تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای لرستان شد

  • کد خبر : 38376
  • 02 آذر 1392 - 17:42

    به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ در مراسمی با حضور قائم مقام معاون امور استانهای صدا و سیما محمد بازوند به عنوان سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی و از زحمات آقای کمری مدیرکل سابق مرکز لرستان قدردانی شد. قائم مقام معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران […]

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ در مراسمی با حضور قائم مقام معاون امور استانهای صدا و سیما محمد بازوند به عنوان سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی و از زحمات آقای کمری مدیرکل سابق مرکز لرستان قدردانی شد. قائم مقام معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سهرابی مدیرکل لرستانی روابط عمومی رسانه ملی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید صدا و سیمای مرکز لرستان حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

دیجیتال نمودن پخش شبکه های تلویزیونی،افزایش پوشش رسانه ای برنامه های رادیویی و تلویزیونی، ماهواره ای نمودن برنامه های شبکه افلاک، آغاز پخش ۲۰ساعته برنامه های شبکه افلاک و رادیو لرستان، آغاز و گسترش فعالیت رادیو بروجرد، کسب برخی رتبه های جشنواره های برنامه های موضوعی رسانه ملی از خبر گرفته تا گزارش و سریال و مستند.

در طول مدت بیش از ده سال فعالیت فتاح کمری انتقاداتی به عملکرد وی نیز وارد بود. از جمله عدم چینش دکور مناسب در برنامه های گوناگون مرکز، ورود تعداد قابل توجهی از افراد بعنوان مجری،کارشناس، پرسنل بخشهای مختلف بی آنکه در سالهای اخیر آزمون استخدامی صورت گرفته باشد، عدم شفاف سازی در خصوص میزان دریافت اعتبارات فرهنگی در نظر گرفته شده در سفر سوم هیئت دولت به استان لرستان و لزوم تعیین چگونگی تخصیص و هزینه کرد آن اعتبارات. عدم استفاده از نظرات کارشناسان خبره متعدد و تکرار حضور برخی کارشناسان در برنامه های تخصصی، ناتوانی در ساخت سریالهای فاخر همچون دیار بیاد ماندنی و مستند کهنسالان که خاطرات اهالی منطقه را زنده نگه می داشت و عدم تعامل با مطبوعات و رسانه های مجازی بعنوان نیمه دیگر مجوعه بزرگ اطلاع رسانی بخشی از نقاط ضعف عملکرد طولانی مدت تصدی کمری بر پرمخاطب ترین رسانه عمومی استان است. فتاح کمری پس از انتخاب مرحوم غلامحسین محب مدیرکل فقید صدا و سیمای استان لرستان به نمایندگی مردم شیراز در مجلس شورای سلامی جایگزین وی شده بود.

 

 

اکنون با بازنشست شدن کمری بازوند جایگزین وی شده است.او که تقریباً هم زمان با آغاز مدیریت کمری وارد فعالیت در مجموعه رسانه عمومی شده پیش از آن بعنوان دبیر در آموزش و پرورش مناطق مختلف از جمله خرم آباد به تدریس می پرداخت و نگارنده نیز افتخار شاگردی ایشان را در سوابق تحصیلی ام داشته ام. البته سالها سابقه تدریس در دروس مرتبط با رشته جامعه شناسی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان را هم باید به سوابق آموزشی دوران خدمت درخشان بازوند سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز لرستان افزود. سرپرست صدا و سیمای لرستان به درستی و با درک صحیح ضروریات مورد نیاز مدیریت بر این سازمان استفاده از نظر کارشناسان حوزه و دانشگاه برای تقویت محتوایی برنامه های صدا و سیما را از اولویت های کاری خوددانسته است.

هم اکنون نمی توان مدعی شد صدا و سیمای مرکز لرستان به درستی از تمام ظرفیتهای تولیدی، متخصصین حوزه رسانه، برنامه سازان، کارشناسان و فعالان عرصه رسانه استفاده می کند. ضروری است بازوند بعنوان فردی آشنا به مسائل فرهنگی و جامعه شناسی صاحب نظر و مدیری اخلاق گرا و گشاده رو با ایجاد تحولات ساختاری زمینه ساز ارتقاء برنامه های تولیدی و تأمینی سازمان را فراهم نماید. اصحاب رسانه و مطبوعات نیز در صورت استقبال از ارائه راهکارها و نظرات خود جهت دستیابی به هدف مورد نظر دریغ نخواهند نمود. لازم بذکر است محمد بازوند از مدیران خوشفکر بومی استان می باشد که در صورت ارائه عملکرد قابل قبول و راضی کننده از نظر مخاطبان و مسئولین ارشد و کشوری سازمان می تواند خود را مهیای مدیریت تثبیت شده بر صدا و سیمای مرکز لرستان نماید.

