تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

شهید کبکعلی عزیزپور

  • کد خبر : 38407
  • 03 آذر 1392 - 9:36

ای شهیدان ، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست   شهید والامقام کبکعلی عزیزپور سمت راست شهید کبکعلی عزیزپور     پیامبر اکرم (ص) : شهیدهفتادنفراز بستگان خود را شفاعت می کند  

ای شهیدان ، عشق مدیون شماست / هرچه ما داریم از خون شماست

 

کبکعلی عزیزپور

شهید والامقام کبکعلی عزیزپور

1514316kakc001

سمت راست شهید کبکعلی عزیزپور

 

1514316kakc003

1514316kakc0011

 

پیامبر اکرم (ص) : شهیدهفتادنفراز بستگان خود را شفاعت می کند

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 35در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳۴
  1. سلام،به نظرم شهید عزیزپور از طایفه بزرگ شاهیوند هستند وشهیدی مظلوم ومخلص .یادش گرامی وتشکر از آقا سعید وسایت میرملاس

    • باسلام
      با خاطره ای که آقای پیری ذکر کرده اند فرمایش شما صحیح است و لذا حضرتعالی هم میتوانید با ارتباطی که با طایفه شاهیوند دارید پیگیری بفرمایید .
      ضمناً در تصویر آخر نوجوان نشسته بر صندلی ، آقا مهدی ( احسان ) اخوی بنده و خواهرزاده حضرتعالی است . دایی جان تحویل بگیر !

  2. عرض سلام و احترام سعید جان و سپاس بابت حسن نیت شما نسبت به تذکر بنده
    شهید عزیزپور جزء اولین شهدای منطقه تازه اباد میباشند و همچون دیگر شهدای عزیز ما در وصف بزرگیها و عظمتهای روحی ایشان بسیار گفته اند که مطمعنا همرزمان ایشان به خوبی واقف به این امر هستند.
    تنها چیزی که از این بزرگوار به یاد دارم مربوط به زمانی میباشد که این عزیز مشغول ساختن دیوار مسجد فاطمیه بودند و من هم سعادت کمک به ساخت مسجد و همصحبتی این عزیز نصیبم شده بود .
    البته سنم بسیار پایین بود.اما به یاد دارم که ایشان از بنیانگزاران بنای مسجد فاطمیه بودند و با جان و دل جهت ساختن ان تلاش مینمودند.
    چیزی که در همان اوان کودکی در وجود این بزرگمرد میدیدم این بود که ساختار شخصیت ایشان مجموعه ای از ارزشهای والای انسانی همچون شهامت و شجاعت و غیرت و دیانت و اعتقاد و صبر و ایمان قلبی به معاد و مهمتر از همه خوش خلقی و مهربانی و دیگر خصایص والای انسانی بودکه همه اینها سببی گشته بود که هر روز به دیدار ایشان بروم که هم در ساخت مسجد کمک کنم و هم از محضر ایشان درس یاد بگیرم.
    خداوند روح این عزیز و تمام شهدا را با شهدای کربلا محشور بفرماید و همچنین به شما که زحمت اشائه فرهنگ شهید و شهادت را بر عهده گرفته اید اجر معنوی عطا نماید

    • باسلام
      ضمن تشکر از جناب آقای بهروز پیری ، بنظر می رسد ایشان می توانند از بستگان و همسایگان این شهید عزیز ، خاطراتی را جمع آوری نموده و همگان را با سجایای اخلاقی او آشنا سازند .

      • سلام جناب قبادی
        خانواده این عزیز الان ساکن تهران هستند.از هیچ گونه سعی و کوششی دریغ نخواهم کرد.علی رغم گرفتاریهای فراوان.

    • درود بر روح شهید والامقام کبکعلی عزیزپور
      سلام بهروز جان
      ممنون از شما

  3. با سلام به بالنگ عزیز و درود به روح شهید والامقام عزیزپور. بنده در زمان شهادت ایشان کمک آرپی جی شان بودم و هرگز تلخی آن خاطره را در عملیات ظفرمند تک نفوذی دربندی خان فراموش نمی کنم. یاد همه آن دلاوران پاک طینت بخیر!

