تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی کوهدشت منتشر شد

  • کد خبر : 38433
  • 03 آذر 1392 - 15:12

خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی کوهدشت منتشر شد گروه اندیشه: خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت در قالب کتاب «نبض خاکریزها را بگیر» توسط محمدتقی عزیزیان منتشر شد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در کتاب نبض خاکریزها را بگیر که به تازگی توسط نویسنده لرستانی محمدتقی عزیزیان با شمارگان هزار […]

خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی کوهدشت منتشر شد

خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی کوهدشت منتشر شدimages

گروه اندیشه: خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت در قالب کتاب «نبض خاکریزها را بگیر» توسط محمدتقی عزیزیان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در کتاب نبض خاکریزها را بگیر که به تازگی توسط نویسنده لرستانی محمدتقی عزیزیان با شمارگان هزار نسخه در انتشارات آمین احمد قم و با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان منتشر شده است خاطرات و زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت معرفی شده است.

از جمله شهدایی که در این کتاب به زندگی‌نامه و خاطرات آنها اشاره شده می‌توان از اسدمراد بالنگ، محمدعلیم(شهرام) عباسی، اسماعیل هادیان و صادق یارمحمدی نام برد. در بخش معرفی شهید بالنگ ضمن اشاره به زندگی‌نامه و تاریخ شهادت این شهید خاطراتی با عناوین سلام بر حسین، جاده‌های جنگ، ارتفاع مردانگی، شهیدان را شهیدان می‌شناسند، بیان شده است.
همچنین در معرفی شهید محمدعلیم (شهرام عباسی) خاطراتی با عنوان دو رکعت نماز، دو رکعت درس، وقت عاشقی، مجموعه مراد و در بخش معرفی اسماعیل هادیان خاطراتی تحت عنوان مبارزه با هوای نفس، پای لنگ و شوق تمنا، تعارف، سحر بود و من و سجاده، خبر شهادت، بعد از شهیدان … بمانم که چه؟، مراوده‌های عرفانی ذکر شده است. در بخش معرفی شهید صادق یارمحمدی نیز خاطراتی با عنوان در آغوش پیراهن توف غیرت مردانه عشق، سرمایه ایثار، به‌دنبال رد پایت، آرامش دریا، لحظه دیدار، سکاندار، دو قدمی آتش، لحظه پرواز بیان شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. حداقل سزاوار بود طرح روی جلد را منتشر می کردید

    • متاسفانه بنده در مراسم رونمایی کتاب حضور نداشتم

  2. سلام،آقا سعید تشکر از انعکاس خبر،لطفا پیگیری کنید چند نسخه به دست مابرسد.تشکر ازسایت میرملاس

    • سلام حاج آقا
      ممنون از حضورتون
      تماس گرفتم و یکی از دوستان فکر کنم چندجلدشو برام گرفته همچنین با نویسنده کتاب هم تماس گرفتم که فایل کتاب رو در اختیارم بگذاره
      چشم حتما در خدمتیم

  3. با سلام
    اصل خبر انتشار کتاب مربوط به حدود یکماه قبل است و آقا سعید بالنگ هم از همان موقع پیگیر هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.