سهراب فرشاد(کارشناس ارشد حقوق خصوصی)

 

IMG17282447

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۵۰
  1. انتصاب دوست عزیز وارزشی وبرادر بسیجی وولایتمدار جناب اقای بازوند را صمیمانه تبریک می گوییم .موفقیت ایشان را از خداوند متعال خواهانیم.

  2. انتخاب برادر بازوند به عنوان سرپرست صدا و سیمای استان را به ایشان تبریک می گویم.

  3. متاسفانه تمام پستهای حساس این استان به دست افرادی است که تخصصی در این خصوص نداشته و هر کجا نیاز به پست جدید است فورا دبیری از آموزش و پرورش را علم می کنند

    • بیستار محترم؛ آقای بازوند شخصیتی است فرهنگی و دانا و متخصص در امور رسانه و در قسمت های مختلف صدا و سیما خدمت نموده اند. ایشان ابتدا مدیر تولید صدای مرکز بوده و حدود سه سال مدیر آموزش و پژوهش صدا و سیما نیز بوده اند که در این مدت موفق به کسب چندین جایزه و لوح تقدیر و تندیس جشنواره مراکز صدا و سیما به خاطر برنامه های متعدد تولیدی و پژوهشی شده اند. همچنین در طول سالیانی که معاون صدای مرکز هستند همیشه وضعیت صدای مرکز جزء بهترین های صدای مراکز سازمان بوده است.
      انشاء الله خواهیم دید که با توکل به خداوند متعال و درایت و تخصص و اخلاق حسنه ایشان مرکز شاهد رشد و تعالی خواهد شد.

    • بیستار واقعا برات متاسفم که بدون آگاهی قضاوت میکونی.بدبختی ما اینه که دوست داریم افراد غیربومی و غیر متخصص پستهای استانو طو دست بگیرن.حق دارید اینجوری بار اومدیم…

    • جهت اطلاع بیستار: آقای بازوند هم متدین و تحصیل کرده و متخصص در امور فرهنگی و رسانه ای است و هم صاحب فکر و نظر است و هم اهل مشورت با نخبگان حوزه و دانشگاه است و از همه مهمتر اینکه معتقد و پایبند به ارزشهای اخلاقی اسلام و نیز معتقد به اهداف عالیه نظام ولایی مردم سالاری دینی می باشند.

      بیایید قدر داشته های با ارزش خود را بدانیم

      سالها دل طلب جام جم از ما می کرد آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد.

    • برادرم آقای بازوند مردی خداترس، نیکوکار ، ارزشی و دارای خلوص نیت است. متخصص در امور رسانه ای می باشد و اخلاق حسنه اش زبانزد است از جنس خودمان است و الحمدلله از فضایل اخلاقی بهره مند است.
      بیا تاقدر یکدیگر بدانیم

      • من نیز ان انتصاب را تبریک می گویم. و برای آقای بازوند آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.

        • آقای بازوند را مدیری توانمند و دارای حسن شهرت می دانم ایشان متعهد و متخصص در امور رسانه ای می باشد موفق باشند.

  4. جناب آقای بازوند مدیری توانمند و سالم می باشند” برای ایشان در این سمت جدید آرزوی موفقیت میکنم.

  5. سلام.
    ضمن انتصاب شایسته آقای بازوند به اطلاع میرساند که آقای غفاری آذر بعد از مرحوم محب به عنوان مدیرکل صداوسیمای لرستان منصوب شد و جناب کمری بعد آقای غفاری آذر به این سمت منصوب شدند.
    لازم به توضیح است که برادر ارجمندم جناب آقای بازوند هم از زمان مرحوم محب در واحد پژوهشهای صدا و سیمای لرستان خدمات ارزشمندی را ارئه نموده اند . از مهمترین ویژگی های ایشان حرکت بر اساس کار کارشناسی و خرد جمعی می باشد.
    از خداوند منان توفیق این نیروی ارزشمند را خواستاریم.