    • سلام آقای دکتر شهمرادی
      ممنون از حضورتون
      آقای دکتر اگر تصاویری یا خاطراتی از آن دوران دارید ممنون میشیم در اختیارمون قرار بدین

    • درود به روح بلند مرتبه کلیه شهدا بخصوص شهید عزیزپور .وسلام خدمت کلیه رزمندگان بی ادعا هشت سال دفاع مقدس

  4. سلام بر روح پاکش خاطر دارم که مردی صبور بودند با هم درکاروان راهیان کربلا (۱)اعزام شدیم زمانی که در منطقه شفی خانی ما را تقسیم کردند ایشان را جزو گروه بهداری اعلام کردند ولی این شهید بزرگوار قبول نکردند پافشازی داشتند که فقط باید در گردان عملیاتی محبین خدمت کنند وبه عنوان آرپی جی زن واینطور هم شد ایشان فردی صبور متدین درعین حال شاداب وشوخ طب بودند روحش شاد یادش گرامی باد

  5. ضمن عرض سلام و خسته نباشید،کمال تشکر رو دارم از کسانی که یاد و خاطره پدرم رو زنده نگاه داشتند ممنون میشم اگر خاطره وعکسی ازشون دارید اینجا به اشتراک بگذارید

    • سلام فرهادجان
      ممنون از حضورتون
      اگر تصاویری از شهید والامقام دارید ممنون میشیم در اختیارمون قرار بدین

  6. با سلام ممنونم از تمامی عزیزانی که خاطرات پدر را برایمان زنده نمودند
    تنها چیزی که می تونم بگم دلتنگی بسیار زیاد تک تک افراد خانواده برای پدرمان است
    پدر کاش بودی
    پدرم روحت شاد و یادت همیشه گرامی

  7. Baba bozorg joonam khaili delam barat tang shode ba inke nadidamet,midoonam ke ma ro mibini be khoda begoo havamoono dashte bashe.

    • لصف کنید هر پیامی که به اشتراک میگذارید به زبان رسمی کشورعزیزمان ایران باشد پس کو فارسی راپاس بدارید چون عامه مردم میخواهند بیشتر باشخصیت این شهید والامقام آشنا شود(دوست عزیز)

  8. پدرم تراکه از دلم کم کنم چیزی برایم نمی ماند .باتشکر ازتمام عزیزانی که یاد پدربزرگوارم رادرخاطراتشان زنده نگه داشته اند .

    • درودخدابرتمامی شهدای که رفتن جان فشانی کردن تا کشورعزیزمان ایران درامنیت وآرامش باشد. امیداست که خداوندبزرگ روح بزرگ این شهیدانقلابی راباامام شهداوسیدوسالارشهدا هم نشین سازد.

  9. باباجونم!کاش بودی ومرا در آغوش گرم وپراز محبتت جای میدادی ولی حالا که نیستی به اینکه خون پاک تو توی رگهام به خودم می بالم.دوست دارم.

    نوه کوچکت

    • فرزندان بزرگوار شهید عزیزپور و نوه های با وفایش
      ما همه مدیون شهدا هستیم . عزت و سربلندی کشور ما به خاطر رشادت ها و فداکاری های آنهاست . شما با آن قلب مهربان و دل پاکتان از خدا بخواهید که به حرمت خون پاک آنها به همه ما توفیق ادامه راهشان را عنایت فرماید .
      ای یادگاران شهدا همیشه سر بلند باشید .
      در ضمن اگر همت کنید و وبلاگی را ویژه آن عزیز راه اندازی نمایید بیشتر از سجایای اخلاقی او بهره مند خواهیم شد
      بنده هم آمادگی هر نوع همکاری را دارم
      http://www.yadenikan.blogfa.com

  10. با سلام از تک تک عزیزانی که با ذکر خاظراتی هر چند موجز و مختصر ما جوانان را با رشادت ها و خصایص والای بزرگ مردانی همچون شهید عزیزپور و دیگر همرزمان ایشان آشنا میکنند کمال تشکر داریم .
    پدر جان دوستت داریم
    (داماد و دختر کوچک شهید )

  11. ممنون میشم هرکه عکس یاخاطره ی ازاین شهید والا مقام دارد برای من بفرستد

    • درود خداوند به اروح کلیه شهدا خصوصا شهید والامقام (((((کبگعلی عزیزپور )))))که باعث افتخار ایل بزرگ ومتدین انقلابی شاهیوند است — و سلام خدمت یادگاران بی توقع وبی ادعا هشت سال دفاع مقدس شهر شهید پرورکوهدشت

