید کننده فرصت سوزی ها در این استان است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از گزارش ایرنا، استاندار لرستان  اظهار کرد: نرخ بیکاری در میان جوانان استان لرستان حدود ۵۱ درصد و از هر دو جوان لرستانی یک نفر بیکار و فاقد شغل است.

بازوند گفت: یکی از راهکارهای موثر برای رفع مشکلات ناشی از بیکاری در استان، گسترش خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی است که موجب افزایش امید و نشاط در جامعه می شود.

وی اظهار داشت: تأمین اجتماعی به عنوان بازوی توانمند نظام همواره یاری دهنده بخش صنعت و از عوامل موثر در حمایت از قشر مولد و فعال جامعه بوده است.

بازوند افزود: استان لرستان یکی از استانهای برخوردار از ظرفیت های مناسب رشد و توسعه است که برغم اینها متاسفانه در ردیف استان های محروم و توسعه نیافته قرار دارد.