  6. انتخاب دوست و همشهری عزیزمان جناب آقای محمد بازوند را به سمت سرپرست صداوسیمای استان تبریک عرض می کنیم و برای ایشان آرزوی توفیق و بهروزی داریم.

    • این انتصاب رو از صممیم قلب تبریک میگم و برای ایشون ارزوی موفقیت روزافزون از درگاه احدیت مسئلت دارم

  7. انتخاب جناب آقای بازوند بعنوان سرپرست صدای و سیمای مرکز لرستان را به ایشان و مردم شریف شهرستان کوهدشت تبریک و برایشان آرزوی موفقیت داریم.روزنامه توسعه

  8. سلام صد تبریک تقدیم شما باد شاگرد دبیرستانی شما

  9. این انتصاب رو از صممیم قلب تبریک میگم و برای ایشون ارزوی موفقیت روزافزون از درگاه احدیت مسئلت دارم

  10. ما هم به نوبه ی خود خدمت استاد بزرگوار و هم ولایتی خود مان از طرف بچه های دانشگاه آزاد واحد خرم آباد تبریک عرض میکنیم .امید واریم موفق باشی؟/از طرف بچه های رومشگانی شما.

  11. بنده اردات قابل وصفی به اقای امرایی گزارشگر توانا و باسلیقه مرکز استان دارم اما اخیراً در برنامه ای که نام آن مد نظرم نیست و به تهیه گزارش از برگزاری جلسه یا به قول خود ایشان نخستین جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار جدید پرداخته بودند وقتی با آقای سوری نماینده دلفان و سلسله مواجه شدند ایشان را نماینده سلسله خطاب کردند و جالب آنکه این حرف با عدم واکنش و یا اصلاحی از سوی نماینده محترم مواجه شد می خواهم بدانم چرا آقای امرایی به عنوان گزارشگر و مجری نباید اطلاع داشته باشند که وی نماینده دو شهرستان است و اگر سهوی بوده چرا بعداً اصلاح نکردند چه خوب است صدا و سیما تنوع لهجه ها و زبانهای داخل استان بخصوص لکی را در برنامه ها و اخبراش نمود بیشتری دهد

  12. باسلام :تبریک به جانباز سرافراز وولایتی حاج محمد بازوند سمت حساس مدیریت صدا وسیمای مرکز استان لرستان

  13. تبریک به اقای بازوند لطفا صدا و سیمای فقط خرم اباد نباشه همه شهرها نوراباد . کوهدشت و زبان شیرین لکی

  14. تبریک به برادر عزیز،جانباز و اصولگرا جناب آقای بازوند

  15. انتخاب جناب آقای حاج محمد بازوند بعنوان سرپرست صدای و سیمای مرکز لرستان را صمیمانه به ایشان تبریک عرض می نمایم و برایشان آرزوی موفقیت دارم .

  16. جناب آقای حاج محمد بازوند عزیز: خدا را شاکریم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگیهای جنابعالی افزوده شد ، با کمال مسرت انتصاب بجا و شایسته ی حضرت عالی که از سرمایه های ارزشمند انسانی در سازمان صدا و سیما لرستان می باشید را به عنوان مدیریت عالیه آن سازمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم.
    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این خطه محروم مسالت دارد. و شکر الله سعیهم

  17. با ز یه افتخار دیگر برای مردم رومشگان .من به نوبه خودم به مهندس بازوند و تمام مردم رومشگان تبریک عرض می کنم

  18. پیشنهاد می شود نام لرستان را به رومشگان تغییر دهنداستاندار بنیادمسکن صداسیماو…و…همه رومشگانید.بعد بروجردیها همش به خرم ابادیهای بی نوا فحش می دهند انصافا”یک مدیر استانی سراغ دارید اهل خرم اباد باشد؟

  19. با سلام انتصاب مدیر اخلاق گرا و توانمند جناب استاد بازوند مایه مسرت و خوشحالی است به امید موفقیت ایشان و تحول مثبت در سازمان صدا و سیمای استان

  20. با سلام ضمن تبریک و آرزوی موفقیت بیشتر برای آقای بازوند
    جناب بازوند امیدوارم در برنامه های شما آموزش جایگاه اول را داشته باشد- افزایش قدرت یادگیری هرجامعه ای رمز موفقیت و سر آمد شدن هر سازمان و نهادی است .آموزش مداوم و مستمر در تمام زمینه های فرهنگ اجتماعی روان شناسی-علوم زندگی وخانوادگی -علمی اقتصادی-حتی سیاسی -امروزه تنها ویژگی و برتری جوامع بر یکدیگر قدرت یادگیری افراد آن جامعه است. اینکه جامعه روزانه یادگیری را در خود نهادینه کند و آن را اساس زندگی و پایه حرکت خود بداند بایستی یکی از وظایف ساختاری صدا و سیمای لرستان باشد.قدرت یاد گیری با آموزش مداوم تقویت می شود.