  12. بادرودفراوان به ارواح طیبه شهدای اسلام وشهیدکبگعلی عزیزپور.یادوخاطره همرزم شهیدم درعملیات نفوذی سرتک دربندیخان عراق دربهمن ماه سال۱۳۶۴درساعات سحرگاه شهادتش درآن هوای بسیارسردوبرفی راگرامی میدارم.بعدازعملیات که نیروهای پیروزمندگردان محبین به مرخصی تشویقی به کوهدشت آمدیم وبه همراه همشهریهای عزیزکوهدشتی که به استقبال رزمندگان آمده بودندجهت عرض تسلیت ویادشهیدوالامقام کبگعلی عزیزپوربه درب منزلشان درتازه آبادشاهیوندرفتیم وباقرائت فاتحه به خانواده معظمشان سرسلامتی دادیم.خداوندروحشان راشادومتعالی گرداند.درآن عملیات۲گردان ابوذرازالیگودرزبایک شهیدوگردان محبین ازکوهدشت بایک شهیدشرکت داشتندوتعدادکثیری ازنیروهای بعثی افلقی به هلاکت رسیدندوتعدادی تارومارو۷نفرنیزبه اسارت رزمندگان درآمدندوتمام پایگاههای نظامی صدامیان لعین منهدم گردیدند.

  13. با سلام خدمت همه دوستان عزیز همشهری
    شاید خیلی از دوستانی که روی مطلب عکس شهید عزیزپور بزرگوار کامنت گذاشتن منو نشناسن ولی من اکثرشونو شناختم.ما همسایه شهید بودیم(پشت خانه ایشون خونه ما بود) و بدلیل رفاقت نزدیکی که پدر من با ایشون داشتند یه در بین دوتا خونه باز کرده بودن(احتمالاً فرشته خانم یا معصومه خانم یا آقا شیرزاد فرزندان شهید یادشون باشه)من خاطرات مبهمی از ایشون دارم اما خاطره ای از پدرم رو راجع به شهیدمیخوام بگم پدر می گن که شب خواب دیدم یه کنجشک که سر نداشت اومد رو دیوار حیاط نشست گفتم این گنجشک چیه چرا اینجوریه که تو عالم خواب دیدم یه نفر گفت این کبکعلی که سر نداره میگه صبح که بیدار شدم خبر شهادت شهید بزرگوار رو بهمون دادن.من خودم همون خاطره ای رو که آقا بهروز گفتند یادمه که از بنیانگذاران ساخت مسجد حضرت فاطمیه بودن و خودم درحال بنایی دیوار مسجد دیدمشون. ایشون فقط دیوار مسجد رو شروع کردن و بعد رفتن جبهه و تا زمان شهادت بصورت مداوم و مکرر جبهه بودن. روحشون شاد. راستی چند روز قبل خبر درگذشت سومین و کوچکترین پسرشونو شنیدم. به خاانواده بزرگوارشون از طرف خودم و خانوادم تسلیت میگم.مادرم خیلی ناراحت بودن.من مجیدیه تهران میشینم و متاسفانه نمیدونم خانوادشون کجای تهرانن که برای عرض تسلیت خدمت برسیم .اگه کسی آدرسی از آقا شیرزاد داره ممنون میشم بفرماید. یا علی

    • آقای بهرام نژاد خانه شیرزاد تهران میدان امام حسین خیابانی که به سمت رسالت میره —-ازمیدان امام حسین که حرکت میکنی چهارمین خیابان سمت راست هستند

  14. ممنونم شما

  15. از اولین همرزمان شهید می باشم یادم می اید که اولین دوره آموزشی را در روستای رشید آباد وراز گذراندیم خیلی سرزنده و با حال بود شهدای زیادی در آن اردو حضور داشتند از جمله : شهید شمسعلی اهرون – شهید سرتیپ نیا – شهید علی محمد کوشکی – شهید میرزایی و …. . خوش به حالشان و یاد همه آنها جاوید و نیکی باد .

  16. پد ر جان به اندازه ی یک دنیا دوست دارم روی ماهت را برای یک بارهم که شده ببینم برای من ندیدنت خیلی سخت است. بی تو . مهتاب شبی . باز از آن کوچه گذشتم. همه تن چشم شدم . خیره به دنبال تو گشتم

  17. با سلام
    دوستان چرا از اسفند ۹۳ به بعد کسی اینجا کامنت نذاشته؟؟
    خواهش میکنم بیایید بیشتر راجع به این شهید زنده صحبت کنیم.من از عاشقان واقعی ایشون هستم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.