  21. انتصاب بجاوشایسته جانبازولایی وارزشی یادگارهشت سال دفاع مقدس -باتحصیلا عالی دانشگاهی که بحق بعنوان بومی استان میتواند منشاء خدمات باشدخدمت ایشان وهمه لرستانیهای عزیز بویژه مردم رومشگان تبریک عرض می نمایم

  22. خدای بزرگ را شاکریم که فرزندان این دیار نیز قد برافراشتند و توانستند جایگزین ینروهای ناکارامد غیر بومی گردند

  23. ای بزرگ را شاکریم که فرزندان این دیار نیز قد برافراشتند و توانستند جایگزین نیروهای ناکارامد غیر بومی گردند

  24. سلام.آقا یا خانم بیستار لازم میدونم سوابق آقای بازوند رو براتون بگم:مدیرکل آموزش و پرورش رومشگان-استاد دانشگاهای خرم آباد-مدیر تولید صدا وسیمای لرستان-معاونت صداسیمای لرستان و….تخصص بالاتر از این؟بهتره حسادت رو کنار بذاریم

  25. خدا رو شاکریم که بعد از مدتها یه فرد بالیاقت وتحصیل کرده و مومن و کاربلد سکان هدایت صداسیما رو بر عهده گرفت..الهی شکر

  26. این بنده، خداوند متعال را شاکرم که انسانی متدین و متخصص، ارزشی و اخلاق گرا، منطقی و منصف مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان شده است. ایشان را سالهاست می شناسم در پیشگاه خداوند عالم قسم می خورم در طول سالیانی که با ایشان دوستی داشته ام هیچگاه ندیدم از محور عقل و انصاف خارج شود. ای کاش امور فرهنگی جامعه به دست افرادی چون ایشان باشد.

  27. از جناب آقای دکتر طهماسبی به خاطر حس اعتمادشان تشکر داریم.

  28. خدا رو شاکرم که انسانی متدین و با تجربه و بومی استان برای این سمت انتخاب شده اند

  29. من هم به آقای بازوند تبریک میگم انشاالله موفق باشن

  30. به استاد خودم بابت این انتصابش تبریک میگم مبارکت باشه مرد بی ادعا آقای بازوند

  31. مبارک باشه این انتصاب بر مردم لرستان

  32. دوست داریم به خدا و واقعا خوشحالیم.

    • شمس الدین عزیز ما هم از این بابت هم خدا را شاکریم و هم از صمیم قلب خوشحال مبارک باشد انشاءالله.

  33. من نیز این انتصاب به حق را تبریک می گویم و برای آقای بازوند آرزوی موفقیت دارم.

  34. بازوند دوست داریم

  35. مبارک باشه بر مردم رومشگان

  36. کاش همه مدیران مثل آقای بازوند باشند

  37. من نیز به نوبه ی خودم این انتصاب را به شما تبریک عرض نموده وامیدوارم در تمام مراحل زندگیت پیروز وسربلند باشید

  38. سلام من هم با تاخیر انتصاب این مدیر فرزانه رو خدمت همه ی جامعه ی رسانه تبریک میگم.قابل توجه بیستار محترم دوست خوبم جناب بازوند مردی بسیار متدین مردمی بدون ادعا متخصص در امور رسانه و مدیری شایسته و با لیاقت هستند به زودی پیشرفت صدا و سیمای لرستان را خواهید دید همانطور ک زمان معاونت ایشان صدای لرستان جز بهترین ها بود.واقعا بیایید ارزش داشته هامونو بدونیم

  39. من به یک لرستانی از زحمات آقای کمری تشکر می کنم که با اینکه نیروی بومی نبود اما تلاش زیادی کردند متاسفم که هیچ کس از زحمات ایشان تشکری نکرد من معتقدم که بومی نبودن دلیل بر خرده گیری نمیباشد امیدوارم همه ما قدر دان زحمات افرادی باشیم که دلسوزانه به مردم خدمت میکنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.